Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Ja, det er helt lov. Den beste N64-emuen er Daedalus, men den er langt fra ferdig.

 

Snes9x-tyl er genialt bra for supernintendospill :). GBA vet jeg ikke.

 

Det som derimot ikke er lov er å laste ned spill du ikke eier. Og det er heller ikke lov å diskutere hvor man får tak i spill hen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan vel nesten bekrefte at det går an. Oppgraderte nettopp 3.10 OE til 3.40 OE med en venn sin PSP.

9010526[/snapback]

Det er jo ikke det samme da. Det er jo OE, og han har jo SE. Men for meg ser det ut som det går. Og det gjør helt sikkert det.. :)

 

@vestlia:

Gameboy emulator: Last ned!

Snes emulator: Last ned!

N64 Emulator: Last ned! (NB, dette er en litt eldre versjon)

 

Hvordan du installerer de, ligger i medfølgende readme's

 

PS: De jeg har oppgitt nå, er kun til OE firmware...!

 

Lykke til! :)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Det er fra Calo sin hjemmeside. Tør ikke å linke til den, da han har litt ting og tang der som ikke passer på diskusjon.no.

 

Calo er en av gutta som du kan stole på. Han har vært med på å lage mange pakker, blant annet har han laget recovery greia som vi OE brukere kan bruke for å gå tilbake til 1.5.

 

Jeg skal se EN gang til da.. :p

Lenke til kommentar
Bare ett lite spørsmål, sikkert bare jeg som er dårlig med pspen. Men hvor er det man skal legge emulatoren? Prater om game boy...

Det står som regel i readme'n som følger med. Men du skal legge den i "ms0:/PSP/GAME150"

 

Lykke til! :)

 

 

 

EDIT: Her er forresten ei side til deg -Teddy-. Litt ned på sida finner du akkurat den jeg har linket til... :)

http://www.psp-hacks.com/forums/viewtopic.php?id=58272

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Det gikk relativt smertefritt!

Downgrada ikke først. Jeg formaterte memorysticken, kjørte på default settings. Fikk småpanikk da jeg plutselig ikke kunne åpne "Memory Stick" under Game, sendte en PM til AnaXyd før jeg fant ut at jeg bare hadde glemt å opprette ISO mappa. Kjørte fila og installerte. Etter 2 min hadde jeg 2.40 OE-A.

 

Takk for hjelpen. :wee:

Lenke til kommentar

hei bare lurte på en ting , så hvis man har høyere system enn 3.03 så trenger man Lumines for å downgradere PSPen ? atlså gta liberty city vil ikke hjelpe noe ?

 

er det alle systemer høyere enn 3.03 som må ha lumines for ? eller er det kun 3.50 som trenger lumines ?

 

takk for all hjelpa =)

Lenke til kommentar

hehe viste seg at jeg ikke trengte GTA spilelt engang , hadde 2,71 med ta-082 psp. =P

 

men men nå har jeg downgrada den til 1.5 uten en eneste problem =)

 

en siste ting jeg lurte på var , skal man formatere memory carden en gang til etter at man har instalert 3.40OE-A

 

og er 3.40 OE-A den beste å ha ?

 

EDIT : NVM fant ut at man burde formatere memory carden etterpå =P

 

takk for all hjelpa , denna siden er KONGE! og den personen som lagde de guidene tusen takk til deg =)

Endret av Morphiex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...