Kamikazesmurf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Fant akkurat den gamle PSP'en min(kjøpte med det samme den kom ut)! Ser det er CFW 3.90 M33-3 på den. Hvor kan jeg laste ned det nyeste og beste? PS. Må være enkelt. Var en kompis som oppgraderte den sist gang. Endret 25. juli 2010 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Fant akkurat den gamle PSP'en min(kjøpte med det samme den kom ut)! Ser det er CFW 3.90 M33-3 på den. Hvor kan jeg laste ned det nyeste og beste? PS. Må være enkelt. Var en kompis som oppgraderte den sist gang. Som jeg sa på forrige side: Nyeste M33 er 5.00 M33-6, mens nyeste CFW i det heletatt er 5.50 GEN-D3 Prometheus. Hvilken du velger er helt opp til deg. Forskjellene er ikke så store, men M33 støtter flere plugins. Filene finner du nok på psp-hacks.com eller dl.qj.net. EDIT: Installasjon er helt lik den for offisiell firmware. Endret 25. juli 2010 av Jckf Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Fant akkurat den gamle PSP'en min(kjøpte med det samme den kom ut)! Ser det er CFW 3.90 M33-3 på den. Hvor kan jeg laste ned det nyeste og beste? PS. Må være enkelt. Var en kompis som oppgraderte den sist gang. Som jeg sa på forrige side: Nyeste M33 er 5.00 M33-6, mens nyeste CFW i det heletatt er 5.50 GEN-D3 Prometheus. Hvilken du velger er helt opp til deg. Forskjellene er ikke så store, men M33 støtter flere plugins. Filene finner du nok på psp-hacks.com eller dl.qj.net. EDIT: Installasjon er helt lik den for offisiell firmware. Takker! Lenke til kommentar
Lange Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Er det en ny enkel måte å downgrade 3.51 på nå siden sist jeg skjekket for 3 år siden? Da måtte jeg modde et batteri og sånn... Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Er det en ny enkel måte å downgrade 3.51 på nå siden sist jeg skjekket for 3 år siden? Da måtte jeg modde et batteri og sånn... Mulig det finnes en software-hack. Men det letteste (min mening) er å enten modde batteriet selv, kjøpe et ferdig modded, eller å sende PSP-en til noen. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg har en PSP-1004 5.00 M33-3 liggende, har ikke gjort noe med den på 2-3år. Er det noe nytt moro til dem nå, eller er Finn.no neste plassen for den? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Om du ikke vil spille gamle NES/SNES-spil på den, noe den egner seg utmerket til sammen med TV-serie-titting på buss o.l., så tror jeg ikke det har kiommet allverdens morro til den. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 ok. Men er det noe vits å oppdatere for meg, kommet noe ny og bedre cfw? Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 ok. Men er det noe vits å oppdatere for meg, kommet noe ny og bedre cfw? Lurer også på dette, min ligger bare å støver ned.. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 ok. Men er det noe vits å oppdatere for meg, kommet noe ny og bedre cfw? Lurer også på dette, min ligger bare å støver ned.. Er vel ikke noe nytt bortsett fra at gamle cfw ikke støtter nye spill Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Etter litt undersøking så tror jeg ikke det er stort nytt annet enn støtte for nyere spill! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ser denne tråden har vert daud ein periode nå, men eg prøver likevel. Eg har ein gammal feit PSP med 4.0.1 M33-2 programvare. Er ikkje dette ganske gammalt og utdatert? Eg veit ikkje eg, kjøpte berre maskinen av ein kompis for å spele mine gamle PSX spel. Dei fungerer STORTSETT, men nokre av dei kræsjer berre. Kan nokon forklare meg korleis eg oppdaterer og kor eg finn firmware? Eg finn ikkje fram i alt rotet, og veit ikkje kva denne gamle PSPen støtter. Vil ikkje ødelegge noko. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ser denne tråden har vert daud ein periode nå, men eg prøver likevel. Eg har ein gammal feit PSP med 4.0.1 M33-2 programvare. Er ikkje dette ganske gammalt og utdatert? Eg veit ikkje eg, kjøpte berre maskinen av ein kompis for å spele mine gamle PSX spel. Dei fungerer STORTSETT, men nokre av dei kræsjer berre. Kan nokon forklare meg korleis eg oppdaterer og kor eg finn firmware? Eg finn ikkje fram i alt rotet, og veit ikkje kva denne gamle PSPen støtter. Vil ikkje ødelegge noko. Selv kjører jeg 5.50 GEN-D3, men det er en stund siden jeg installerte det. Kommer ikke inn på Dashhacks sitt IRC-nettverk for å spørre heller. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Vil anbefale deg å i hvert fall oppatere til siste M33, som er 5-etellerannet. Så kan du google "popsloader", du bør finne en ferdig pakke med alle versjonene, og så er det mulig å velge mellom de ulike popsloaderne når du starter spillet. Noen spill fungerer best med kun en versjon, mens andre er altetende. Det ble aldri til at jeg spilte noe særlig PSXspill på PSP-en, så jeg får ikke hjulpet deg mer, men det bør være en start i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 hei, er det mulig å modde/bruke custom firmware på psp-go? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Vil anbefale deg å i hvert fall oppatere til siste M33, som er 5-etellerannet. Så kan du google "popsloader", du bør finne en ferdig pakke med alle versjonene, og så er det mulig å velge mellom de ulike popsloaderne når du starter spillet. Noen spill fungerer best med kun en versjon, mens andre er altetende. Det ble aldri til at jeg spilte noe særlig PSXspill på PSP-en, så jeg får ikke hjulpet deg mer, men det bør være en start i hvert fall. Nyeste M33 er M33-6 Synd det ikke lenger kommer ut flere.. Ville til og med betalt for det! Forresten, nyeste firmware til PSP ligger på hva? Ser også at noen firmwares skal være signed, har man klart å få tak i root nøklene for PSP OG ps3? Endret 22. januar 2011 av SpecialForce Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 nøklene til PSP lå på PS3-en, så når de fikk hentet ut nøklee til PS3signering, fikk de nøklene til PSP-signering samtidg (om det da ikke var samme nøkler). uansett er det grunnent til at det har poppet opp n del beta firmwares av nyere versjoner til ulike PSP-modeller, uten at jeg har fått med meg hva som er siste. Selv har jeg egentlig bestemt meg for å selge mi PP2000 for en stud siden, jeg har bare lyst å få tak i et originalbatteri jeg kan inkludere først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå