Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe viste seg at jeg ikke trengte GTA spilelt engang , hadde 2,71 med  ta-082 psp. =P

 

men men nå har jeg downgrada den til 1.5 uten en eneste problem =)

 

en siste ting jeg lurte på var , skal man formatere memory carden en gang til etter at man har instalert 3.40OE-A

 

og er 3.40 OE-A den beste å ha ?

 

EDIT : NVM fant ut at man burde formatere memory carden etterpå =P

 

takk for all hjelpa , denna siden er KONGE! og den personen som lagde de guidene tusen takk til deg =)

9015554[/snapback]

 

Det kan være lurt å formatere etter du har fått 3.40 OE-A, ja, da setter PSP'en riktig mappestruktur også.

Lenke til kommentar

Hei jeg har et lite problem på psp'en min! Først så bytta jeg theme på psp bare for å sjekke om det var noe kult, men når jeg skulle endre theme tilbake(den som jeg kopierte på Flash0 i begynnelsen) så kommer det bare svart skjerm på psp'en min. Trenger virkelig hjelp!!

Lenke til kommentar

Du puttet inn altså backupen av flash0 også fikk du svart skjerm på PSP'en? Prøv å ta ut batteriet og putt den på igjen, og prøv å start den. Hvis ikke det går, prøv å få opp recovory og legg inn flash0 igjen. Hvis det ikke går så beklager jeg..

Endret av Uylum2
Lenke til kommentar

Recovory er der du kan få opp flash0 er der du kan endre filene til themen. Men hvis du ikke får opp Recovory, noe jeg tror du ikke får til.. Så tror jeg at din PSP er bricket.. Dra til der du kjøpte den, og si at den ble svart plutselig.

Endret av Uylum2
Lenke til kommentar

Okay.. Trodde du ikke kom inn der engang jeg.. :)

 

Bra du fikk det til da! Men når jeg tenker meg om, så var jo dette en semi-brick! Altså, om du hadde riktige filer på flash0, hadde ikke PSP'en klart å starte for det. Slik skjer, og vær glad for at OE har en semi-brick revocery funksjon! :)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Men... Hvordan kom du deg da inn på PSP'n for å downgrade og installere 3.40OE igjen?

 

iRShell:

Legg de to folderne %irshell og irshell i GAME150

Og legg IRSHELL mappa på roten av memorysticken

 

Lykke til!

9021674[/snapback]

 

 

GAME150! skal jeg bare lage en mappe på psp'en og kalle den GAME150 også legge de to filene?

Endret av Uchiha90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...