Bjonski Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er det mulig å kjøre homebrews som var laget for CFW 1.50 på en PSP med CFW 3.90 M33-3? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg tror det kan gå, men ikke forvent noe: Du kan bli skuffet. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) da må du legge inn 1.5 kernel og legge homebrewsen i GAME150 mappa Endret 16. november 2008 av Dole-Duck Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 da må du legge inn 1.5 kernel og legge homebrewsen i GAME150 mappa 1.5 kernel legger jeg inn.. hvordan? Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei. eg er heilt mongolid teknisk på dette feltet, men har iallefall nett kjøpt meg ein psp, 2.81. Eg har lyst til å spele SNES-spel og div på den. Er det nokon som har ei enkel "smørbrødliste" på koss eg skal få til dette? Guiden i starten av tråden blei rett og slett litt for komplisert for meg, dessutan har eg mac så fekk ikkje installert det downgrade-programmet Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei. eg er heilt mongolid teknisk på dette feltet, men har iallefall nett kjøpt meg ein psp, 2.81. Eg har lyst til å spele SNES-spel og div på den. Er det nokon som har ei enkel "smørbrødliste" på koss eg skal få til dette? Guiden i starten av tråden blei rett og slett litt for komplisert for meg, dessutan har eg mac så fekk ikkje installert det downgrade-programmet Du må ha tilgang til en datamaskin med Windows. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har fortsatt 3.71 M33 FW, hvordan burde jeg gå frem for å få oppgradert til nyeste firmware? Rett og slett bare installere den nyeste? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har fortsatt 3.71 M33 FW, hvordan burde jeg gå frem for å få oppgradert til nyeste firmware? Rett og slett bare installere den nyeste? Så lenge du er over 3.52 M33-4 kan du bare legge inn install-filene til nyeste firmware og kjøre dem. Les readme så du gjør det riktig. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Og før jeg faktisk installerer nyeste... Ville du anbefalt at jeg gjorde det? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Og før jeg faktisk installerer nyeste... Ville du anbefalt at jeg gjorde det? Jeg har ikke brukt PSP-en min siden 3.90, så jeg vet ikke hva du tjener på det. Men sist jeg sjekket, var det knapt med støtte for ir-shell i nyere versjoner. Har ver kanskje kommet en erstatter for ir-shell dog. Mener å ha sett det. Lenke til kommentar
JohnHenrik Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå har jeg lest og lest gjennom denne tråden, men skjønner ennå ikke hvordan jeg kan downgrade å installere custom firmware på min PSP Slim. Jeg har kjøpt et Pandora batteri og har minnekort. Og spørsmålet mitt er: Hvordan gjør jeg det? Noen som kan enkelt forklare hva jeg skal laste ned osv.(Link?) Takker for svar Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har ikke brukt PSP-en min siden 3.90, så jeg vet ikke hva du tjener på det. Men sist jeg sjekket, var det knapt med støtte for ir-shell i nyere versjoner. Har ver kanskje kommet en erstatter for ir-shell dog. Mener å ha sett det.Mye (forsøk på) fancyness, lite nytte. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei. eg er heilt mongolid teknisk på dette feltet, men har iallefall nett kjøpt meg ein psp, 2.81. Eg har lyst til å spele SNES-spel og div på den. Er det nokon som har ei enkel "smørbrødliste" på koss eg skal få til dette? Guiden i starten av tråden blei rett og slett litt for komplisert for meg, dessutan har eg mac så fekk ikkje installert det downgrade-programmet Du må ha tilgang til en datamaskin med Windows. Prøv å benytt bootcamp og en eller annen vista demo. Det er lovlig og du trenger ikke det mer enn en gang. Deretter prøver du å se nærmere på førsteposten/andreposten Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som har link-tips til sider som har kontinuerlig overvåking av statusen rundt TA-88 v3? Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvordan ser jeg om jeg har TA-082 på en psp fat (1000)? Jeg har 2.80 orginal firmware på psp'n, jeg skriver inn at jeg har 2.80 og vil downgrade til 1.50 men så kommer det opp en liten boks der det står dette-----> Warning! Memory Sticks whit more than 4 gigabytes of space can cause lots of problems in homebrew, custom firmware, and regular firmwares below 2.80. Hva er dette for noe? Når jeg kommer til------> Go to PHOTO section on your PSP..... bla bla bla. Jeg kobler ut usb mode på psp går på photo i psp'n, men det er ingen ting der. det er heller ingen ting i game folderen heller. Så hva er dette for noe surr? Hilsen. Ken. Lenke til kommentar
Myron Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som vet om tilgjengelighet på "Lite Blue Tool" til PSP 3000 her i norge? Det er et batteri som gjør det samme for psp3000, som pandora battery gjorde/gjør for psp slim. Whoppie! Nå vurderer jeg, for første gang å kjøpe den siste varianten, ettersom min phat har gått 500.000 km... Lenke til kommentar
Flames Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Begynte å lese guiden på første side i denne tråden, og lastet ned PSP Upgrade/Downgrade-verktøyet, men så leste jeg dette: " Hvis du kan se at det er sånn skrift på høyre side av din PSP så betyr det at du har TA-082. På noen nedgraderinger fungerer det ikke å nedgradere TA-082 kort, om du prøver å nedgradere med TA-082 kort på en nedgradering som skal fungere på de TA-079 vil resultatet bli brick..." .. Og jeg har TA-082-hovedkort og firmware 2.81, så hvordan vet jeg om nedgraderingen funker på min, og ikke bricker den? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Løst Heisann... akkurat funnet frem igjen PSPen å lagt inn nyeste Ir Shell, så lurer jeg på en ting. Hvor kan jeg få tak i sånn fjernkontrollfiler til en Philips TV? Å vær så snill å ikke bare skriv www.remotecentral.com, for fant ikke noe der. Mulig jeg er helt elendig på å leite, men hadde vært veldig fint hvis noen visste hvor jeg lett kunne få tak i sånne .rdf filer Fant de tilslutt [LINK] Masse fjernkontrollsaker til Ir Shell mvh. Vaffel Endret 13. desember 2008 av Vaffel89 Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 kor stor minnekort kan jeg bruke på en modifisert psp? Har hørt at det bare er 4 GB... Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg trenger hjelp til å nedgradere en psp med 3.51 firmware. Noen som kan hjelpe meg? Etter hva jeg har forstått må jeg bruke pandoras batteri. Ingen andre metoder? Send meg en P.M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå