Anixion Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Det står i guiden at du skal skifte navn til UPDATE.PBP Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jepp, der har du feilen! Rename fila til UPDATE.PBP, så funker det. Du har på en måte allerede vist oss at du ikke leser guiden nøye... Vær forsiktig med hva du gjør! Husk å lese HVERT punkt, og krysssjekke hva du har gjort før du går videre. Det står veldig lett forklart i guiden hva du skal gjøre. Jeg sier ikke dette for å være slem eller noe, men for å hindre at du ødelegger din PSP! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Faen, det funker jo ikke...... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har du renamet fila til UPDATE.PBP, og lagt den i: "ms0:/PSP/GAME/UPDATE"? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har renamet den til UPDATE.PBP, og lagt den inn på PSP'en i PSP/GAME/UPDATE... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Oj beklager her.. Nå er det jeg selv som surrer... Uylum! Han skal ikke bytte 3.50 updatens navn til UPDATE.PBP. Du har prøvd uten å skifte navn på den, ikkesant? Er PSP'n din norsk? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har prøvd navnskifting, men jeg prøvde før jeg skiftet navn og.. PSP'en min er nok norsk ja, men jeg har formatert den inne på PSP'en og restora default settings, og dermed også skiftet språk til English.. Helt grønn er jeg ikke, selv om det kan virke sånn.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hehe.. Men nå kan jeg ikke skjønne hvorfor det ikke fungerer... Hvilken firmware kjører du nå da? Det er flere her som har brukt 3.50 downgraderen med suksess... Så jeg skjønner ikke helt.. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Nå har jeg 3.30.. Skjønner det ikke helt jeg heller.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er nok updaten som ikke passer til din PSP... Jeg skal se om jeg finner en annen... Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Flott, du er en engel, samme med Uylum, tror jeg ;P Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Den 3.50 updaten du har linket til i guiden din AnaXyd funker ikke så vidt jeg husker. Hvis det er det dere snakker om. Jeg lastet den ned fra ety annet sted for å negradere de to spene jeg har negradert. Endret 9. juli 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Her er en: *fjernet* EDIT: Det var jo seff en død link da.. Kommer en til snart.. Endret 9. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Hvor da Jorchi? Da støtter nok den updaten bare UK psp'er da... Her er en som jeg tror funker: http://www.pspfanboy.com/files/EBOOT.PBP Endret 9. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 JAAAAAAA, fant en engelsk versjon av downgraden, man måtte bare bytte navn til EBOOT.PBP.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Okay! Bra! Bare pass på at du ikke oppdaterer til 3.51 nå da! Forsikre deg om at det er 3.50! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Det står PSPtm Update ver 3.50 så det går nok bra.. Også var det den jeg lasta ned fra guiden.. Endret 9. juli 2007 av marvol Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Selvfølgelig....! Fila skal jo hete EBOOT.PBP... Dette skal rettes på ATM! EDIT: Bah, får ikke endra når ikke Uylum2 er på... Det skal bli endret ihvertfall.. Lykket til med downgradinga da marvol! Det var jo rett og slett ikke din skyld dette her... Det var guidens! Beklager...! Endret 9. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Hvor er MS_ROOT, jeg har bare MP_ROOT.. Mener å ha lest at MS er ytterst på PSP'en, det alle mappene ligger(MP_ROOT, PSP etc.)? EDIT: fant det ut Edit: Skal jeg overskrive den gamle /PSP mappa med den nye som inneholder HEN_350, GAME og SAVEDATA? Endret 9. juli 2007 av marvol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå