AnaXyd Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Skjønner du ikke hva jeg sier? Poenget er at dette tilbudet kan muligens ta lang tid, avhengig av hvor mange som står på ventelista. Jeg hadde heller kjøpt et batteri for ca 300kr med frakt. Men såklart, et bra tilbud for de som vil det.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Beklager at jeg reagerte sånn, men jeg fikk inntrykk av at du ikke skjønte opplegget fordi det involverer ikke annet enn et billig memorycard og et batteri blir sendt rundt. Sist jeg sjekket så var tilbudet ikke fylt opp, men sånn uansett så er jo dette en engangsprosedyre som ikke trenger å gjentas Innlegget ovenfor blir redigert for å ikke støte noen Endret 2. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Engangsprosedyre vil jeg ikke si at det er. Såklart, det å installere Custom Firmwaren er jo i boks ved å ha batteriet en gang, men om du bricker PSP'n igjen? Da må du på igjen med en ny runde, og er du uheldig må du vente lenge. Slik jeg ser det, er det like greit å ha et batteri selv. Men dette er bare for de som tweaker skikkelig på PSP'n da.. Det kan skje via en theme som funker dårlig, og dette kan jo skje hvem som helst. Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ok, takker. Du nevner memorycard. Det jeg ikke kan gjøre pga. 3.71 gjelder bare batteriet? Ikke memorycardet? Takk for tålmodig forklaring.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Engangsprosedyre vil jeg ikke si at det er. Såklart, det å installere Custom Firmwaren er jo i boks ved å ha batteriet en gang, men om du bricker PSP'n igjen? Da må du på igjen med en ny runde, og er du uheldig må du vente lenge. Slik jeg ser det, er det like greit å ha et batteri selv. Men dette er bare for de som tweaker skikkelig på PSP'n da.. Det kan skje via en theme som funker dårlig, og dette kan jo skje hvem som helst. Ja, du kan seff tweake din psp i alle retninger men det er da unødvendig med mindre du har veldig lyst til å vise vennene dine hva slags haxxorskills du har og det er ikke alle som gjør dette, men jeg skal da på ingen måte utelukke de mange som gjør dette for å gi pspen sin et fresht design, en ide som faktisk jeg vil prøve meg på hvis en slim&lite havner under juletreet her i huset ettersom jeg nå bare låner en annen sin umodda.. SpecialForce Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ok. Har du PSP i det heletatt? Det er utrolig mange som installerer feil themes på feil firmware. Dette resulterer oftest med en brick, og da er det kjekt å kunne gjenopprette på null komma svisj igjen.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) 1: For øyeblikket er jeg han som henger med på alle nyheter om psp og har planer om å kjøpe den i nærmeste fremtid. Jeg forstår selvfølgelig at dette er vanskelig. Når var noe i homebrewverdenen lett? dekryptere FW og identifisere chipper og finne datasheets, lage noe til enheten. RockBox anyone? Låner derimot en kamerat av meg sin som er umodda og som jeg klør etter å modde(øvingsformål og for moro skyld) + at jeg liker mulighetene man får ved hjelp av psp. Den hadde vært perfekt! 2:ja, feil er lette å gjøre, det fins muligheter for å gjenopprette feilene, men forbereder man tingene godt på forhånd er det lite å gjøre feil. Endret 3. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er dette et slikt batteri eller? Trenger jeg noe mere enn dette batteriet for å legge inn egne firmware på psp'n? http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...65dfd7abb5ffda8 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du trenger også et memory stick PRO duo i tillegg. Størrelsen som behøves er vel 256 som heller ikke koster så mye. Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ok, har et på 1gb så det holder vel Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er dette et slikt batteri eller? Trenger jeg noe mere enn dette batteriet for å legge inn egne firmware på psp'n? http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...65dfd7abb5ffda8 Du trenger et slikt batteri ja, og en memorystick med nødvendige filer på. (Legges over via PC). Kjører du Slim eller Phat? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Okay.. Lettere å ha med å gjøre denne.. Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ok Da bestiller jeg en sånn, takk for hjelpa Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Bare hyggelig det.. Håper du får det til da! Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hvor får jeg tak i filene jeg skal legge over på memory sticken? Har det noe å si hvilken firmware jeg har nå? Har 3.50 Endret 11. desember 2007 av j8rgen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Pandoras Battery er totalt uavhengig av firmware.. Her er det en guide på norsk: http://playstation.sistestopp.com/news.php?id=24 Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ok, takker Må finne en som har psp med 1.50 fw ser jeg for å kunne gjøre det. Må spørre noen av vennene mine om de har det Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 For å gjøre hva? Du har alt du trenger for å gjøre det selv uten en PSP med 1.5fw. Med en 1.5 PSP bruker man til å flashe batteriet... Og det batteriet du kjøper er allerede flashet.. Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ok, missfårsto det der litt Da skal det nok gå bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå