AnaXyd Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Man kan. Men i få spill.. Det er bare å prøve ut! Dette gjelder mest multiplayer. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hva må jeg gjøre da? Skal til Danmark med laget i morra, og tenkte jeg skulle spille med noen andre.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Da starter du opp spillet, og hoster et game med en av PSP'ene. Etter at det har loadet, tar du ut UMD'en, og putter den i den andre PSP'n, og joiner. Lenke til kommentar
Linkage Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg selger en PSP med Firmware 1.50 hvis noen er interessert Les mer på Retro1 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg tror ikke kjøp og salg er tillat her på forumet. Prøv på Bruktmarkedet istedet! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Det er bare hyggelig vøtt! Håper du får solgt den! Lenke til kommentar
whozze Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei jeg har et spørsmål har fått meg psp og har tenkt og downgrade den versjonen på psp min når jeg fikk den / er 2.71 men så har jeg ikke noe transfer kable enda så får ikke downgrada psp min enda men vill jo gjerne spille fram til jeg fått kabel så når jeg skal spille ratchet and clank ber den meg om pg opgradere psp til 3.11 men så har det vært masse snakk om det ikke er noe downgrading for 3.11 så har ikke turt og uptate psp enda men det jeg lurer på da ser på side 1 her så står det 3.10 - 3.50 downgrading funker det med 3.50 downgrading når versjonen er 3.11 ? er sikkelig ny på detta men vill downgrade psp min til 1.5 og optatere den til 3.51 OE håper det er noen som har pail på om det funker og bruke 3.50 downgraderen som til versjon 3.11 for da vet jeg om jeg trygt kan otatere psp min og spille litt på den fram til jeg ar fått tak i kabel sånn jeg kan downgradere min psp takker på forhånd ser fram til og høre fra dere psp users Mvh whozze Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Du kan downgrade en PSP med firmware 3.11 ja. Via 3.50 downgraderen. Men for å kunne bruke den downgraderen, trenger du Lumines.. Og dette vil kanskje bli litt vanskelig, når nesten ingen butikker har igjen Lumines.. Jeg anbefaler deg å vente, til du skaffer deg en USB kabel, og får downgradet! Lenke til kommentar
whozze Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Tusen takk for en så kjapt svar AnaXyd venter til ejg får usb kabelen jeg Lenke til kommentar
whozze Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 btw jeg kan downgrade via usb må ikke ha Lumines? siden jeg har ingen Lumines og som du sa vanskelig og få tak i har jeg hørt så kan bruke 3.50 downgrader eller 2.71 downgradern via usb kan jeg ikke? takker fo all hjelp Mvh Whozze Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Siden du har nå firmware 2.71, så kan du bruke den downgraderen ja. Uten noen spill. Så det er bare å laste ned, og kjøre på! Si ifra hvis du trenger mer hjelp! BTW: Bare hyggelig å hjelpe! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Du må jo ikke ha USB kabel, om du har en kortleser (sjekk printeren din?) så kan det jo være at den tar pro duo kortene. Fort gjort å glemme sånne ting i farten. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det er sant.. De fleste kombikortlesere idag har jo støtte for de memorystickene. Men, sikker på at du ikke har en slik usb kabel da? Vanligvis brukes slike kabler til kameraer og sånt.. Lenke til kommentar
Slashderp Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei. Jeg har version 2.71 men det står en link LAST NED DEN og når eg trykker på "DEN" så kommer eg til en side som ikke virker. Kan du please laste den opp igjen veldi hippen på og få det til og virke Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Åssen hovedkort har du Jelleh? Vanskelig å finne tilbake til denne filen, og jeg må be Uylum2 fikse det. Men vi skal nok finne en løsning! EDIT: Løsning funnet. Hvis du IKKE har hovedkort TA-082, kan du laste ned denne downgraderen: 2.71-1.50 Easy Downgrader Husk! Du må være sikker på at du IKKE har TA-082 hovedkortet før du bruker denne! Hvis du har TA-082, kan du bruke 2.80 downgraderen. (Husk på å oppdater til 2.80 da) Håper dette hjelper! Endret 27. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
whozze Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Har sånn liten usb kabel til digital kamera mitt usb 8 eller hva det heter Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jepp, prøv å se om den fungerer! Lenke til kommentar
Slashderp Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Okey, eg har ikkje sånn kode. Eg har GTA libertycity stories første version vist det hjelper leste noe om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå