Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei jeg har et spørsmål har fått meg psp og har tenkt og downgrade den

versjonen på psp min når jeg fikk den / er 2.71 men så har jeg ikke noe transfer kable enda så får ikke downgrada psp min enda men vill jo gjerne spille fram til jeg fått kabel så når jeg skal spille ratchet and clank ber den meg om pg opgradere psp til 3.11 men så har det vært masse snakk om det ikke er noe downgrading for 3.11 så har ikke turt og uptate psp enda :) men det jeg lurer på da ser på side 1 her så står det 3.10 - 3.50 downgrading funker det med 3.50 downgrading når versjonen er 3.11 ? er sikkelig ny på detta men vill downgrade psp min til 1.5 og optatere den til 3.51 OE håper det er noen som har pail på om det funker og bruke 3.50 downgraderen som til versjon 3.11 :) for da vet jeg om jeg trygt kan otatere psp min og spille litt på den fram til jeg ar fått tak i kabel sånn jeg kan downgradere min psp

takker på forhånd ser fram til og høre fra dere psp users ;)

Mvh whozze

Lenke til kommentar

Du kan downgrade en PSP med firmware 3.11 ja. Via 3.50 downgraderen.

Men for å kunne bruke den downgraderen, trenger du Lumines.. Og dette vil kanskje bli litt vanskelig, når nesten ingen butikker har igjen Lumines..

Jeg anbefaler deg å vente, til du skaffer deg en USB kabel, og får downgradet! :)

Lenke til kommentar

btw jeg kan downgrade via usb må ikke ha Lumines? siden jeg har ingen Lumines :) og som du sa vanskelig og få tak i har jeg hørt så kan bruke 3.50 downgrader eller 2.71 downgradern via usb kan jeg ikke?

takker fo all hjelp

Mvh Whozze :ph34r:

Lenke til kommentar

Åssen hovedkort har du Jelleh?

Vanskelig å finne tilbake til denne filen, og jeg må be Uylum2 fikse det.

Men vi skal nok finne en løsning!

EDIT: Løsning funnet. Hvis du IKKE har hovedkort TA-082, kan du laste ned denne downgraderen:

2.71-1.50 Easy Downgrader

Husk! Du må være sikker på at du IKKE har TA-082 hovedkortet før du bruker denne!

Hvis du har TA-082, kan du bruke 2.80 downgraderen. (Husk på å oppdater til 2.80 da)

Håper dette hjelper! :)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...