Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Jeg for opp dette når jeg trykker på Pandoras Battery Creator '' The game could not be started (8002014c)''

 

 

Jeg brukte vista, har det noe med saken å gjøre?

 

Edit: Hvordan det igjen med XP Pc, for opp det samme.. pllzz heelp

 

Får same problem etter å ha brukt XP.

Nokon som har svar på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gud forby å søke i tråden etter problemet deres, eller lese guiden en gang til.

Jeg kunne svart på det spørsmålet for n'te gang, men det er jo strengt tatt ikke noe vits i å poste det for 34. gang i samme tråd...

 

Jeg kan jo være snill da.

 

:hmm:

 

På den annen side...

 

...så burde dere jo

 

lære å søke selv.

 

Det er jo

 

håpløst

 

å skulle bry andre

 

når man kunne funnet det ut

 

selv

 

veldig enkelt.

 

Ressurskrav: 5min.

 

og 5 i IQ da.

 

Det trengs jo og.

 

Hm.

 

Kinkig den der, gitt.

 

Eller?

 

Hvis du fortsatt

 

tror at du får noe svar her,

 

er det nok

 

det siste ressurskravet

 

du ilkke oppfyller.

 

Eller ER jeg kanskje snill i dag?

 

Hm

 

Vet du, du hadde brukt mindre tid på å bare ta et kjapt søk i tråden.

 

Da hadde du hatt svaret nå også. :tease:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gud forby å søke i tråden etter problemet deres, eller lese guiden en gang til.

Jeg kunne svart på det spørsmålet for n'te gang, men det er jo strengt tatt ikke noe vits i å poste det for 34. gang i samme tråd...

 

Idiot..

Eg fant veldig mange av same spørsmål, men lite saklige svar oppunder det spørsmålet eg har. Var litt merkelig at det ikkje var 1 svar på 125 sider, men når du bruker all tida di på å lage spoiler pyramide skjønner eg jo det:)

 

Gjekk til slutt ein anna vei og brukte hellcat for å lage pandora og magic stick.

Fungerte strålande.

Lenke til kommentar
Tja, det tok meg cirka 27sek å finne denne posten. Jeg gjetter på at det var mindre enn du brukte på å skrive innlegget der du spurte om hjelp.

 

rekner med du sikter til denne?

"Du kan ikke lage et Pandora med din firmware. Som det står nevnt i guiden må du ha en PSP med homebrew støtte (en med firmware M33 eller OE)"

 

Som sagt, eg har både lest guiden og søkt.

Så då antar eg at du antar at eg ikkje har gjort det.

For eg var fullt klar over at dette ikkje går på ein original psp.

 

Uansett, så kan andre som har fått dette problemet bruke Hellcat.

Lenke til kommentar

Haha, du hadde custom firmware allerede? :p

 

Da skal jeg koste på meg et lite: Sorry.

 

Men hvis du har søkt, har du sikkert kommet over rimelig mange poster med samme spørsmål, der posteren ikke hadd tatt seg bryet med å lese guiden, og prøver å kjøre pandora creator på en psp med official firmware. Man blir jo lei etter hvert.

 

Kos deg med psp-en din med custom firmware i hvertfall. ;)

Lenke til kommentar
Inne på min system information står det version 2.60? Skal jeg da først nedgradere så installere M33 firmware, så lage pandora battery? Må bare ha alt klinkene klart.

 

Du kan vel ikke nedgradere. Bare følg guiden, om det er for sent å nedgradere må du kjøpe sånn battery tool.

Man kan fremdeles lage servicebatteri (Pandora) selv. Bare søk etter "poor man's pandora".

Lenke til kommentar

Forundrer meg ikke om dette har blit svart på før, men jeg søkte od fant altså ikke noe.

Kan man bruke pandoras battery og Magic stick for å legge in CFW på en PSP men hovedkort TA-082? Bricker den seg da? For som jeg har forstått så er det degradering som er et problem for det hovedkortet, men pandora metoden smeller den jo bare opp til 3.71 m33.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt denne guiden i bakhodet lenge da tenkte å modde PSPen til dama når jeg fikk tid. Tiden kom og jeg studerte denne guiden, men skjønte aldri helt hvor jeg skulle begynne. Jeg synes det burde vært gjort klarere hvor og hva man skal begynne med avhengig av hva man allerede har på PSPen.

 

Jeg synes også det virket som om du måtte gjøre ganske mye for å fikse det med denne guiden. Jeg brukte denne og synes den var veldig oversktlig og fin og skjønte med en gang hva jeg skulle begynne med. I tillegg så gir denne guiden deg mulighet til å oppgradere rett fra 3.71 til 5.00 M33-4 ved kun å hente 500.PBP uten å laste ned noe annet.

 

Det er vel kanskje å banne litt i kirka å poste dette her, men tenkte jeg ville nevne det og kanskje forfatterene får inspirasjon til å skrive om litt. Men bra jobb uansett!

 

 

Angående batteri så vil jeg anbefale dette: Pandora batteri på DealExtreme.com. Koster ca. 50,- og frakt er gratis (jeg har moddet PSPen med dette batteriet og kan verifisere at det fungerer).

Lenke til kommentar
Forundrer meg ikke om dette har blit svart på før, men jeg søkte od fant altså ikke noe.

Kan man bruke pandoras battery og Magic stick for å legge in CFW på en PSP men hovedkort TA-082? Bricker den seg da? For som jeg har forstått så er det degradering som er et problem for det hovedkortet, men pandora metoden smeller den jo bare opp til 3.71 m33.

 

Ikke får å mase, men jeg hadde satt pris på et kjapt svar på dette :D

Er det et problem og burke pandoras battery metoden eller ikke?

Lenke til kommentar
Forundrer meg ikke om dette har blit svart på før, men jeg søkte od fant altså ikke noe.

Kan man bruke pandoras battery og Magic stick for å legge in CFW på en PSP men hovedkort TA-082? Bricker den seg da? For som jeg har forstått så er det degradering som er et problem for det hovedkortet, men pandora metoden smeller den jo bare opp til 3.71 m33.

 

Ikke får å mase, men jeg hadde satt pris på et kjapt svar på dette :D

Er det et problem og burke pandoras battery metoden eller ikke?

På en phat skal Pandora-metoden fungere for alle firmwares og versjoner.

Lenke til kommentar
Forundrer meg ikke om dette har blit svart på før, men jeg søkte od fant altså ikke noe.

Kan man bruke pandoras battery og Magic stick for å legge in CFW på en PSP men hovedkort TA-082? Bricker den seg da? For som jeg har forstått så er det degradering som er et problem for det hovedkortet, men pandora metoden smeller den jo bare opp til 3.71 m33.

 

Ikke får å mase, men jeg hadde satt pris på et kjapt svar på dette :D

Er det et problem og burke pandoras battery metoden eller ikke?

 

På en phat skal Pandora-metoden fungere for alle firmwares og versjoner.

 

Mange takk :D

Endret av Timster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...