Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg har downgrada min 3.51 PSP til 1.5 med pandoras battery, kan jeg oppgradere direkte til 3.40 OE da?

9466119[/snapback]

Du må oppgradere til 1.5 full versjon først. Siden når du downgraderer med pandora så får du bare noen viktige filer til 1.5 som ikke er ulovlig liksom.. Hvordan du gjør det vet jeg ikke, men tror det bare er å kjøre 1.5 Update.

9466876[/snapback]

Når jeg gjorde det fikk jeg en melding om at 1.50 allerede var instalert, "No need to upgrade". Hvilken av de andre Firmwarene bør jeg velge hvis jeg skal nedgradere det til 1.5 igjen?

Endret av Kryptonite
Lenke til kommentar
får vi med vanlig psp en ny m33 fw elle??

9479948[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du mener.. Men for å få M33 fw. så må du ha nedgradert til 1.5 først. Om du har kjøpt fra butikken uten å ha nedgradert den så kan du ikke oppgradere til M33 fw. nei

Lenke til kommentar
får vi med vanlig psp en ny m33 fw elle??

9479948[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du mener.. Men for å få M33 fw. så må du ha nedgradert til 1.5 først. Om du har kjøpt fra butikken uten å ha nedgradert den så kan du ikke oppgradere til M33 fw. nei

9480247[/snapback]

nei vet noen om det kommer en ny fw til psp (ikke slim)

asso en ny fw fra det russiske teamet.

Lenke til kommentar

M33 jobber nok med den nye 3.70 nå ja.. De driver nok også og forbedrer 3.60 til Slim, da denne ikke er helt kompitabel enda.

Downgradet forresten akkurat PSP'n til en kamerat.. Han hadde 3.52, og eneste valget var Pandoras Battery. Vi kjørte på, og etter mye om og men og styr var faktisk PSP'n hans til slutt på firmware 1.5. Utrolig heftig! :D

Lenke til kommentar

Jepp, var fryktelig enkelt i forhold til en vanlig downgrade... Er litt mikk med de kommandoene man skal utføre i cmd, da vi ikke fikk det til på Vista.. :p (Noe som ikke går heller)

Men vi fant en pc med XP, og da gikk det som bare det... Custom Firmware installerer vi i morra på skolen.. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...