evn Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ingen jeg kan sende pspen til her i Norge for å få ordnet emulatorer og homebrew og alt som må til da? Eller noen som kan hjelpe meg her med en full veileder? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ingen jeg kan sende pspen til her i Norge for å få ordnet emulatorer og homebrew og alt som må til da? Eller noen som kan hjelpe meg her med en full veileder? Du kan sende den til meg om du vil. Send PM for addresse. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Noen som kunne hjulpet meg med å flashe psp'en trondheim? jeg har forsøkt å sette meg inn i det, men er litt for redd til å bricke den, kjøpte meg slim i dag (ikke psp 3000 ettersom jeg vet den ikke kan flashes) eller i det minste kan føre meg gjennom det på msn mot en liten godtgjøreslse? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vel, jeg kan til og med gjøre det 1: Sørg for å ha batteri på 100% 2: sett inn magic stick og pandorabatteri 3: Trykk X og vent på at lysene skal stoppe å blinke 4: Kos deg Lenke til kommentar
Colb Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 får kjøpe pandora da. må jeg ha en ekstra minnebrikke for magic stick, eller kan jeg bruke det jeg har? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 får kjøpe pandora da. må jeg ha en ekstra minnebrikke for magic stick, eller kan jeg bruke det jeg har? Du kan bruke det minnekortet du har om det er en Memstick pro duo. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Du kan så vidt jeg vet bruke det du har, men det må være 4GB eller under har jeg hørt. Men ta sikkerhetskopi av de som allerede ligger der. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du kan så vidt jeg vet bruke det du har, men det må være 4GB eller under har jeg hørt.Men ta sikkerhetskopi av de som allerede ligger der. Det stemmer også, om det ikke var 2 GB eller mindre. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 off mitt er 8. gå til innkjøp av nytt på 500mb ca da? for å være på sikre siden (pluss at det jo er billigere) Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 off mitt er 8. gå til innkjøp av nytt på 500mb ca da? for å være på sikre siden (pluss at det jo er billigere) Pass på at det er et Memstick Pro Duo da. Dette er viktig! =) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Haha, jeg prøvde å oppdatere min med et microsd-kort i adapter en gang. Deeeet ble en brick. Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har planer om å kjøpe meg microSD adapter og 2 minnekort. Per nå kjører ikke alle SNESspillene problemfritt. De som loader over 3 mb, f.eks Donkey Kong. Hakker som bare det. Jeg kjører det fra en Sony Memory Stick Duo 2GB Magicgate Mark 2. Er det noen mulighet for at jeg ikke får samme problemet hvis jeg kjøper: PhotoFast CR-5400 Dual-Slot SDHC x1 og Kingston 8GB SDHC SD Memory Card (Class 4) x2 Lenke til kommentar
Patney Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg tror ikke det er kortene sine skyld at enkelte spill på SNES-emulator til PSP hakker. Det er vel at emulatoren ikke er helt finpusset for PSP? Også hørte jeg at den har unødvendig tungt interface. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg tror ikke det er kortene sine skyld at enkelte spill på SNES-emulator til PSP hakker. Det er vel at emulatoren ikke er helt finpusset for PSP? Også hørte jeg at den har unødvendig tungt interface. Jeg tror heller ikke det er minnekortet sin feil at du ikke oppnår perfekt emulering. Rot litt med innstillingene og prøv andre emulatorer. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mulig minnekortet ikke laster raskt nok? Litt vanskelig å uttale seg om dette. Men ut i fra det jeg ser er det mest logisk at minnekortet evt. PSP-Hardwaren er flaskehalsen. Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Noen forslag til Snesemulatorer da? Kjører Snes9XTYL (mest sannsynlig siste versjon. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er den beste (med mindre det har kommet noe nytt jeg har gått glipp av), og bare enkelte spill kjører ok på den. Den har altfor mye "eye-candy" etter det jeg har hørt, istedetfor å bare ha simple menyer som gameboy-emulatoren har. Forresten, når man lager PSX-filer med POPSLOADER-greia, trenger man bare å kopiere f.eks "SLUS-203938" (bare et random tall) inn i "GAME ID"boksen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå