SpecialForce Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Og bruke tilbudet nevnt her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9991428 av meg Endret 29. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Lange Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hvor finner jeg den beste guiden for padoras batteri? (jeg har 3.51, noe som må gjøres annerledes kanskje?) Helst en full guide! Endret 29. november 2007 av Lange Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har versjon 3.60 og psp slim. Mulig å få downgrada? Har hørt mykje om pandora's battery. Men veit ikkje heilt kva eg skal gjere Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 For å lage pandora må du ha en PSP med homebrew muligheter. De som har PSP med homebrew muligheter vet helt sikkert hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 For å lage pandora må du ha en PSP med homebrew muligheter. De som har PSP med homebrew muligheter vet helt sikkert hvordan man gjør det. Leste i en guide at du ikke måtte det. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 For å lage pandora må du ha en PSP med homebrew muligheter. De som har PSP med homebrew muligheter vet helt sikkert hvordan man gjør det. Leste i en guide at du ikke måtte det. Har du kilde? Jeg er nesten helt sikker at man må ha en PSP med homebrew muligheter for å lage pandora.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du kan hardmodde et batteri, og gjøre det om via litt lodding og slikt. Til dette, må du ikke ha en PSP med homebrew muligheter.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Man trenger vel ennå minnekort antar jeg? Har lyst til å modde en psp slim & lite hvis jeg får den til jul, hvis ikke så kjøper jeg den... og muligens et gammelt batteri fra en eller to venner av meg Endret 30. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du trenger minnekort, ja. Det er der firmwaren som du loader ligger. Du må huske på å finne det batteriet som er mulig å modde også... Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Vil det fungere på FW 3.71? Hvis ikke, noe håp for det i fremtiden? Endret 1. desember 2007 av NorthThe_Great Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Pandoras Battery er uavhengig av firmware... Har ikke noe å si hvilken firmware du kjører.. Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Pandoras Battery er uavhengig av firmware... Har ikke noe å si hvilken firmware du kjører.. Heh, how handy. Vil jeg kunne lage et pandoras battery på 3.71? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Pandoras Battery er uavhengig av firmware... Har ikke noe å si hvilken firmware du kjører.. Heh, how handy. Vil jeg kunne lage et pandoras battery på 3.71? For å LAGE pandora må du bruke en PSP med homebrew muligheter for å kunne lage det.. Sony's 3.71 har dermed ikke støtte for dette.. For å BRUKE pandora er det uavhengig av PSP'ens firmware Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Man kan også hardmodde det Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Har lagt til anbefalte homebrew på guiden nå. Kommer til å komme flere homebrew som jeg anbefaler snart.. Om det er noen homebrew dere anbefaler så bruk denne malen: Navnet på homebrew Hva man kan gjøre Evt. andre ting Hvor man kan laste det ned Husk: Ikke legg noen homebrew som kan være ulovlige. Endret 2. desember 2007 av Anixion Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) For å LAGE pandora må du bruke en PSP med homebrew muligheter for å kunne lage det.. Sony's 3.71 har dermed ikke støtte for dette.. For å BRUKE pandora er det uavhengig av PSP'ens firmware I see. Hvis jeg da kjøper denne: http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2591 -Vil jeg da kunne gjøre det? Er det alt jeg trenger? Jeg har ikke tilgang på noen annen PSP. Endret 2. desember 2007 av NorthThe_Great Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det batteriet er ferdig moddet ja, hvilket betyr at du kan bruke Pandoras Battery. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 For å LAGE pandora må du bruke en PSP med homebrew muligheter for å kunne lage det.. Sony's 3.71 har dermed ikke støtte for dette.. For å BRUKE pandora er det uavhengig av PSP'ens firmware I see. Hvis jeg da kjøper denne: http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2591 -Vil jeg da kunne gjøre det? Er det alt jeg trenger? Jeg har ikke tilgang på noen annen PSP. Før du går bort og kjøper dette batteriet så bør du være klar over at man kan låne batteri og memory stick ferdig konfigurert fra en person på playstation.sistestopp.com Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tar kortere tid å kjøpe dette batteriet kan jeg tenke meg. Tilbudet er greit nok, men de fleste kvier seg for å sende batteriet sitt rundt.. Ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) For å forsikre meg om at du ikke har misforstått prosessen så gjentar jeg den her. Du kan gjøre dette med ditt eget batteri/kort som vil speede opp tilbudet, men det er valgfritt. Det som skjer er meget enkelt: Du setter deg opp på listen etter forumregistrering og setter penger på [kontonummer] Du får batteriet og minnekortet fra han som sist brukte det Du bruker batteri/minnekort til det du skal, sender det så videre Når nestemann har motatt minnekort/batteri får du refundert penger fra [kontonummer] lader opp batteriet til 100% og sender det videre.. Endret 2. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå