Alastor Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ja, det er helt lov. Den beste N64-emuen er Daedalus, men den er langt fra ferdig. Snes9x-tyl er genialt bra for supernintendospill . GBA vet jeg ikke. Det som derimot ikke er lov er å laste ned spill du ikke eier. Og det er heller ikke lov å diskutere hvor man får tak i spill hen. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Kan vel nesten bekrefte at det går an. Oppgraderte nettopp 3.10 OE til 3.40 OE med en venn sin PSP. 9010526[/snapback] Det er jo ikke det samme da. Det er jo OE, og han har jo SE. Men for meg ser det ut som det går. Og det gjør helt sikkert det.. @vestlia: Gameboy emulator: Last ned! Snes emulator: Last ned! N64 Emulator: Last ned! (NB, dette er en litt eldre versjon) Hvordan du installerer de, ligger i medfølgende readme's PS: De jeg har oppgitt nå, er kun til OE firmware...! Lykke til! Endret 5. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ok. Da prøver jeg dette. Tusen hjertelig takk for hjelpen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Bare hyggelig! Håper du får det til! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du kan prøve å se på denne:http://rapidshare.com/files/27054749/3.40o...ob_Proof_OE.zip "Upgrade from SE or OE Full Install" Ser faktisk ut som det går ann... 9010385[/snapback] Hvor leste du "Upgrade from SE or OE Full Install" ? Står ikke noe om det i den pakka du linka til. Er veldig forsiktig rundt flashing, liker å ha kilder på ting. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Bare ett lite spørsmål, sikkert bare jeg som er dårlig med pspen. Men hvor er det man skal legge emulatoren? Prater om game boy... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det er fra Calo sin hjemmeside. Tør ikke å linke til den, da han har litt ting og tang der som ikke passer på diskusjon.no. Calo er en av gutta som du kan stole på. Han har vært med på å lage mange pakker, blant annet har han laget recovery greia som vi OE brukere kan bruke for å gå tilbake til 1.5. Jeg skal se EN gang til da.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Bare ett lite spørsmål, sikkert bare jeg som er dårlig med pspen. Men hvor er det man skal legge emulatoren? Prater om game boy... Det står som regel i readme'n som følger med. Men du skal legge den i "ms0:/PSP/GAME150" Lykke til! EDIT: Her er forresten ei side til deg -Teddy-. Litt ned på sida finner du akkurat den jeg har linket til... http://www.psp-hacks.com/forums/viewtopic.php?id=58272 Endret 5. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Da prøver jeg! Takk for hjelpen, skal gi statusrapport så snart jeg er ferdig. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det gikk relativt smertefritt! Downgrada ikke først. Jeg formaterte memorysticken, kjørte på default settings. Fikk småpanikk da jeg plutselig ikke kunne åpne "Memory Stick" under Game, sendte en PM til AnaXyd før jeg fant ut at jeg bare hadde glemt å opprette ISO mappa. Kjørte fila og installerte. Etter 2 min hadde jeg 2.40 OE-A. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Gratulerer! Nå har du en firmware med litt flere finesser enn den du hadde fra før av tenker jeg.. Kos deg med den! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Noen forslag til hva jeg skal gjøre med 3.40 OE-A? Moro med ny tekst under system information, men ellers ser jeg ikke så veldig mange nye bruksområder enda bortsett fra PS1 spill. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Snes-emulator? N64-emulator? Lage ditt eget menydesign? Lenke til kommentar
Morphiex Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 hei bare lurte på en ting , så hvis man har høyere system enn 3.03 så trenger man Lumines for å downgradere PSPen ? atlså gta liberty city vil ikke hjelpe noe ? er det alle systemer høyere enn 3.03 som må ha lumines for ? eller er det kun 3.50 som trenger lumines ? takk for all hjelpa =) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Alt fra og med 3.10 og oppover trenger lumines ja. Lenke til kommentar
Morphiex Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 balle.... jaja får håpe den pspen jeg bestilte er 3.03 eller lavere =P fant kun lumines 2 på butikkene jeg så i men har allerede kjøpt meg GTA LCS ... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 balle.... jaja får håpe den pspen jeg bestilte er 3.03 eller lavere =P fant kun lumines 2 på butikkene jeg så i men har allerede kjøpt meg GTA LCS ... 9013345[/snapback] Har du riktig (upatchet) Gta LCS da? Lenke til kommentar
Morphiex Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 ja det har jeg , sjekket det før jeg kjøpte den =) Lenke til kommentar
Morphiex Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 YEEEES var lavere enn 3.03 =D Lenke til kommentar
Morphiex Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) hehe viste seg at jeg ikke trengte GTA spilelt engang , hadde 2,71 med ta-082 psp. =P men men nå har jeg downgrada den til 1.5 uten en eneste problem =) en siste ting jeg lurte på var , skal man formatere memory carden en gang til etter at man har instalert 3.40OE-A og er 3.40 OE-A den beste å ha ? EDIT : NVM fant ut at man burde formatere memory carden etterpå =P takk for all hjelpa , denna siden er KONGE! og den personen som lagde de guidene tusen takk til deg =) Endret 6. juli 2007 av Morphiex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå