kilik Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Selv spiller jeg en del God of War for tiden. Tror man trenger 3.80 eller bedre for det. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har du en sikker link til det? Via psp-hacks eller noe. Er det safe for meg å oppgradere fra det firmware jeg har? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Har du en sikker link til det?Via psp-hacks eller noe. Er det safe for meg å oppgradere fra det firmware jeg har? 4.01 M33 er vel det nyeste. Har kommet en liten oppdatering til det også. Det bør ikke være noe problem for deg å oppgradere til den versjonen. Selv synes jeg Patapon er et genialt og enkelt spill som egner seg ypperlig til bussen. Kanskje litt vel enkelt, men så er ikke jeg så våken på bussen om morgenen at det gjør noe. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vil du være 100% sikke, laster du ned Despertar del Cementerio v7 og Hellcats Pandora Battery Creator, og lager deg en magic memory stick og gjør om batteriet ditt til pandora, så har du flere forsøk om noe går galt under installasjonen. (Men det ER egentlig unødvendig.) Endret 1. oktober 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har du en sikker link til det?Via psp-hacks eller noe. Er det safe for meg å oppgradere fra det firmware jeg har? 4.01 M33 er vel det nyeste. Har kommet en liten oppdatering til det også. Det bør ikke være noe problem for deg å oppgradere til den versjonen. Selv synes jeg Patapon er et genialt og enkelt spill som egner seg ypperlig til bussen. Kanskje litt vel enkelt, men så er ikke jeg så våken på bussen om morgenen at det gjør noe. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vil du være 100% sikke, laster du ned Despertar del Cementerio v7 og Hellcats Pandora Battery Creator, og lager deg en magic memory stick og gjør om batteriet ditt til pandora, så har du flere forsøk om noe går galt under installasjonen. (Men det ER egentlig unødvendig.) Tusen takk! Hjalp virkelig:D Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) ... Endret 8. oktober 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Bare lurer... Er dette memory stick som brukes i Psp?? http://cdon.no/elektronikk/lexar_memory_st...o%2c_4gb-806410 Ja. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Siden dette egentlig har blitt "den store psp-chattetråden", hva tror dere om en M2 memory stick md memory pro duo-adapter? Vurderer en ny memory stick, men føles litt dut å kjøpe en pro duo som egentlig er en smule "utdatert" Ikke mye annet jeg kan bruke den i senere, liksom. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er vel dyrere å kjøpe en M2 MS vel? Men hvis du tror du kommer til å få bruk for det så er det vel bare å skaffe seg det.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 For å være litt partypooper må jeg bare be dere begrense dere litt til emnet. Spørsmålet ang. memorystick er helt greit her, men velger å si ifra slik at dette ikke blir et startskudd til masse off topic snakk.. Bare sånn at dere veit det! Vi vil ikke ha denne tråden stengt ned! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Egentlig så burde det strengt tatt vært et eget psp-underforum. Sånn det er i dag, så er det jo håpløst å bruke dette forumet til psp-sprøsmål. Særlig siden de har denne fantastiske grensen på søkeordsom gjør at de må være på mer enn tre bokstaver. "PSP" Oh, joy. Anixion: Nei, faktisk ikke M2 vs. Pro Duo. Og det følger til og med adapter med når du kjøper den M2-sticken. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dumt spørsmål: Korleis finner eg ut om PSPen min har firmware over eller under 3.50? Har forresten Slim, er den då uansett over 3.50? Lenke til kommentar
MST Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) MÅ jeg ha Pandoras Battery for å downgrade FW 5.00? Og er det mulig og gjøre om et vanlig batteri til pandoras battery uten CFW på en vanlig PSP? ( Vet man kan drive og åpne batteriet og slikt etc.. ) Endret 18. oktober 2008 av MST Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Heisan folkens! Jeg har nå hatt psp med CFW i en stund. Men hva skal jeg med det? har nå 4.01 m33 tror jeg. Hvilke programmer anbefaler dere at jeg kan prøve? Har lyst til å prøve litt forskjellig, spill programmer osv. så gjerne kom med forslag Lenke til kommentar
Ducco Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 hei..har noen en dump av flash1 etter oppdatering til 5.00?? skjedde noe rart på min så må legge inn flash1 på nytt Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er det noe ny info ang avspilling av .avi på slim? Vet det går an på phat, men ennå ikke sett noe til den slanke versjonen. Er så sært å bruke PSP Video9 hele tida. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 PSP video9 bør du styre unne uansett. Mest crappy programmet du finner for å omkode video til psp. Bruk Xvid4PSP i stedet. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har ikke vært så aktiv med å oppdatere CFW i det siste. Har nå 3.80 M33-5. Noen grunn til jeg burde få meg siste utgave av M33 CFW? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 går det ann å downgrade fra 3,03 og rett til 3.52 m33??? det går hværtfall å velge det i det programmet, eller vil dette bare bricke psp'n? Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 jeg vil ha CFW 5.00 m33 og jeg har helt vanlig 4.1, hva må jeg gjøre da? jeg skjønte usaklig lite av alt... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Jeg vurderer å plukke opp en PSP-2000 nå som de er så rimlige! Er det sannsynlig at jeg får en firmware som er såpass ny at den ikke kan hackes? Mvh Endret 10. november 2008 av Lokii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå