Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Tja...

Etter jeg fikk inn CFW ( 5.00 M33-4 ) så har internetten slutta å virke..

Jeg får error hver gang jeg skal søke etter trådløst nett..

Har lest litt på nettet og ser ut til at jeg må resette psp'n min..

Mister jeg CFW da?

Finnes det noen andre måter og fikse problemet på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei sann.

Jeg sliter litt med PSP'n min, jeg fulgte den guiden som er på første siden i denne tråden og har nå FW 3.71 M33-3. Var inne på "VSH" menyen eller hva den heter og gjorde noen endringer. Og nå hakker den og er treg. Har formatert og resatt PSP'n og det hjelper ikke. Har prøvd med og uten minnekort og med og uten UMD, og det gjør heller ingenting. Den hakker kun i menyen, så og spille fra UMD går fint.

Noen som vet hva problemet kan være og hvordan jeg fixer det?

Lenke til kommentar
Har tenkt å kjøpe et Pandora batteri, men er litt usikker. Kan dette batteriet reset'e alle firmvarer? Jeg må ikke gjøre noe ekstra for å få dette batteriet til å funke? PSP'n er en phat, har firmvare 3.2 tror jeg.

 

Pandoras batteri fungerer fint med ALLE FW. Du må også ha en Magic Memory Stick for denne prosessen da. Fulgte denne guiden når jeg lagde min MMS (forsåvidt når jeg lagde pandoras batteri også, men ettersom du har tenkt til å kjøpe det, blir den delen unødvendig for deg ;))

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Problemet ditt er at du har klokka ned prosessoren. Det kan være vanskelig å rette på da PSPen blir veldig ustabil.

Sjønner ikke hvordan jeg har fått til det.. Eneste jeg har endret på er ‘UMD ISO MODE’.

Rart, aldri hørt om at det kan gi problemer, det du kan prøve er å ta sikkerhetskopi av minnekortet ditt og gjenopprette den igjen til 3.71.

Lenke til kommentar
Problemet ditt er at du har klokka ned prosessoren. Det kan være vanskelig å rette på da PSPen blir veldig ustabil.

Sjønner ikke hvordan jeg har fått til det.. Eneste jeg har endret på er ‘UMD ISO MODE’.

Rart, aldri hørt om at det kan gi problemer, det du kan prøve er å ta sikkerhetskopi av minnekortet ditt og gjenopprette den igjen til 3.71.

 

 

Jeg fikk det til igjen..Satt prossessor speed til default, den sto på 10\20 eller hva det var...mulig jeg har kommet bort eller noe...men nå funker vørtfall alt som det skal..

 

Men jeg lurer på om det er noen programmer til PSP'n som er verdt å få med seg?

Og om et program som kan endre filmene min til riktig format eller om det finns et program eller codec til PSP som gjør at jeg kan spille av .avi filer...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, jeg har en PsP fra 2005, men før jeg fant ut at jeg ville "cracke" den eller hva du kaller det så var jeg dum nok til å innstallere nyeste "system software (går ut i fra at det er det dere kaller firmware)" å da jeg sjekker pspen min nå står det at jeg har 4.05. går det fortsatt å "cracke" den eller er jeg doomed?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...