AnaXyd Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg håper det ihvertfall er programmert slik. Har ikke prøvd det selv, men det står jo på sida at det er programmert for recovery. Lenke til kommentar
christpa Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Sliter med å finne downgrader til 2.82 Noen som har link til dette? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Bruk den som står på førstesiden av denne tråden? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Sliter med å finne downgrader til 2.82Noen som har link til dette? Du trenger forresten GTA om du skal downgradere fra 3.03 (Fins ingen downgrader fra 2.82, så du må oppgradere til 3.03) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Stemmer, ble litt usikker jeg nå. (Begynt å glemme mine gamle kunster:P) Lenke til kommentar
voidM Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg sliter med å få oppgradert fra 3.71 M33 til den siste versjonen. Har forsøkt å legge ebooten både i game/update og i game150, men den vil ikke starte programmet. Sticky-tråden hjalp ikke mye, noen som har klart å oppgradere til v3 eller v4 av 3.71 M33? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvilken update er det du prøver å legge inn da? Og hvilken versjon av 3.71 M33 har du nå? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hmm, begynner å lure på om jeg har semibricka PSP'en min.. Maskina mi oppdager ikke PSP'en, og når jeg skrur den på, er det ingen ikoner, har jeg rett og slett glemt å resette flash0 før jeg updata til 3.52 M33? Hva kan jeg evt. gjøre for å få PC-en min til å oppdage den? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Hmm, begynner å lure på om jeg har semibricka PSP'en min..Maskina mi oppdager ikke PSP'en, og når jeg skrur den på, er det ingen ikoner, har jeg rett og slett glemt å resette flash0 før jeg updata til 3.52 M33? Hva kan jeg evt. gjøre for å få PC-en min til å oppdage den? Har du tilgang til recovory? Følg denne guiden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=794533&hl= Lenke til kommentar
marvol Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det hjelper jo ikke det, når PC-en ikke oppdager PSP'en.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Høres ut som en slags brick ja. Har hørt om dette tilefellet før også, og han endte opp med å kjøre en Pandora for å gjenopprette PSP'n igjen. Hva har du gjort, som har forårsaket dette? Byttet Theme? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Det hjelper jo ikke det, når PC-en ikke oppdager PSP'en.. Du har tilgang til recovory men PC-en oppdager ikke PSP'en..? Har du trykket på USB greia på recovory da? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ja, både flash0, toggle USB og flash1.. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Når du trykker på toggle USB, så skjer det ingenting på PC-en? Har du prøvd det på en annen pc? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Høres ut som en slags brick ja. Har hørt om dette tilefellet før også, og han endte opp med å kjøre en Pandora for å gjenopprette PSP'n igjen. Hva har du gjort, som har forårsaket dette? Byttet Theme? Nei, det skjedde etter at jeg oppgraderte til 3.52 M33 for en måned siden ca.. Tror rett og slett det kan ha kommet av at jeg ikke byttet til standard themet, da jeg hadde mac-themet før.. Det funker sikkert ikke på M33.. Har prøvd på både stasjoner og bærbar (både vista og XP) Endret 15. desember 2007 av marvol Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hm, blir spennende, bestillte meg et pandora batteri, så får jeg nedgradert en og annen version over 3.03 Pandora metoden er enkel? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det blir spennende ja! Si ifra her om det virker, slik at jeg kan trygt anbefale det batteriet en annen gang. Pandora metoden er gruelig enkel ja.. Litt mikk med å formatere memorystick, da det er en del kommandoer som skal inn. Ellers er det ganske "rett fram". Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei, jeg har3.40 OE-A på PSP'en. Også har jeg kjøpt Star Wars Battlefront Renegade Squardron. Den virker ikke, og jeg får bare svart skjerm. Når jeg starter UMD-disken får jeg tilbud om å oppgradere, til 3.52, tror jeg det var (sitter ikke med det foran meg nå). Hva kan jeg gjøre? Bør jeg installere 3.52/3.71 M33 i stedet? Og da er det i så fall enda flere spørsmål. Kan jeg både ha 3.52/3.71 M33 og 3.40 OE-A samtidig, eller sletter jeg den gamle og har kun 1.50 før installering av 3.52/3.71 M33? Eller er det andre måter å få spillet til å fungere på? Takker for svar Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Da ble det Psp Slim&Lite på meg! dessverre går den tilbake til Spaceworld pga en Pixelfeil. Er det noen andre her som har Psp med samme feilen? Ønsker å høre fra dere som kan ha det for å se om jeg kan få samme feilen to ganger Takk for all hjelp på forhånd. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Får du reklamert på psp pga av pikselfeil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå