NgZ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jada, virker gjør den nok. Men den bruker en eldre versjon av despertar del cementerio (selve custom firmware-installeren). Den nyeste installerer CFW versjon M33.5.0-6, pluss noen flere "redningsalternativer" hvis psp-en er bricked. Du kan laste ned den siste versjonen her. Du trenger 5.00 PBP i samme mappe (les redme-filen). Den kan lastes ned herifra. Da har du en oppdatert magic memory stick du kan bruke til å oppgradere eller redde din egen, eller installere cfw for noen andre. Dessverre har ikke Sony skjønt at de burde fixe wlan-støtten i disse oppdateringene. Null WPA2-støtte er idiotisk. Endret 7. mars 2009 av NgZ Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ok. Tror jeg fikk M33 04 jeg. Jaja. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei, jeg har en PSP (Den tykke versjonen) med Firmwre 3.11, jeg har ikke noe Pandora batteri eller noe, er det noen firmware jeg kan legge inn? og/eller bør jeg oppgradere den ofisielle FW først? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei, jeg har en PSP (Den tykke versjonen) med Firmwre 3.11, jeg har ikke noe Pandora batteri eller noe, er det noen firmware jeg kan legge inn? og/eller bør jeg oppgradere den ofisielle FW først? Du kan konvertere batteriet ditt til et Pandora-batteri om du føler deg modig nok til å åpne det og bryte en kobling. Om du ikke har lyst til dette, anbefaler jeg at du bestiller et ferdigmoddet batteri. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei, jeg har en PSP (Den tykke versjonen) med Firmwre 3.11, jeg har ikke noe Pandora batteri eller noe, er det noen firmware jeg kan legge inn? og/eller bør jeg oppgradere den ofisielle FW først? Du kan konvertere batteriet ditt til et Pandora-batteri om du føler deg modig nok til å åpne det og bryte en kobling. Om du ikke har lyst til dette, anbefaler jeg at du bestiller et ferdigmoddet batteri. Er modig nok ja, men bestillte ett ferdig moddet, greitt å ha de orginale batteriene i orden. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Pspnett kan bli lagt ned, hvis ikke noen tar over nettstedet. Les artikkelen her: http://pspnett.com/index.php?subaction=sho...mp;ucat=40& Lenke til kommentar
kuku25 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Pandora battery her er det svært billig pandora battery! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Det værste er at det er ferdigladet også! Fy fillern hvor greit det batteriet er Lenke til kommentar
evn Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Alright, nå har psp'en min lagt her og slengt siden forrige vinter.. Har lyst til å spille pokemon, mario osv på psp'en. Hva gjør jeg? Versjonen er 4.01, og da må jeg vel skaffe meg et Pandora battery? Når jeg har fått det, har jeg CFW da? Hvor får jeg tak i Homebrews, og hva er forskjellen på emulator og homebrew? Hvor kommer M33 inn i bildet her? Som dere sikkert ser, trenger jeg en liten innføring i dette! Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Alright, nå har psp'en min lagt her og slengt siden forrige vinter..Har lyst til å spille pokemon, mario osv på psp'en. Hva gjør jeg? Versjonen er 4.01, og da må jeg vel skaffe meg et Pandora battery? Når jeg har fått det, har jeg CFW da? Hvor får jeg tak i Homebrews, og hva er forskjellen på emulator og homebrew? Hvor kommer M33 inn i bildet her? Som dere sikkert ser, trenger jeg en liten innføring i dette! #1: Installerer CFW og emulator for ønsket platform. #2: Ja. Lettest slik. #3: Nei. Firmwaren er operativsystemet på PSP-en. Custom firmware er, som navnet tilsier, en modifisert versjon av OS-et. Dette må installeres av bruker. Pandorabetteriet er kun et verktøy, på samme måte som et skrujern. #4: dl.qj.net psp-hacks.com. #5: Homebrew er programmer programmert fra bunnen av en "haxxor" (eller flere). En emulator er også homebrew siden Sony, eller noen tilknyttet Sony, ikke lager disse selv. #6: M33 er merket FW får etter Dark Alex har gjort sine endringer (Offisiell firmware -> Dark Alex -> custom firmware med M33-merket). Lenke til kommentar
evn Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Takk for bra svar! Så jeg må først installere CFW og emulator? ;S Hvor får jeg tak i CFW? Eller må jeg sette inn pandora batteriet først, så installere CFW? : ) Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Takk for bra svar! Så jeg må først installere CFW og emulator? ;S Hvor får jeg tak i CFW? Eller må jeg sette inn pandora batteriet først, så installere CFW? : ) Du finner antakeligvis det du leter etter på PSP Hacks. Følg Pandora-guiden. Da sitter du igjen med en PSP som vil oppdatere til hvilken som helst firmware (lovlig og ikke-lovlig (OFW/CFW)) fra minnekortet. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 funker snes/n64 emulatorene med andre firmwares enn 1,5 eller 1.0? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 funker snes/n64 emulatorene med andre firmwares enn 1,5 eller 1.0? Det spørs på hvilken emulator du bruker. Noe homebrew fungerer bare på bestemte firmwares. På M33-firmwaren kan man installere en 1.50 kernel addon som gjør det mulig å kjøre programmer i "kompatibilitetsmodus" med 1.50. Lenke til kommentar
evn Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nå har jeg fått Pandora batteriet fra DX. Når jeg setter det inn i PSPen skjer det ingenting. Det grønne lyset er bare på men ingenting skjer! Må jeg følge den guiden for Total Newbie Installer? Hva må jeg gjøre nå liksom? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 følg guiden i første tråden til punkt og prikke.. der står det jo at skjermen er svart når du trøkker i batteriet.. Lenke til kommentar
evn Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Men jeg har PSP phat og etter hva jeg har skjønt, så er det bare på slim at det ikke skal skje noe:S Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Men jeg har PSP phat og etter hva jeg har skjønt, så er det bare på slim at det ikke skal skje noe:S Du må gjøre noe magisk med minnekortet ditt. Les guiden =) Lenke til kommentar
evn Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Okei, jeg brukte MMS maker og fulgte instruksene for min Phat PSP. Holdte inne L knappen og satt inn Pandora betteriet, men ingenting skjedde "/ Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Okei, jeg brukte MMS maker og fulgte instruksene for min Phat PSP. Holdte inne L knappen og satt inn Pandora batteriet, men ingenting skjedde "/ Hva gjør jeg? Prøv å trykke X så bør det installeres automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå