a7x Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvis jeg bruker denne guiden for å installere cfw på pspen, hva kan jeg installere av spill og emulatorer på den? Kan jeg installere alt jeg finner? Lenke til kommentar
larriss Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvis jeg bruker denne guiden for å installere cfw på pspen, hva kan jeg installere av spill og emulatorer på den? Kan jeg installere alt jeg finner? ja alt som funker på cfm kan du insallere da..... snes, psptube og alt det der.. Lenke til kommentar
a7x Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Kan jeg legge ISO filer innpå pspen med cfw 5.00 m33-4? Hvordan gjør jeg dette? Endret 15. juli 2009 av a7x Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Bare legg ISO'ene i ISO mappa og velg M33 driver i recovery menyen og kjør spilla fra Games. Lenke til kommentar
-SKILLI- Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) glem det. Endret 20. august 2009 av -SKILLI- Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Hvordan vet jeg at jeg har en psp med homebrew muligheter? Jeg har versjon 3.90... Endret 23. august 2009 av .:Itachi:. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvordan vet jeg at jeg har en psp med homebrew muligheter?Jeg har versjon 3.90... Hvilken type? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 @.:Itachi:: Hvis PSP-en skal kunne brukes til homebrew må den enten ha custom firmware (m33 for eksempel, da står det m33 der du sjekker firmwaren din) eller tidlig sony firmware (og da er den phat). Omtrent alle PSP-er (untatt den nyeste PSP 3000) har mulighet til å få installert custom firmware. På versjoner over 3.50 må du ha et pandora battery. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 @.:Itachi:: Hvis PSP-en skal kunne brukes til homebrew må den enten ha custom firmware (m33 for eksempel, da står det m33 der du sjekker firmwaren din) eller tidlig sony firmware (og da er den phat). Omtrent alle PSP-er (untatt den nyeste PSP 3000) har mulighet til å få installert custom firmware. På versjoner over 3.50 må du ha et pandora battery. Jeg har phat med 5.51 ikke 3.90 ^^ Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 @.:Itachi:: Hvis PSP-en skal kunne brukes til homebrew må den enten ha custom firmware (m33 for eksempel, da står det m33 der du sjekker firmwaren din) eller tidlig sony firmware (og da er den phat). Omtrent alle PSP-er (untatt den nyeste PSP 3000) har mulighet til å få installert custom firmware. På versjoner over 3.50 må du ha et pandora battery. Jeg har phat med 5.51 ikke 3.90 ^^ Jeg anbefaler Pandora uansett hvilken firmware du har. Det er en lettvindt og 100% sikker metode. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Noen som vet hvordan man lager homebrews for psp? Hvilket språk? SDK? etc.. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Noen som vet hvordan man lager homebrews for psp?Hvilket språk? SDK? etc.. Første treff på Google: http://www.hackingpsp.com/Homebrew_Central_Developers.aspx Husker jeg var i en IRC-kanal for developers en gang, men husker ikke hvor. Kan hende irc.dark-alex.org peker dit fremdeles. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei, har nå bestemt meg for å hacke PSPen min. Men hvordan gjør jeg dette med firmware 6.00? Alsko Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei, har nå bestemt meg for å hacke PSPen min. Men hvordan gjør jeg dette med firmware 6.00? Alsko Spørs på versjonen av PSP-en du har. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ganske sikker på at jeg har den elste, men er ikke sikker på hviken versjon (hvis det er flere) Vet ikke om det hjelper, men siste tegnene på den lappen på undersiden av PSP står det: PSP1004 Takk for svar Alsko Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ganske sikker på at jeg har den elste, men er ikke sikker på hviken versjon (hvis det er flere)Vet ikke om det hjelper, men siste tegnene på den lappen på undersiden av PSP står det: PSP1004 Takk for svar Alsko Pandora =) Finnes mange guider til både software og hardware-hacks for dette. Kjenner du noen med hacket PSP fra før kan du gjøre software, hvis ikke må du enten kjøpte et slikt Pandora/Tool-batteri eller hardware-hacke det. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kjenner ingen med hacket PSP. Men er det patteriet den beste måten? Skulle gjerne gjort dette før høst ferien, men hvis jeg må bestille det batteriet så rekker jeg vel ikke det. Men hvis dette er den beste måten, så får jeg gjøre det. Er det evt en måte å gjøre det på som ikke koster noe ekstra? Har sett noen guider på dette med software hack, men da er det vel også en sjanse for at jeg kan ødelegge PSPen? Takker for svar Alsko Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kjenner ingen med hacket PSP. Men er det patteriet den beste måten? Skulle gjerne gjort dette før høst ferien, men hvis jeg må bestille det batteriet så rekker jeg vel ikke det. Men hvis dette er den beste måten, så får jeg gjøre det. Er det evt en måte å gjøre det på som ikke koster noe ekstra? Har sett noen guider på dette med software hack, men da er det vel også en sjanse for at jeg kan ødelegge PSPen? Takker for svar Alsko Som jeg sa må du ha en hacket PSP fra før for å kunne kjøre software-hacken. Du kan modifisere batteriet ditt selv (helt gratis!) om du tør å åpne det (noe som kan være farlig). Et annet alternativ er å sende den til noen andre her på forumet som har Pandora/Tool-batteri fra før. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ok, takk for at du klarer opp. Da får jeg kjøpe ett sånt batteri da... Hvor er det beste stedet å bestille det da? Alsko Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 søk på "pandora" på www.dealextreme.com Har selv kjøpt pandora derifra Gratis frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå