Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orker ikke lese igjennom hele jævla tråden så jeg spør bare selv om det sikkert har blitt besvart tonnevis med ganger:

 

Har en PSP Phat (var FW 1.5 da jeg kjøpte den, kjøpte på lanseringsdato i Norge) som kjører 3.03 OE-C. Hva må jeg gjøre for å kunne oppgradere til M33 3.52?

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Har den gamle PSPn og sitter i dag med 3.02 oe-b. Vil jeg merke noe på å oppgradere til nyeste? Vil det bli enklere å få inn nyere "backup"(.iso)spill, altså dem krever nyere firmware v. for å kunne spilles?

 

Det er vel noen spill som krever 3.80. Nyeste firmware er 3.50

 

Orker ikke lese igjennom hele jævla tråden så jeg spør bare selv om det sikkert har blitt besvart tonnevis med ganger:

 

Har en PSP Phat (var FW 1.5 da jeg kjøpte den, kjøpte på lanseringsdato i Norge) som kjører 3.03 OE-C. Hva må jeg gjøre for å kunne oppgradere til M33 3.52?

Og jeg orker ikke å forklare det... :tease:

Eller: linky.

Lenke til kommentar

Jeg fikk Tool pandora batteriet + minnebrikke i går. Reiste dermed ut og kjøpte meg en psp 2004 med firmware 4.01 på.

 

Men jeg får rett og slett ikke installert fw fra minne kortet.

 

Her er hva jeg gjør:

 

-Tar ut orginal batteri og setter i minnekort.

-Setter i batteriladeren først og pandora batteriet etterpå.

 

 

Psp’en starter ikke automatisk slik jeg har lest/sett at den skal gjøre. Det som skjer når jeg setter i pandora batteriet er at power lyset blir oransj.

 

Ingenting annet skjer. Psp’en lar seg heller ikke skru på med lader og pandora batteri i. Virker heller ikke med kun pandora batteriet i.

 

 

Er det noe jeg gjør feil ??

 

 

Håper noen kan gi meg et tips..

Lenke til kommentar

Det kan hende du har fått en utdatert memory stick. Du kan prøve å trykke X når blinkingen har gitt seg. Når den har blinket ferdig (vent noen min), trykker du X igjen, og så skal det være mulig å starte den som normalt (uten tool-bateriet. De enkleste er kanskje å høre med selgeren du kjøpte pakken av?

Lenke til kommentar

leser litt i denne lange rekken av innlegg. Lurer på om jeg har ESSET på leggen når det kommer til ideen om å modde pspen min. Har en psp slim, har kjøpt meg et minnekort, og et pandora batteri.

 

Så leter jeg etter en guide til hvordan lage en memory stick som jeg kan bruke med pandora batteriet. Det jeg finner ut er at man kan ikke få dette til med med den softwaren jeg har på min? jeg har versjon 4.05

 

Er det slik, og vil det si at jeg har en for ever orginal psp slim versjon og et pandora batteri sånn liggende i en skuff?

 

fant en link til akkurat det der, men kan man bruke pandora batteri il den operasjonn for psp?

 

http://www.youtube.com/watch?v=1QgSZ9bAckM

Endret av stewie28
Lenke til kommentar
Du finner x antall programmer der du ikke trenger en moddet psp - minnekortet lages på pc-en. Total newbie installer f.eks.

 

 

huh? da har jeg allerede falt ut. Jeg har et pandora batteri, men bare t vanlig minnekort. jeg har fw 4.05 og jeg leser her at det ikke går å modde den fw? kanksje om jeg stiller spørsmålet litt annerledes

 

jeg har en psp slim, et nytt pandora batteri og et tomt minnekort 2gb. Hvor går jeg herfra siden jeg har fw 4.05?

Lenke til kommentar
Du laster ned total nebie installer eller x antall andre programmer du finner ved å google "make magic memory stick without modded psp" e.l. Mange sier at du trenger en moddet psp, men det er kun for å lage pandoras battery, og det har du jo allerede.

 

hehe skjønte den litt bedre, er ikke alltid like lett når maner så fersk at man ikek har pakket ut pandoras batteriet engang:)

 

takk da ngz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...