Krypto. Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Men bare vsh mappa da... Der alle themesa ligger? EDIT: eller bare Resource mappa Endret 13. september 2007 av Kryptonite Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 http://rapidshare.com/files/45012311/3.52_...ash0_Backup.rar Der kan du finne flash0 backup til M33. Hvis du fortsatt får problemer må du kjøre recovory.. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ok takk. Har ikke no problemer nå, bare tenkte det er kjekt å ha de originale flash0 filene. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) jeg skal downgrade min lillebrors psp, når jeg downgradea min psp gjode jeg det den lange måten. (jeg hadde FW 3.50) min lillebror har FW 3.30 men nå står ikke den lange metoden på den første siden av dette forumet, nå er det en: "psp Upgrader/downgrader V 1.11 Asso denne: Guide: Hvordan Downgradere Først av alt må du finne ut hvilken firmware du har på din PSP, alt under 3.50 kan nedgraderes. Før du starter å nedgradere vil jeg anbefalle at du lader din PSP til minumum 75% (helst 100%). Mens du nedgrader bør du ha ACDC kabelen inni PSP'en for å minske risikoen for å bricke PSP'en. Det har nå kommet et program som gjør at all downgraderingen skal være mye lettere. Hvordan du gjør dette kommer her: 1. Last ned PSP Upgrader/Downgrader v1.11. 2. Unzip det, og innstaler programmet. 3. Velg din firmware til venstre, og velg hvilken firmware du har lyst på til høyre Så er det vel bare å følge det som står på skjermen, så vil du få din ønskende firmware innstalert på PSP'en. Spørsmålet mitt er: skal jeg bruke BARE denne guiden (over) til å downgrade og Upgrade, eller skal jeg også bruke denne også: Hvordan oppgradere til riktig firmware før man downgraderer? 1. Ha rikelig med batteri før du starter, anbefalles minst 75%. 2. Finn riktig firmware du skal oppgradere til. 3. Lag en mappe med navn UPDATE i ms0\PSP\GAME, og putt inn update filen i mappen. Skift navnet til EBOOT.PBP hvis ikke filen har navnet fra før. 4. Gå til GAME i XMB (hovedmenyen i PSP) og start oppdateringen, følg instruksjonene på PSP'en. 5. Nå skal du ha riktig firmware til å starte downgraderingen. Endret 13. september 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Du kan bruke den sistnevnte om du skal oppgradere firmwaren. Dette kan også gjøres med programmet, så det er egentlig det samme hva du gjør.. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Du kan bruke den sistnevnte om du skal oppgradere firmwaren. Dette kan også gjøres med programmet, så det er egentlig det samme hva du gjør.. 9488523[/snapback] så jeg trenger bare bruke den øverste til å downgrade?? Endret 13. september 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ja, men du kan ikke downgrade en firmware 3.30. Du må oppdatere til 3.50 for å kunne downgrade isåfall.. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ja, men du kan ikke downgrade en firmware 3.30. Du må oppdatere til 3.50 for å kunne downgrade isåfall.. 9488687[/snapback] Den 3.50 update linken du har lagt ut i Forumet her virker ikke jeg klikker på linken, og kommer til qj.net. siden. når jeg trykker download, så blir ikke filen funnet Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 jeg tror jeg fant den: http://www.psp-hacks.com/file/1164 kan du bekrefte at dette er sony sin 3.50 update vil jo ikke ta feil og oppgradere til 3.51 og sånn. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det er en 3.50 update ja.. Hadde du brukt det programmet som er nevnt på forsiden, hadde denne lastet ned denne selv. (Regner jeg med) Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det er en 3.50 update ja.. Hadde du brukt det programmet som er nevnt på forsiden, hadde denne lastet ned denne selv. (Regner jeg med) 9489295[/snapback] Da har min lillebror også CFW jeg gidda ikke å bruke den PSP Upgrader/downgrader tok heller og brukte den gamle downgrader guiden du har lagt ut på side 5 den virket like bra den Lenke til kommentar
erikman Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 jeg prøvde og legge inn ny them på min psp med firmwire 3.40 oe men nå vill den ikke skru seg på betyr dette at jeg har bricket den. for jeg kan starte recowery mode men ikke vanelig. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) jeg prøvde og legge inn ny them på min psp med firmwire 3.40 oe men nå vill den ikke skru seg på betyr dette at jeg har bricket den. for jeg kan starte recowery mode men ikke vanelig. 9493311[/snapback] du har semi-bricet den jeg har gjort det 3 ganger før bare følg: semi-brick guiden som er på side 1, så går alt bra husk å ta back up av minnekortet da, så du slipper å begynne helt på nytt på alle spillene dine. minnekortet virker selv om pspen er semi-bricket til neste gang, pass på at themepacken du bruker passer til din cfw Endret 14. september 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ja... Det er nå mange som ikke har skjønt dette med kompitabel theme med firmware. Sjekk ALLTID om Themen du installerer støtter din firmware! Lenke til kommentar
erikman Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ja jeg skjekket om den var for min firmwire. men siden den bare er semi bricet går det ann og fikse den ikke sant. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jepp..! Det er mulig. Hvis den er totalt bricket er jo ikke det noe problem heller.. Se førstesiden for mere info! Lenke til kommentar
chriss Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Er det noen som har laget pandora batteri? Noen som kan gjøre det for meg? Jeg har ikke tilgang på en gammel (fat) psp med 1.5 versjon. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det spørs jo helt hvor du bor det.. Lenke til kommentar
chriss Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det spørs jo helt hvor du bor det.. 9501214[/snapback] Oslo (sagene) Lenke til kommentar
ostehovel Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Pandoras battery fungerer slik: på batteriet er det en EEPROM Chip som i de orginale batteriene står en nummer.... Når du lager et pandora batteri så skriver den om koden så den blir 0xFFFFFFFF og da når psp'en starter leser den at den er på service og da prøver den å starte Firmware fra minnebrikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå