Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en kollega som nylig har kjøpt seg et spill til sønnen sin på ferie. Det er et sånt minnekort som skal inneholde en del spill - problemet er at når han går til GAME og MEMORY STICK så står det noe som "no game data" eller tilsvarende.

 

Han har versjon 3.8

 

Kunne en vennlig sjel fortalt oss hvordan vi skal få disse spillene i gang? Han har sett at det fungerte på selgers PSP (uten disk i)

Lenke til kommentar
Jeg har en kollega som nylig har kjøpt seg et spill til sønnen sin på ferie. Det er et sånt minnekort som skal inneholde en del spill - problemet er at når han går til GAME og MEMORY STICK så står det noe som "no game data" eller tilsvarende.

 

Han har versjon 3.8

 

Kunne en vennlig sjel fortalt oss hvordan vi skal få disse spillene i gang? Han har sett at det fungerte på selgers PSP (uten disk i)

Hei. Personen som solgte minnekortet har piratkopiert disse. Hvis vi assisterer deg med å få de spillene til å fungere vil vi få en skikkelig advarsel.

Foreslår at du researcher litt selv på akkurat dette. Det optimale hadde vært om din kollega kjøpte alle spillene før hans sønn brukte de som ligger på minnekortet.

Lenke til kommentar

Lausen folk :)

Sjekket hvilken fw jeg hadde på psp'en (System Settings > System information), og fant ut jeg har 3.80.. Noen mulighet å få CFW uten Pandorys battery og sånt? Jeg har den første psp'en..

 

Takk for svar =)

Endret av a7x
Lenke til kommentar

For å lage pandora batteri så trenger du en PSP med CFW eller 1.5, med dette kan du få CFW på ALLE PSP'er. En annen mulighet er å bare kjøpe en pandora batteri.

 

Tror ikke at du kan få CFW uten pandora med 3.80 FW, men så er jeg også ganske udatert innnen PSP for tiden..

Endret av Anixion
Lenke til kommentar

Det er normalt at PSP'en ikke vil starte normalt med pandora batteri ja.. Du må resette batteriet ved å:

1. Starte PSPe'n uten batteri i, men med stikkkontakt.

2. Når PSP'en er på, setter du inn i batteriet.

3. Gå til GAME, og til det programmet der du lagde pandora batteriet.

4. Trykk på resett the battery to normal ellerno. Det skal være noe sånt der hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

Har lest mye rundt omkring angående downgrade nå, og begynner å bli litt forvirret :p

Jeg har system 3.95. Er det da mulig å downgrade psp-en? Det er ikke en slim versjon, så antar det er en sånn phat. Om det er mulig, kan noen vise meg en link til en veeeldig enkel step-by-step guide for å downgrade? Målet mitt er å kunne spille psx spill på psp (vet jeg må oppgradere til firmware).

Lenke til kommentar
Kan han ikke lage dette av sitt eget via den guiden som er på forsiden?

Prøvde den guiden som heter "Hvordan lage Pandoras Battery" for mitt eget batteri (det som fulgte med psp). Lasta ned filen total newb et-eller-annet og fikk til å kopiere filer og slikt til minnekortet. Og da jeg gikk under "Game" på psp, så lå der 3 filer:

- Despertar del Cementerio

- Corrupted Data

- Pandora's Battery Creator

 

Ifølge guiden så skulle jeg velge det siste alternativet. Men da jeg gjorde det kom denne feilmedlingen opp: "The game could not be started. (8002014C)"

Kommer ingen vei. Har system version 3.95 :/

 

Kan lage selv, jeg har gjort det.

Hvordan fikk du det til? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...