Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du puttet den i riktig mappe?

Har du slim eller phat? Fleste homebrew funker bare på phat. (:

 

Joda, jeg har phat. Og jeg fikk omsider bedre lykke ved å kjøre en kernel addon eller hva det het, og da funka det faktisk. Men det som forvirra meg var at når jeg er i usb mode og kikker gjennom mappene for å legge inn ting, så ligger det hele tre forskjellige mapper under Game; nemlig GAME, GAME150 og GAME380. Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar

Forskjellen på de 3 mappene er ikke stor. GAME150 er til homebrew som er beregnet på 1.5 homebrew. (Det meste er beregnet til denne)

 

GAME380 er beregnet til homebrew som er til 380(eller programmer Sony legger ut)

 

GAME er til PSX spill, og noe annet homebrew.

 

Håper det ble litt klarere! :)

Lenke til kommentar

Er det mulig å nedgradere en TA-082 med firmware 2.81? Nettopp kjøpt ny...... :(

 

Har søkt litt rundt men alle postene og informasjonen jeg finner er over et år gammel, håper på at det har komt noe nytt.

Virker som jeg må ha GTA:LCS(?) men er dette eneste mulighet? Fungerer den norske versjonen?

Endret av Ozwald
Lenke til kommentar

Heisan folkens, nå har min bror bestemt seg får å legge in CFW på sin PSP, og da trenger jeg litt hjelp, for å hjelpe han. :)

 

Jeg har en psp med CFW 4.01 M33-2, og han har en psp med FW 4.01. Begge har den gamle typen PSP(phat) og da lurer jeg på hvilken av guidene jeg skal følge :)

 

Håper noen kan hjelpe meg og broren min.

 

/Markus

Lenke til kommentar
Pandora Guiden skal dere bruke.. :) Lykke til! Si ifra om det oppstår problemer!

 

Vi fikk det til :D

 

Men den guiden funket ikke, fordi jeg tror ikke Pandoras Battery Creator støttet 4.01, så jeg søkte rundt på nettet og fant en norsk guide, med et program som gjorde alt bare sinnsykt mye lettere :D, så etter 3 timer med prøving og feiling klarte vi det til slutt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...