Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Var vel like før hjertet mitt stoppa da jeg putta inn det theme greiene, og fikk blåskjerm, men fikk det heldigvis til tilslutt :)

Men en ting jeg lurer på, når jeg neste gang skal oppgradere, må jeg bytte tilbake til det gamle themet da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener du med theme da? At du har lagt inn filer på flash0? Jeg ville lagt igjen de gamle filene til flash0, også oppgradert, det gjorde jeg nettopp ihvertfall da jeg skulle oppgradere til 3.52 M33 (:

9316969[/snapback]

har lagt inn filer der ja. Så jeg bør ta dem tilbake igjen altså? hmm..

Lenke til kommentar

Feilmldng:The game could not be started.(80020321), Hva skjer?

Jeg har nå oppgradert til firmware 3.40OE, men spillene mine virker ikke.

Dette er spill som virket fint da jeg hadde firmware 1.50, kombinert med

device hook.

Noen som kan hjelpe meg?

Rattata

Endret av Rattata69
Lenke til kommentar

3.40 OE er bedre enn 3.03 OE-A (: Du trenger ikke noe for å få recovory så lenge du har OE, og har tilgang til å få opp recovory (Skru av PSP helt, holde R inne og skru det på igjen). Les guiden nøye så får du det til (: Anbefaller 3.40 OE

Lenke til kommentar

Når jeg prøver den Upgrader downgrader greia låser bare pspen seg og rebooter hva kan feilen være??

EDIT: Fikk til måtte bare kjøre den en gang til....

EDIT: Får ikke opp den nye discen etter at jeg har togglet FLASH1 i recovery dette begynner og bli frustrerende noen som kan hjelpe?

Endret av Zollid
Lenke til kommentar

Skal funke på alle, det er et program som downgraderer for deg, du bare velger din firmware. Også firmwaren du har lyst på, så kan den downgradere. Hvis ikke firmwaren din er på lista kan du ikke downgradere.

Men nå som det har kommet unbricker kan du bricke din PSP med vilje, unbricke det, også oppdatere til den virkelige 1.5 x) Eneste kravet er vel at du trenger en PSP med homebrew mulighet fra før av.

Lenke til kommentar

Har 3.03 liggende på min nå, og fant ut at 3.03->1.50 downgrader fungerer på alle hovedkort så det blir ikke noe problem :) Men så har jeg selvfølgelig ikke GTA:LCS, men GTA:VCS. Noen som kunne tenkt jeg å selge Liberty Stories til meg (må inneholde exploiten!)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...