Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

@.:Itachi::

Hvis PSP-en skal kunne brukes til homebrew må den enten ha custom firmware (m33 for eksempel, da står det m33 der du sjekker firmwaren din) eller tidlig sony firmware (og da er den phat).

Omtrent alle PSP-er (untatt den nyeste PSP 3000) har mulighet til å få installert custom firmware. På versjoner over 3.50 må du ha et pandora battery.

Lenke til kommentar

Hvis PSP-en skal kunne brukes til homebrew må den enten ha custom firmware (m33 for eksempel, da står det m33 der du sjekker firmwaren din) eller tidlig sony firmware (og da er den phat).

Omtrent alle PSP-er (untatt den nyeste PSP 3000) har mulighet til å få installert custom firmware. På versjoner over 3.50 må du ha et pandora battery.

Jeg har phat med 5.51 ikke 3.90 ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har phat med 5.51 ikke 3.90 ^^

Jeg anbefaler Pandora uansett hvilken firmware du har. Det er en lettvindt og 100% sikker metode.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ganske sikker på at jeg har den elste, men er ikke sikker på hviken versjon (hvis det er flere)

Vet ikke om det hjelper, men siste tegnene på den lappen på undersiden av PSP står det: PSP1004

Takk for svar :)

Alsko

Pandora =) Finnes mange guider til både software og hardware-hacks for dette. Kjenner du noen med hacket PSP fra før kan du gjøre software, hvis ikke må du enten kjøpte et slikt Pandora/Tool-batteri eller hardware-hacke det.

Lenke til kommentar

Kjenner ingen med hacket PSP. Men er det patteriet den beste måten? Skulle gjerne gjort dette før høst ferien, men hvis jeg må bestille det batteriet så rekker jeg vel ikke det. Men hvis dette er den beste måten, så får jeg gjøre det. Er det evt en måte å gjøre det på som ikke koster noe ekstra? Har sett noen guider på dette med software hack, men da er det vel også en sjanse for at jeg kan ødelegge PSPen?

Takker for svar

Alsko

Lenke til kommentar
Kjenner ingen med hacket PSP. Men er det patteriet den beste måten? Skulle gjerne gjort dette før høst ferien, men hvis jeg må bestille det batteriet så rekker jeg vel ikke det. Men hvis dette er den beste måten, så får jeg gjøre det. Er det evt en måte å gjøre det på som ikke koster noe ekstra? Har sett noen guider på dette med software hack, men da er det vel også en sjanse for at jeg kan ødelegge PSPen?

Takker for svar

Alsko

Som jeg sa må du ha en hacket PSP fra før for å kunne kjøre software-hacken. Du kan modifisere batteriet ditt selv (helt gratis!) om du tør å åpne det (noe som kan være farlig). Et annet alternativ er å sende den til noen andre her på forumet som har Pandora/Tool-batteri fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...