Slashderp Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Okey, når eg går inn på Photos greier flasher sjermen BLÅ så RØD skjerm så når eg går på games på den updaten kommer det : The game could not be started: (80020148) Endret 28. juli 2007 av Jelleh Lenke til kommentar
Slashderp Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 okey kom forbi det, men nå har eg problemer med og starte spillene eg har lasta ned. Lenke til kommentar
Slashderp Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 kommer : To start, you must update the system software. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 #1 Les dette: https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#8 #2 Du har nok bare downgrada. Du må oppdatere til OE 3.40 (eller den versjonen du helst vil ha) etter at du har downgrada til 1.50. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 @ Anaxyd. Her er svaret på spørsmålet angående Daesalus og CPU utnyttelse. Den setter altså hastigheten til 333 Mhz automatisk, så da slipper man å måtte plundre med innstilingene selv Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jepp... Så for litt siden i en post at den gjorde det.. Så da husker nok jeg feil! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Bare et lite spørsmål. Lasta ned : PSPlayerMT For PSP for å spille av avi filer. I hvilken mappe skal denne ligge? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Går utifra at om det er en "filnavn" mappe og en "filnnavn%" mappe, skal disse legges under "Game 150" begge to. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ser det har kommet en update nummer to til M33's 3.52, men jge ser ingen nummer en. Er det bare jeg som er klovn eller hvordan henger dette sammen? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Spurte tidliger om hvor jeg skulle legge et program, men dette programmet likte jeg ikke helt. Men er det en kodec eller et eller anna som funker på psp så du kan spille av avi filer osv? Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Guiden som mye av informasjonen kommer fra er blitt oppdatert hos sin opprinnelige kilde: Veien til 1.50 Og en oppdatert utgave som tar for seg installasjon av 3.52 M33. Installér 3.52 M33 Lykke til. Endret 7. august 2007 av GauNodachi Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Guiden som mye av informasjonen kommer fra er blitt oppdatert hos sin opprinnelige kilde: Veien til 1.50 Og en oppdatert utgave som tar for seg installasjon av 3.52 M33. Installér 3.52 M33 Lykke til. 9224619[/snapback] Hva mener du med det første der? Alle guidene er jo her i denne tråden. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Om man mener det har vært stjålet guider eller lignende fra en side så kan man sende en epost til [email protected]. Videre diskusjon rundt nye og gamle guider tar vi ikke i denne tråden . Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Da var guidene litt oppdatert. Det er nå lagt inn guider for 3.52 M33! Håper det kommer til nytte! Endret 7. august 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
whozze Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei jeg lurer på en ting Jeg har funnet fram min usb kabel til mitt digetal kamera og har koblet det til min psp og det passer men jeg får ikke opp noe på min datamaskin om den har funnet et nytt vill det si det samme som jeg ikke får brukt den kabelen til psp? eller er det noe jeg kan gjøre sånn den finner new device eller nå hva det heter igjen og jeg kan ikke se noe ny partison på min datamaskin som da skal være for psp/memorystick noen forslag? :D Mvh Whozze Lenke til kommentar
whozze Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 fikk det til =) så da kan der se bort fra den forige posten min takker uansett for all hjelp en så lenge Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 AnaXyd, sjekk PM din snabb! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 wo0ly, jeg har svart deg på den PM'en. Lenke til kommentar
whozze Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hei igjen =) Jeg bare lurer på en ting jeg har nå nedgradert psp min til 1.50 så uptaterte jeg den til 3.40 OE og jeg har nå sitti og spilt og kost meg masse så først må jeg bare si takk for alle gode tips og veiledninger etc på denne tråden men jeg har et lite problem :O når jeg kjøpte psp min kjøpte jeg også ratchet and clank size matters jeg har hatt mulighet til og spille andre spill på psp min uten devhook eller noe lignende men jeg får ikke spilt av ratchet and clank fra umd min :O det starter opp og jeg kommer til språk valg så blir skjermen litt mer mørkelagt og kan se språk valget er i bakrunnen der men kommer meg ikke videre jeg har lest på et annet forum om en som også hadde dette problemet med han backup versjon og folk svarte han med man kan skru av NO-UMD og gjøre om hastigheten på cpun så hadde det virket for dem jeg må si dette er veldig ukjent for meg og jeg har tittet litt rundt på menyen på psp men ikke funnet noe om recovery bare restore default settings :o er det noe jeg må bruke devhook til eller hvordan kan jeg få ratchet and clank til og funke på min 3.40 OE har vært en stor fan av de seriene fra ratchet og gleder emg sykt til og spille det jeg har cd i psp min men det starter jo ikke og jeg syntes det høres skumelt ut med og forandre hastighet på cpu etc og er jo veldig synd og ikke kunne spille detta spillet jeg har bet 400++ for :O noen som er kjent med dette elelr har noe peil på åssen jeg kommer litt i gang takker på forhånd mvh Whozze Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Det står faktisk en guide til dette problemet på forsiden her.. Har ikke prøvd det selv, men mange på PSP-hacks som har prøvd trikset fungerer det for. Prøv det ut! Navn på guiden: Fungerer ikke favorittspillene på PSP'n din lenger? For å gjøre det skikkelig enkelt for deg, så legger jeg den her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det vi må gjøre, er å slette config.se filen fra flash1. 1. Koble til en USB kabel til din PSP 2. Gå inn i recovery mode. (Hold inne R triggeren når du starter PSP'n) 3. Gå inn på Advanced 4. Trykk på "toggle flash1" 5. Nå skal det dukke opp en egen disk på PC'n din, og du åpner opp den og sletter filen config.se. Etter dette, kan du bare prøve igjen, og se om den kjører spillet! (Gjelder UMD spill) Lykke til! Endret 9. august 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå