AnaXyd Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Så bra du fikk det til! Nå er det bare å hygge seg med alle mulighetene man har fått...! Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 hehe viste seg at jeg ikke trengte GTA spilelt engang , hadde 2,71 med ta-082 psp. =P men men nå har jeg downgrada den til 1.5 uten en eneste problem =) en siste ting jeg lurte på var , skal man formatere memory carden en gang til etter at man har instalert 3.40OE-A og er 3.40 OE-A den beste å ha ? EDIT : NVM fant ut at man burde formatere memory carden etterpå =P takk for all hjelpa , denna siden er KONGE! og den personen som lagde de guidene tusen takk til deg =) 9015554[/snapback] Det kan være lurt å formatere etter du har fått 3.40 OE-A, ja, da setter PSP'en riktig mappestruktur også. Lenke til kommentar
Uchiha90 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei jeg har et lite problem på psp'en min! Først så bytta jeg theme på psp bare for å sjekke om det var noe kult, men når jeg skulle endre theme tilbake(den som jeg kopierte på Flash0 i begynnelsen) så kommer det bare svart skjerm på psp'en min. Trenger virkelig hjelp!! Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Du puttet inn altså backupen av flash0 også fikk du svart skjerm på PSP'en? Prøv å ta ut batteriet og putt den på igjen, og prøv å start den. Hvis ikke det går, prøv å få opp recovory og legg inn flash0 igjen. Hvis det ikke går så beklager jeg.. Endret 6. juli 2007 av Uylum2 Lenke til kommentar
Uchiha90 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvordan er det man får opp recovory? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Recovory er der du kan få opp flash0 er der du kan endre filene til themen. Men hvis du ikke får opp Recovory, noe jeg tror du ikke får til.. Så tror jeg at din PSP er bricket.. Dra til der du kjøpte den, og si at den ble svart plutselig. Endret 6. juli 2007 av Uylum2 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tror han heller lurer på "åssen" man får opp recoveryen. Hold inn R-Triggeren når du starter PSP'n! Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Hmm.. Han var tilfeldigvis en venn av meg Han får opp recovory, og har prøvd å legge inn flash0 igjen, men skjermen er fortsatt svart. Kan det være bugs? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Merkelig... Er nok noen filer som fremdeles ikke er som de originale... Hva med å laste ned en backup av flash0 på nettet, og legge inn den? flash0 backup! (Sendspace) Les readme, hvis det følger med.. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Joda, han lastet ned de filene fra den siden. Lenke til kommentar
Uchiha90 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 hei! ehh.....nei det hjalp ikke! måte gjøre alt på nytt. Downgrader også oppgradere til 3.40OE-A på nytt, men den funker nå ihvertfall! vet dere hvordan man installere IR shell på PSP? leste README fil men forstår ikke!! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Men... Hvordan kom du deg da inn på PSP'n for å downgrade og installere 3.40OE igjen? iRShell: Legg de to folderne %irshell og irshell i GAME150 Og legg IRSHELL mappa på roten av memorysticken Lykke til! Lenke til kommentar
Uchiha90 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) RECOVERY MOdE! gikk på toggle usb, så la jeg recovory filen på MS. deretter trykka på et eller annet run ...............revcovery....et eller annet til 1.5. også oppgradere til 3.40OE-A TAkk Endret 7. juli 2007 av Uchiha90 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Okay.. Trodde du ikke kom inn der engang jeg.. Bra du fikk det til da! Men når jeg tenker meg om, så var jo dette en semi-brick! Altså, om du hadde riktige filer på flash0, hadde ikke PSP'en klart å starte for det. Slik skjer, og vær glad for at OE har en semi-brick revocery funksjon! Endret 7. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Uchiha90 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hehe enig! ble så redd for at psp'en skulle bli bricket men heldigvis så var det ikke! Lenke til kommentar
Uchiha90 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Men... Hvordan kom du deg da inn på PSP'n for å downgrade og installere 3.40OE igjen? iRShell: Legg de to folderne %irshell og irshell i GAME150 Og legg IRSHELL mappa på roten av memorysticken Lykke til! 9021674[/snapback] GAME150! skal jeg bare lage en mappe på psp'en og kalle den GAME150 også legge de to filene? Endret 7. juli 2007 av Uchiha90 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du finner den i PSP mappa. Men hvis den ikke er der, har du glemt å formatere PSP'n etter installasjon av OE. Ved å formatere, lager den de riktige mappene for deg! Lenke til kommentar
Uchiha90 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 hehe...den er grei men må restarte pc'en for hver gang når jeg skal koble USB'en til pc!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Om man ønsker å spørre om noe som ikke direkte har med firmwareinnstallasjon å gjøre skal man lage sin egen tråd. 1 innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå