marvol Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Når jeg loader Lumines, starter det normalt (det kommer ikke black screen men blått lys), til tross for at jeg har fulgt guiden til punkt og prikke. Jeg renamet 1.50 updaten til UPDATE.PBP og la den i /PSP/GAME/UPDATE, sammen med masse andre filer.. Edit:Skjønte det Endret 9. juli 2007 av marvol Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvordan får jeg 3.40 OE installeren til å dukke opp på /PSP/GAME folderen? Og hvorfor er det så få mapper på ver 1.50? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 På den 3.40 OE innstaleren så legger programmet inn filene på riktig mappe og sånt. Du trenger bare å velge hvor PSP'en ligger på PSP'en. Husk å formatere PSP'en før du innstalerer OE, og etter (: Lykke til! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Skal jeg legge hele 3.40 OE installer mappa, eller bare filene i mappa.. Og hvor legger jeg filene (evt. mappa)? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Altså.. Alt står i guiden. Det står at du skal formatere minnekortet ditt, også kjøre programmet, velge driveren til PSP, også innstalerer programmet inn filene i de riktige mappene osv. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Ahh, glemte at det sto at jeg skulle kjøre programmet.. Takk for hjelp =) Både til deg og AnaXyd Edit: Hvordan får man lagt inn Emulators på PSP'en? Vet det er off topic men.. Endret 9. juli 2007 av marvol Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Emulators funker på samme måte som homebrew.. De skal legges i GAME150, les alltid readme som følger med, det pleier å stå det som trengs for å legge inn homebrewet på PSP. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ok, et litt dumt spørsmål her, men. Er Emulators og homebrews det samme? Eller er Emulators et homebrew "program".. Og har jeg homebrew på PSP'en min? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Det er det samma kan vi si ja.. Jeg vet ikke om du har noe homebrew på PSP'en din, du må legge de inn selv (: Lenke til kommentar
marvol Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ok, jeg har fått daeduals til å funke.. Men spillene er så trege og hakker/lagger fryktelig.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jepp, og det er ikke stort du kan gjøre med det. Emulatoren er under utvilkling, og det er vanskelig for dem å gi full fps så tidlig i utviklingen. Super Smash Bros har jeg forresten hørt at den gir rundt 30-40 fps, noe som høres spillbart ut! Men, du kan prøve å justere klokkehastigheten til 333mhz, skru av lyden, og prøve da. Det skal bli litt bedre spilleopplevelse, men da uten lyd. Skal du spille med full fps, og med lyd og masse stuff, må du nok regne med å vente på et par releaser av Deadalus til.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Nedlasting av nintendo64-spill, snes-spill o.l. er piratkopiering, og ikke tillatt å diskutere her på forumet. 1 innlegg som lurte på hvor han kunne finne piratkopiert materiale er fjernet. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva trenger man egentlig for å installere PSX spill på PSP? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Dette står godt forklart i guiden min på førstesidene! Jeg har en egen guide der når det gjelder dette med PSX spill.. Legger det til her da: - En pc med alcohol installert - En PSP med OE firmware 3.03 OE-C eller nyere - USB kabel - PSX (Playstation One) spill - Et program: PopstationGUI [Klikk her for å laste den ned!] NB: Denne versjonen av PopstationGUI (v3.0beta) støtter bare OE firmware 3.03 OE-C og oppover Endret 11. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
marvol Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ok, flott guide f'resten =) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Takk.. Håper du får det til da! Lykje tæ! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Noen som har svar på hvorfor iRshell ikke funker hos meg? Har masse homebrew spill/emulators, men bare daedalus som funker.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvor legger du det hen da? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har nå lagt alt inn på GAME150, men har prøvd litt andre steder og, kommer ann på readme fila.. Men uansett hvor jeg legger ting står det bare corrupted data når jeg skal åpne det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå