AnaXyd Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 De gjelder ikke PSP Slim med fw 3.60 nei.. Men her er en guide jeg har skrevet som tar for seg det.. http://playstation.sistestopp.com/news.php?id=44 Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 virkelig ingen som vet hvordan man downgrader fra 3.03 OE-3 til 1.50 uten Custom greier? Har veldig lyst å prøve remote play med ps3! Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 virkelig ingen som vet hvordan man downgrader fra 3.03 OE-3 til 1.50 uten Custom greier? Har veldig lyst å prøve remote play med ps3! Hvorfor oppgraderer du ikke bare til 3.71 M33? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 gidder ikke ha sånn custom fw lenger... Har aldri bruk for det... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er 3.52 blitt nedgraderbar uten pandora hacket? Jeg lurer på å flashe den for moro skyld for en venn av meg.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nei, du må benytte pandora for fw over 3.50. @andy24: Oppgrader til 3.71 M33 du! Det er absolutt det enkleste! Lenke til kommentar
voidM Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har vært borte fra PSPen min ganske lenge nå, og ser at det har skjedd ting siden jeg oppdaterte til 3.40 OE-A. Jeg har lyst å oppgradere til siste custom firmware som jeg har forstått er 3.71 M33. Har lest litt her og rundtomkring, men finner ikke ut hvordan jeg skal gå fram. Guiden i denne tråden henviser til en exe-fil som jeg naturlig nok ikke kan kjøre på mac´en min. Noen som vet enkleste veien fra 3.40 OE -> 3.71 M33? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Skaff deg paralells/wmvare og windows xp eller vista Lenke til kommentar
erikman Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 jeg har cfw 3.71 m33 og et spill som er i fil formatet .cso er det mulig å kjøre det på pspn min. og viss det går så hvordan Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kan jeg slette abselutt alt i flash0 mappen i recovery, hvis jeg legger alt inn igjen før jeg starter pspen i vanlig? Har instalert et theme jeg vil fjerne, men kan ikke erstatte filene pga dårlig plass, og vil helst ikke erstatte en og en.. Lenke til kommentar
slimline Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 De gjelder ikke PSP Slim med fw 3.60 nei.. Men her er en guide jeg har skrevet som tar for seg det.. http://playstation.sistestopp.com/news.php?id=44 Takker så meeget Skal prøve over helgen.... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kan jeg slette abselutt alt i flash0 mappen i recovery, hvis jeg legger alt inn igjen før jeg starter pspen i vanlig? Har instalert et theme jeg vil fjerne, men kan ikke erstatte filene pga dårlig plass, og vil helst ikke erstatte en og en.. Det går helt fint det, så lenge alt er på plass når den starter vanlig ja.. .CSO filer kan legges i ISO mappen på rooten av memstick, og kjøres via Game menyen på PSP'n. Står også hvordan man kan gå fra OE til M33 i guidene på førstesiden.. Lenke til kommentar
Storet Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei.. jeg har en gammel psp som jeg tenkte jeg skulle oppgradere filrmware på, har nå 2.71 SE-B. Lastet ned den nyeste orginale psp firmwaren direkte til pspen fra nettet., fikk da feilmelding DADADADA eller noe i den dur. testa div andre oppgraderinger og, legge de da i UPDATE i GAME mappa, da låser pspen seg å jeg må restarte hele greia å ingen ny firmware. Håper noen har ett godt tips til meg!! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Du kan ikke oppdatere direkte til Sony's offisielle firmware med Custom firmware installert! Takk og lov for det! Kjør heller igjennom guidene på førstesiden for å få 3.71 M33 firmware.. Du er bare et par trykk unna! Lenke til kommentar
Storet Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Oki.. men jeg har bare ett 32 mb kort.... kan jeg gjøre dette selv om jeg har så lite mb?? Du kan ikke oppdatere direkte til Sony's offisielle firmware med Custom firmware installert! Takk og lov for det! Kjør heller igjennom guidene på førstesiden for å få 3.71 M33 firmware.. Du er bare et par trykk unna! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg er ikke helt sikker på om det er nok plass, men det skader jo ikke å prøve! Det finner du jo ut når du skal extracte filene inn på memsticken det, om det er nok! Lenke til kommentar
Storet Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Samme greia nå klarer å pakke den ut å alt men låser seg på samme måten nå også.. Jeg er ikke helt sikker på om det er nok plass, men det skader jo ikke å prøve! Det finner du jo ut når du skal extracte filene inn på memsticken det, om det er nok! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Har du prøvd å extracte filene fra oppdateringsexctracteren, og kjøre filene? Er det det du har gjort nå? Du skal altså begynne med denne: http://rapidshare.com/files/45028461/M33_3...-OE-m33.exe.zip Som er en oppdatering fra SE/OE eller eldre M33 til 3.52 M33. Deretter kan du installere 3.71 M33. Alt står beskrevet i guidene på førstesiden.. Endret 10. november 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Storet Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Ja den filen som heter, M33 3.71 Installation Noob Proof.exe Når jeg går inn på f: ser jeg att filene har lagt seg i sine rette foldere.. Har du prøvd å extracte filene fra oppdateringsexctracteren, og kjøre filene? Er det det du har gjort nå? Endret 10. november 2007 av Storet Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det er feil fil.. Les min forrige post! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå