hokuspokus111 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Leveringstiden er fra 10-20dager. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kjører pr idag 5.00 M33-6 på en PSP2000, men skulle helst hatt en høyere versjon slik at jeg faktisk kan spille de nyeste spillene. Har googlet litt, og det ser ut som om det er flere som har problemet. Hva skjer nå som Dark Alex har sluttet? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kjører pr idag 5.00 M33-6 på en PSP2000, men skulle helst hatt en høyere versjon slik at jeg faktisk kan spille de nyeste spillene.Har googlet litt, og det ser ut som om det er flere som har problemet. Hva skjer nå som Dark Alex har sluttet? Du har 3 valg som jeg kan se. 1: Gå til offisiell firmware og mist homebrew. 2: Behold gammel CFW og mist nye spill. 3: Vent på at noen andre tar over CFW-scenen (evt. gjør det selv? ). Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ajaj, akkurat det jeg fryktet :o Hadde jeg bare vært enda mer pro leet programmør skulle jeg nok gjort det Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei har en PSP med CFW 5.00 m33-6. Men har ett problem.. Når jeg la inn CFW brukte jeg ett minnekort på 258mb men når jeg etterpå skulle bruke mitt andre kort med 8gb ville ikke psp'en starte. Jeg er med andre ord avhengig av å ha det samme minnekortet jeg brukte når jeg la inn CFW med får i det hele tatt å få start på psp'en. Hvis jeg starter den med 8gb kortet blir det en svart skjerm mens det lyser grønnt fra power lampen. Min eneste mulighet til å bruke 8gb kortet er å starte psp'en med 258 kortet og så skifte til 8gb. Men dette er utrolig tungvint.. Har prøvd dette; Formatere 8gb kortet. Kopiere alle filene på 258 kortet over til 8gb kortet. Kjøre med UMD inni. Ingen av disse fungerte.. Har også prøvd å gjøre om 8gb kortet til en magic memorystick men har ikke lyktes enda.. Håper noen her kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei har en PSP med CFW 5.00 m33-6. Men har ett problem..Når jeg la inn CFW brukte jeg ett minnekort på 258mb men når jeg etterpå skulle bruke mitt andre kort med 8gb ville ikke psp'en starte. Jeg er med andre ord avhengig av å ha det samme minnekortet jeg brukte når jeg la inn CFW med får i det hele tatt å få start på psp'en. Hvis jeg starter den med 8gb kortet blir det en svart skjerm mens det lyser grønnt fra power lampen. Min eneste mulighet til å bruke 8gb kortet er å starte psp'en med 258 kortet og så skifte til 8gb. Men dette er utrolig tungvint.. Har prøvd dette; Formatere 8gb kortet. Kopiere alle filene på 258 kortet over til 8gb kortet. Kjøre med UMD inni. Ingen av disse fungerte.. Har også prøvd å gjøre om 8gb kortet til en magic memorystick men har ikke lyktes enda.. Håper noen her kan hjelpe meg. Du har antakelig vis en multiloader på det gamle minnekortet ditt. Finn denne programvaren igjen og formater 8 GB-kortet med den og legg inn tilhørende filer. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 hei jckf : ) Hvilken programvare mener du? 5.00 m33-6? Problemet er at når jeg skal oppdatere den så står det at den allerede er oppdatert.. så det går ikke.. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 hei jckf : )Hvilken programvare mener du? 5.00 m33-6? Problemet er at når jeg skal oppdatere den så står det at den allerede er oppdatert.. så det går ikke.. Nei. Det er ikke CFW-en jeg snakker om. Det er programvare du kjører på PC-en din for å gjøre magiske ting med minnekortet =) En multiloader er et program som lar deg starte PSP-en på vanlig vis selv om du har et Pandora-batteri i den (som egentlig starter den i service-modus). Jeg har ikke vert aktiv i PSP-scenen på vel over et år, så å finne denne programvaren får du klare selv =P Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kjører pr idag 5.00 M33-6 på en PSP2000, men skulle helst hatt en høyere versjon slik at jeg faktisk kan spille de nyeste spillene.Har googlet litt, og det ser ut som om det er flere som har problemet. Hva skjer nå som Dark Alex har sluttet? Hmm, kan vera eg er litt på etterskudd no. Men er nyere firmware enn det ute. Har idag 5.50 gen B2 eller noko sånt, men er visst 5.55 ute og. Men med den eg har no kan eg spele nyaste spel. Prøvde iallefall med det nye Naruto spelet igår(som var heile grunnen til at eg gadd dra fram PSPen igjen:P) Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) hvis det er å lage et magic memory stick du mener så har jeg prøvd det før det går ikke : / Problemet vedvarer uansett.. her var den fremgangsmåten jeg brukte sist; PSP Magic Memory Stick 5.00 M33-6 - For Use With a Pandora Battery - Compatibility - Phat 100% 1. Format a PSP memory card (use your psp or computer) 2. Copy the files inside the 'MMS' folder to the memory stick 3. Done with magic memory stick creation, use with pandora battery. Prøvde først med vanlig batteri: Samme problem som sist problem Så modde pånytt med pandora batteri: Samme problem som sist Kunne du ikke vært så inderlig grei å sendt meg en link til det eksakt du mener? Hadde satt virkelig pris på det! Endret 22. oktober 2009 av didas1 Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg hadde sagt magic memory stick om jeg mente det =) Vet du om batteriet ditt er et pandora-batteri? Om det er det (noe jeg antar) kan du legge inn pandora-programvaren på PSP-en din igjen for å reversere prosessen og gjøre batteriet normalt. Dette vil starte PSP-en din på normalt vis. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har 2 batterier, ett pandora batteri slik som Dette og ett normalt Li-ion 3,6 1800mAh (PSP-110) Batteri. Er det dette pandora batteriet du tenkte på? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er et slikt ja. Starter du PSP-en med det batteriet vil du få svart skjerm, som du beskriver. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg forstår, men hvordan gjør jeg dette? Om det er det (noe jeg antar) kan du legge inn pandora-programvaren på PSP-en din igjen for å reversere prosessen og gjøre batteriet normalt. Dette vil starte PSP-en din på normalt vis Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Du kan søke på Google etter filene du trenger. Deretter legger du dem på minnekortet ditt og kjører dem på PSP-en. Steg-for-steg-guide kan jeg ikke gi da jeg aldri har gjort dette selv. EDIT: Her er en del valg innen Pandora-filer http://dl.qj.net/index.php?pg=19&src=p...a&catid=106 Endret 25. oktober 2009 av Jckf Lenke til kommentar
Patney Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har noen en løsning for hvordan jeg kan spille nyere spill som krever 5.55? Nå har jeg 5.00 M33-6 og går glipp av en del spill Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Du kunne jo søkt på Google... http://www.psp-hacks.com/file/1840 Jeg har ikke lest noe om hvordan man installerer dette, men det finner du nok ut =) Lenke til kommentar
Patney Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har hørt noen negative ting om GEN-firmwaren, vet noen om hvorfor denne er så "dårlig" i forhold til Dark Alex sin? Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 leste gjennom de første sidene av tråden her, men orker ikke lese alt:P Jeg har dessverre oppdatert PSPen min til 5.00 M33-6. Dette angrer jeg nå stort, og lurer på om det finnes en enklere måte å nedgradere til 3.71 M33-3 enn å legge inn den offisielle firmwaren og kjøre hele røkla på nytt? jeg har en MMS og et pandora batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå