MiRaCL Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Cool kjøpte meg en base pack på lørdag, var firmware 2.81, TA-082 version, fikk tak i GTA LCS på ebgames på byporten idag, fikk nedgradert til 1.5 og oppgradert til 3.40 OE. Nice Skjedd mye siden jeg hadde psp sist gitt Veldig bra guide, men fikk ikke easy update som lå i guiden til å virke, måtte gjøre alt manuelt. Prøver bare å finne andre kuule ting å bruke psp'en til nå da. Har spillt day of the tentacle med scummvm emulatoren idag og, veldig morro å spille det igjen gitt Endret 3. juli 2007 av miracl Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Mission completed, 3.40 OE-A Et siste idiotspørsmål: Skal jeg fjerne noen filer nå som alt er ferdig? Formaterte kortet før installeringen av 3.40. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Formatere minnekortet bør du gjøre da, siden det er annet mappestruktur på 3.40 OE (: Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ja, formater og sett settings til default, så har du en helt fersk PSP.. Lykke til videre! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er det noe annet en å bytte themes/ wave man kan gjøre med 3.40 OE? Alt fungerer kjempe bra så langt ihvertfall. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Spille alt av homebrew spill + PSX spill? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Et spørsmål, testa å konvertere en .iso fil til .cso, filen ble jo en del mindre fordi den er komprimert, men går dette ut over load time? Aldri hørt om .cso før. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hvis du konverterer over .iso til et annet format, blir det som regel dårligere kvalitet. Hvis du skal ha .cso foreslår jeg at du lager det som image med en gang, uten noen form for konvertering fra .iso - .cso etterpå. Jeg veit ikke om det blir dårlig, du kan jo prøve! .iso er et ukomprimert format. Altså, det tar litt plass .cso er et komprimert format. Altså, det tar mindre plass en ukomprimerte format som .iso Håper du forstår! Endret 5. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei! Har fått tak i Lumines nå, og har tenkt å downgrade. Men det eneste minuset er at jeg bare har 32mb minnekort. Så kommer spørsmålet: Er det mulig å downgrade, deretter innstallere 3.40OE på et 32mb minnekort, og senere sette inn et 4gb minnekort uten og måtte gjøre alt på nytt? Har nemlig bestilt 4gb minnekort, men det har ikke kommet enda, så det hadde vært gøy å kunne downgrade i dag Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Jaja, det har ikkenoe å si om du bytter memorystick. Firmwaren ligger ikke der, men i selve PSP'n! Men jeg veit ikke om det er nok plass på et 32mb minnekort til alle downgrade filene? Det er jo bare å prøve da! Lykke til! EDIT: Jo det går jo fint med 32MB minnekort.. Nok plass! Men du må være litt lur... Hvilken firmware har du nå? 3.50? Endret 5. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg tror dessverre ikke det er plass. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ja, jeg har firmwire 3.50 nå Håper at det er plass da Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hvis det ikke er plass til 1.5 updaten og downgradingsfilene, så er det noe rart. 1.5 updaten tar 13mb, og downgradingsfilene tar under 1mb. Noe som er ~15mb. Husk å formater minnekortet først da! Endret 5. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ok, takk for hjelpen. Men hvordan er det når jeg får det nye minnekortet da? Er det bare å sette det inn, formatere det, og så ligger alle filer der de skal være? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jepp, ihvertfall alle mappene blir satt opp riktig. På minnekortet er det kun filer som spill, musikk, filmer o.l som blir lagret. Så det er ikkenoe å bekymre seg om! Firmwaren er totalt uavhengi av minnekortet! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har 2.71 SE-B. Går det an å "oppgradere" til 2.71 fra Sony fra den og deretter følge guiden? Står jo ikke noe i guiden om hva man skal gjøre om man har SE eller OE firmware fra før av. Virker tungvint å oppgradere til en offisiell fw der man utnytter en exploit for å downgrade. Finnes det ingen direkte "game directory" downgradere til 2.71 SE-B? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Er det ikke mulig for deg å nedgradere til 1.5 ganske lett da? Hvis du først kommer deg til 1.5, er det jo ganske lett å komme seg opp til 3.40OE-A For å svare på spm. ditt: Ja det er mulig å oppgradere til en nyere OE, uten å gå innom en downgradingsprosess. Men, jeg tror din firmware er for gammel tid det. Mener det er 3.03OE og oppover som støtter å bli oppgradert. Du kan prøve å se på denne: http://rapidshare.com/files/27054749/3.40o...ob_Proof_OE.zip "Upgrade from SE or OE Full Install" Ser faktisk ut som det går ann... Endret 5. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Kan vel nesten bekrefte at det går an. Oppgraderte nettopp 3.10 OE til 3.40 OE med en venn sin PSP. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Funka helt perfekt å nedgradere med 32mb minnekort, så nå har jeg 3.40 OE Men hvordan er det med emulatorer til PSP? Er det lov å sette inn Nintendo 64 og GBA emulator? Om det er lov, hvor finner man dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå