Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kunne hjulpet meg med å flashe psp'en trondheim? jeg har forsøkt å sette meg inn i det, men er litt for redd til å bricke den, kjøpte meg slim i dag (ikke psp 3000 ettersom jeg vet den ikke kan flashes) eller i det minste kan føre meg gjennom det på msn mot en liten godtgjøreslse?

Lenke til kommentar

Jeg har planer om å kjøpe meg microSD adapter og 2 minnekort.

Per nå kjører ikke alle SNESspillene problemfritt. De som loader over 3 mb, f.eks Donkey Kong. Hakker som bare det. Jeg kjører det fra en Sony Memory Stick Duo 2GB Magicgate Mark 2.

 

Er det noen mulighet for at jeg ikke får samme problemet hvis jeg kjøper:

PhotoFast CR-5400 Dual-Slot SDHC x1

og

Kingston 8GB SDHC SD Memory Card (Class 4) x2

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det er kortene sine skyld at enkelte spill på SNES-emulator til PSP hakker. Det er vel at emulatoren ikke er helt finpusset for PSP? Også hørte jeg at den har unødvendig tungt interface.

Jeg tror heller ikke det er minnekortet sin feil at du ikke oppnår perfekt emulering. Rot litt med innstillingene og prøv andre emulatorer.

Lenke til kommentar

Det er den beste (med mindre det har kommet noe nytt jeg har gått glipp av), og bare enkelte spill kjører ok på den. Den har altfor mye "eye-candy" etter det jeg har hørt, istedetfor å bare ha simple menyer som gameboy-emulatoren har.

 

 

Forresten, når man lager PSX-filer med POPSLOADER-greia, trenger man bare å kopiere f.eks "SLUS-203938" (bare et random tall) inn i "GAME ID"boksen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...