MrL Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Skjønner egentlig ikke vitsen å spille n64 spill på psp, når det lagger og ikke er noe lyd.. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg vil heller anbefale deg å oppgradere til 3.52 M33.. Med tanke på recovory mulighet og like mange muligheter som 1.5 har. Det er vel også oppdateringer på de nye firmwarene.. Også kan du vel også skifte themes om du har 3.52 M33.. Å innstalere patchene er lett.. Bare å trykke på X når det starter.. Men husk å last det ned fra en sikker kilde. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei. Om du leser litt lengre tilbake vil du se at det er nettopp 3.52 M33 jeg vil installere. Etter å ha extracted filene fra easy installeren til psp'ens memorystick sier guiden at jeg skal følgende: "Når den er ferdig, går du inn på Game menyen på PSP'n, og inn på Memory Stick. Der vil du se installeren. Trykk på denne." Der ligger det 2 forskjellige filer: Xploit permanent patcher og m33 3.52update. Jeg lurer enkelt og greit bare på om jeg trenger å kjøre Xploit permanent patcher filen før jeg kjører m33 3.52update filen, da guiden ikke nenvner noe om dette. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Hvor har du fått guiden fra? Sjekk denne easy innstalerer da: http://www.psp-hacks.com/forums/about58272.html Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Guiden har jeg fått fra det første innlegget i denne tråden vi skriver i nå, den linker også til samme easy installer som du viser til her. Endret 7. september 2007 av Silvor Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Tror det skal være lurt ja.. Alltid lurt å kjøre patch. 3.52 M33 har forresten 4 oppdateringer, anbefaller deg å innstalere alle sammen (vet ikke om det holder bare å innstalere den nyeste..) 9448107[/snapback] Du skal ikke installere alle patchene etterhverandre. Ikke slik jeg har forstått det ihvertfall, da det står på mange sider at hver patch skal kun installeres med en fersk install av M33. De andre fixene ligger nok i den nyeste patchen med andre ord. Skjønner egentlig ikke vitsen å spille n64 spill på psp, når det lagger og ikke er noe lyd.. 9448140[/snapback] Det lagger ja, men lyd? Du kan fint få lyd, men om det er noe bra er noe helt annet. De driver sikkert og lager bedre og bedre N64 emulatorer, men det tar tid.. Vi må bare vente og se! Og til alle dere som lurer på dette med Xploit patcheren. Beklager at jeg ikke har nevnt noe om det, og driver og skal finne ut hva dere bør gjøre nå. Kommer med et svar så fort jeg kan. Gi meg 5 min! EDIT: Hvis dere ikke gidder å vente på meg, kan dere lese medfølgende readme med installeren. Der vil det nok helt sikkert stå hva dere skal gjøre med Xploit patcheren! Endret 7. september 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg tok sjangsen og installerte xploit patchen først og deretter m33 updaten og det fungerte. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Du gjorde det riktige. kxploitpatcher skal installeres hvis du installerer fra 1.5 firmwaren. Installerer du fra OE/SE etc. skal du ikke installere denne patchen. EDIT: Og der var guidene oppdatert.. Endret 7. september 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Si hele filnavnet neste gang så jeg forstår det.. Anaxyd sa det riktige x) Lenke til kommentar
marvol Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hei =)Lenge siden nå, men er det noen som vet om det er mulig med et annet operativsystem på PSP'en ? Eller evt. en annen nettbrowser ? Ellers funker alt som det skal, PSP'en tikker og går. CFW, kan jo sees på som et custom operativsystem. Det er liksom noe av det samme.En annen nettbrowser kan du laste ned selv som homebrew... Bra at PSP'n fungerer da! Ok, hvordan funker CFW? Blir PSP'en helt forandra ? Andre menyer etc. ? Ellers håper jeg at det skaffes bedre emulators for N64 og andre nyttige stuff.. Endret 7. september 2007 av marvol Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) CFW er altså en blanding av 1.5 og Sony's nye firmware. Pluss muligheter til recovory, skifte ikoner osv. Som dette https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...ser+++din+++PSP Endret 7. september 2007 av Uylum2 Lenke til kommentar
marvol Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Noen som har download link til ditt theme Uylum2 ? Og noen som vet hvordan iPSP virker ?? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Her er det en link til iMac themet: http://www.psp-hacks.com/2007/09/05/psp-mac-os-x-theme/ Lenke til kommentar
marvol Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Her er det en link til iMac themet:http://www.psp-hacks.com/2007/09/05/psp-mac-os-x-theme/ 9449801[/snapback] Flott =) Vet du hvordan iPSP virker ? Pluss at jeg tror nettleseren min er broken .. Noen tips ? (Til nettleser + andre nyttige saker) Edit: Funker den kun på 3.52? Står at den kun gjør det .. Endret 8. september 2007 av marvol Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Stemmer det, funker kun på 3.52 M33. De fleste theme som lages nå lages som oftest bare til 3.52 M33. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ok, har akk updata til 3.51, finnes det en upgrade fra 3.51 - 3.52 ? Fikk nettleseren til å funke og Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Offesiell FW eller custum? Edit: Never mind Endret 8. september 2007 av Kryptonite Lenke til kommentar
erikman Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 skjønner ikke hva jeg skal trykke på for å rippe ps1 spill fra alcohol 120% Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kostet støv av PSP`en idag og jeg tenkte at jeg skulle downgrade den slik at jeg kan benytte meg av de fleste Howmebrews der ute. Jeg har FW 2.81 (ikke TA-82) Hvordan går jeg best frem for å downgrade denne (har GTA: LCS kjøpt rett etter release), samt hva er "må ha" av homebrews å skaffe seg. NB! Jeg ønsker å ha mulighet til å spille GTA: VCS også, som jeg har. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 det er bare å laste ned programmet som er på førstesiden og velge din firmware. Så viser programmet hva du skal gjøre. Etter du har nedgradert til 1.5 bør du oppgradere til 3.52 M33. Homebrews du bør ha er vel iRShell og emulator til SNES, det er vel de jeg bruker mest.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå