Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Har CFW 5.00-m33 eller hva det heter. men jeg finner ikke homebrew isoene jeg har lasta ned lovlig fra nett. de ligger ikke i spillfolderen. noen hjelp? lagt dem i iso folderen

 

Spørsmål til. må jeg omformatere 8GB kortet mitt til MMS for å kunne kjøre homebrew fra det? altså bare formatere og legge over MSSX-8 filene?

Endret av Colb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har CFW 5.00-m33 eller hva det heter. men jeg finner ikke homebrew isoene jeg har lasta ned lovlig fra nett. de ligger ikke i spillfolderen. noen hjelp? lagt dem i iso folderen

 

Spørsmål til. må jeg omformatere 8GB kortet mitt til MMS for å kunne kjøre homebrew fra det? altså bare formatere og legge over MSSX-8 filene?

Minnekortet skal alltid være FAT. Har aldri hørt om noe annet. Hvilken PSP er dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Hallo,

 

Jeg har lenge drevet med PSP og CTF men det var 1 år siden og skal kjøpe en PSP 3000 av kompisen min.

Jeg hadde egentlig gledet meg til emulator osv. men har nå lest at den ikke er hack-bar enda, stemmer dette?

 

Takker til svar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

EDIT:

 

Snakka nettopp med han og han sa at det var en PSP 3004/2004

 

Håper bare den ikke har det u-hackbare hovedkortet.

 

Men nå er det prisen.

Han har brukt den en gang sier han det følger med et 8GB minnekort og et spill og noen umd, er det verdt 1300 kr?

Jeg driter jo ikke penger men jeg mener det er en ganske grei pris, selv om jeg egentlig ikke liker å gå over 1000 når jeg kjøper duppeditter :p

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Nå har jeg fått alt sammen. I følge den guiden til å sjekke om man ikke har det nyeste HK så har jeg ikke det og skal da være i stand til å legg inn CFW.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Jeg har et Pandora fra før og en MMS. Men det skjer ingenting når jeg først har MMS'en inne og holde L så putter inn pandoraen. Vet ikke, skal jo ifølge den testen ha hackbart HK.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Det er et Phat batteri som jeg har hatt lenge, men funker vel det.

Når jeg putter det i så lyser det grønt men ingen ting skjer.

 

Og jeg mp holde inne L for at pandora skal starte.

 

For å lage MMS brukte jeg Rains Ultralite for 1.50.

 

Firmwaren som er på den er 3.95.

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
Det er et Phat batteri som jeg har hatt lenge, men funker vel det.

Når jeg putter det i så lyser det grønt men ingen ting skjer.

 

Og jeg mp holde inne L for at pandora skal starte.

 

For å lage MMS brukte jeg Rains Ultralite for 1.50.

 

Firmwaren som er på den er 3.95.

Hvem sier du skal holde L? For installasjon av CFW med Pandora skal du bare starte PSP-en på "normalt" vis med MMS og Pandora i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Klarte det i stad.

Det var ikke noe galt med Pandora, men MMS'en var over ett år gammelt så måtte lage det igjen. Bare brukte en guide.

Så nå kjører jeg 5.00 M33.6

 

Kan jeg spille på Slimen med Phat batteri uten at det skjer noe?

Og er går det ann å kladd lade pspen siden det er jo Li-lon eller hva det heter.

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
Klarte det i stad.

Det var ikke noe galt med Pandora, men MMS'en var over ett år gammelt så måtte lage det igjen. Bare brukte en guide.

Så nå kjører jeg 5.00 M33.6

 

Kan jeg spille på Slimen med Phat batteri uten at det skjer noe?

Og er går det ann å kladd lade pspen siden det er jo Li-lon eller hva det heter.

Gratulerer =)

 

Det skal fungere fint.

Du bør behandle PSP-batteriet som hvilket som helst annet batteri. Dvs. delvis lading er ok, så lenge du fullfører en syklus minst en gang per mnd.

Endret av Jckf
Lenke til kommentar
Klarte det i stad.

Det var ikke noe galt med Pandora, men MMS'en var over ett år gammelt så måtte lage det igjen. Bare brukte en guide.

Så nå kjører jeg 5.00 M33.6

 

Kan jeg spille på Slimen med Phat batteri uten at det skjer noe?

Og er går det ann å kladd lade pspen siden det er jo Li-lon eller hva det heter.

Gratulerer =)

 

Det skal fungere fint.

Du bør behandle PSP-batteriet som hvilket som helst annet batteri. Dvs. delvis lading er ok, så lenge du fullfører en syklus minst en gang per mnd.

 

Syklus? dvs lade helt ut og lade helt opp?

Lenke til kommentar
Klarte det i stad.

Det var ikke noe galt med Pandora, men MMS'en var over ett år gammelt så måtte lage det igjen. Bare brukte en guide.

Så nå kjører jeg 5.00 M33.6

 

Kan jeg spille på Slimen med Phat batteri uten at det skjer noe?

Og er går det ann å kladd lade pspen siden det er jo Li-lon eller hva det heter.

Gratulerer =)

 

Det skal fungere fint.

Du bør behandle PSP-batteriet som hvilket som helst annet batteri. Dvs. delvis lading er ok, så lenge du fullfører en syklus minst en gang per mnd.

 

Syklus? dvs lade helt ut og lade helt opp?

Ja =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...