marvol Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei =) Lenge siden nå, men er det noen som vet om det er mulig med et annet operativsystem på PSP'en ? Eller evt. en annen nettbrowser ? Ellers funker alt som det skal, PSP'en tikker og går. Lenke til kommentar
erikman Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 jeg har fått anbefalt 3,03 oe c på en nettside som jeg ikke husker navnet på i farta. men er den 3,03 oe på den programvaren dere har anbefalt den samme. Lenke til kommentar
toranjo Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hei... virker PopstationGUI til m33? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei =)Lenge siden nå, men er det noen som vet om det er mulig med et annet operativsystem på PSP'en ? Eller evt. en annen nettbrowser ? Ellers funker alt som det skal, PSP'en tikker og går. 9439941[/snapback] CFW, kan jo sees på som et custom operativsystem. Det er liksom noe av det samme. En annen nettbrowser kan du laste ned selv som homebrew... Bra at PSP'n fungerer da! jeg har fått anbefalt 3,03 oe c på en nettside som jeg ikke husker navnet på i farta. men er den 3,03 oe på den programvaren dere har anbefalt den samme. 9440038[/snapback] Gammel firmware som er utdatert.. Det må være en gammel artikkel eller post som du har kommet over isåfall.. hei... virker PopstationGUI til m33? 9440084[/snapback] Ja, det skal fungere.. Har ikke testet det selv enda, men jeg regner med at det fungerer. Pass på å ta den nyeste versjonen da. Lenke til kommentar
erikman Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 ok men jeg har hørt at det er mulig heter for å legge inn spill fra nintendo 64 også har en kompis som har gjort det er dette mulig med 3,40 oe. desuten er det mulig å oppgradere til 3,40 oe på det programe dere har anbefalt?? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Kan noen bekrefte at det går ann og downgrade fra 3.51 og upgrade til 3.40 OE ved hjelp av PSP upgrader/downgrader? Vil gjerne vite at det fungerer før jeg gjøre det... Endret 7. september 2007 av Kryptonite Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Kan noen bekrefte at det går ann og downgrade fra 3.51 og upgrade til 3.40 OE ved hjelp av PSP upgrader/downgrader? Vil gjerne vite at det fungerer før jeg gjøre det... 9446445[/snapback] Nei, det går ikke an. Veit ikke hvorfor det er i programmet engang, men prøv å se hva som skjer om du prøver? Det er ikke blitt funnet noen exploits i 3.51, så det går dermed ikke an å downgrade da. (Med unntak at du bruker Pandoras Battery) @erikman: Skjønte ikke heeelt hva du mente der, men det går an å spille N64 spill på PSP'n ja. Daedalus er emulatoren. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Ok, kjipt... Men har lest litt om Pandoras Battery. Hvis jeg har en kompis med PSP som kjører custum FW, et ekstra batteri og en memorystick, så kan han lage et Pandoras Battery som jeg kan bruke til å nedgradere, eventuelt unbricke min PSP som kjører 3.51? Endret 7. september 2007 av Kryptonite Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Stemmer, men du må bricke den helt da for å få det til å fungere. Det hjelper ikke å semi-bricke (les på førstesiden under FAQ) det. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Kan jeg nedgradere uten å bricke? Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Heisann. Virkelig flotte guider dette her. Jeg har ett lite spørsmål. Jeg har en 1.5 psp som jeg skulle ha oppdatert til M33 3.52. Det kommer ikke fram i guiden om en må kjøre Xploit permanent patcher filen før en installerer M33 eller ikke. Er det nødvendig å installere denne patchen? Ordet permanent lover liksom ikke helt bra hehe. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Hvordan fikk du 1.5 da? Fra Pandora? da må du innstalere 1.5 fra Sony, siden den versjonen du fikk pandora er ikke helt 1.5, inneholder bare de viktigste filene som ikke er copyrightet på en måte. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hei, og takk for raskt svar. Jeg fikk 1.5 ved å downgrade fra 162 trur jeg det var for lenge siden. Er det da nødvendig å kjøpre den Xploit permanent patchen? Endret 7. september 2007 av Silvor Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 162? Mener du 2.6? Hva står det i guide da du downgraderte da? Hvis det var sånn patch som fulgte med i downgraderen bør du kjøre den ja.. Alltid lurt å oppgradere patchen uansett hva. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det var visst 2.0 jeg nedgraderte fra. Litt usikker på om jeg patchet noe. Må se om jeg finner guiden igjen. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg fant en 2.0 til 1.5 guide, men det stod ikke noe der om noen patch. Hva vil skje om jeg hopper over Xploit permanent patchen og går rett på m33 installeringens filen? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 @Silvor: Så lenge du har 1.5, kan du bare bruke Easy Installeren som er beskrevet i guiden, og installere. Det er ikke værre enn det! @Kryptonite: Du må ikke bricke PSP'n for å kunne kjøre Pandoras Battery. Når du har modifisert batteriet og en memorystick, og putter det i din PSP med fungerende 3.51 og starter opp, vil du komme inn i den menyen til batteriet uansett. Slik har jeg ihvertfall lest folk skrive, og regner med at det er riktig.. Det er isåfall ikke farlig å prøve! Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hei. I guiden står følgende etter at filene er extracted til minnebrikken. "Der vil du se installeren. Trykk på denne." Det er to filer på minnebrikken ifølge psp'en, Xploit permanent patcher og m33 3.52update. Må jeg køre Xploit permanent patcher før jeg kjører m33 3.52update? Endret 7. september 2007 av Silvor Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Tror det skal være lurt ja.. Alltid lurt å kjøre patch. 3.52 M33 har forresten 4 oppdateringer, anbefaller deg å innstalere alle sammen (vet ikke om det holder bare å innstalere den nyeste..) Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) er litt sketisk til den der patchen ifall jeg av en eller annen grunn vil gå tilbake til 1.5 en gang i fremtiden. Jeg vil derfor helst unngå å kjøre den om det ikke er høyst nødvendig. Endret 7. september 2007 av Silvor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå