medlem-68510 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er det noen som vet om en god GBA emulator? Og er det noen som vet om det er mulig å linke? Dette har jeg svart på tidligere. Søk i tråden. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Noen som gidder å hjelpe meg med å installere en N64-emulator riktig(den er anbefalt i hovedposten på første side, men det var det å få den til å funke da.) Jeg har hvert fall 3.80 M33-5. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Har du puttet den i riktig mappe? Har du slim eller phat? Fleste homebrew funker bare på phat. (: Lenke til kommentar
Footy Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg har slim og har lagt til en SNES emulator. tror selve emulatoren funker siden jeg kan starte den og greier, men jeg klarer ikke legge til spill. Hvor skal jeg legge spillene? Skal de være .zip eller ikke? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Har du puttet den i riktig mappe?Har du slim eller phat? Fleste homebrew funker bare på phat. (: Joda, jeg har phat. Og jeg fikk omsider bedre lykke ved å kjøre en kernel addon eller hva det het, og da funka det faktisk. Men det som forvirra meg var at når jeg er i usb mode og kikker gjennom mappene for å legge inn ting, så ligger det hele tre forskjellige mapper under Game; nemlig GAME, GAME150 og GAME380. Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Forskjellen på de 3 mappene er ikke stor. GAME150 er til homebrew som er beregnet på 1.5 homebrew. (Det meste er beregnet til denne) GAME380 er beregnet til homebrew som er til 380(eller programmer Sony legger ut) GAME er til PSX spill, og noe annet homebrew. Håper det ble litt klarere! Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg har slim og har lagt til en SNES emulator. tror selve emulatoren funker siden jeg kan starte den og greier, men jeg klarer ikke legge til spill. Hvor skal jeg legge spillene? Skal de være .zip eller ikke? Mest sannsynlig skal de ligge i mappa til emulatoren. Ikke zip. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Er det mulig å nedgradere en TA-082 med firmware 2.81? Nettopp kjøpt ny...... Har søkt litt rundt men alle postene og informasjonen jeg finner er over et år gammel, håper på at det har komt noe nytt. Virker som jeg må ha GTA:LCS(?) men er dette eneste mulighet? Fungerer den norske versjonen? Endret 26. juli 2008 av Ozwald Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Skaff et Pandora's Battery og en (helst) offisiell memory stick pro duo på mellom 64Mb og 4Gb, følg oppskriften og voila. Gjorde det nylig med en slim som kom med 3.90. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Har Phat med 3.10 OE-A. Hvordan kan jeg oppgradere til 3.80 M33? Må jeg nedgradere først eller no? Endret 31. juli 2008 av kilik Lenke til kommentar
My War Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hallo, jeg har en PSP som har fått M33 og alt med pandora, kan jeg bruke min PSP's batteri og minnebrikke til å gi en annen M33, altså er mitt pandora batteri nå? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hallo, jeg har en PSP som har fått M33 og alt med pandora, kan jeg bruke min PSP's batteri og minnebrikke til å gi en annen M33, altså er mitt pandora batteri nå? Det spørs. Enten har du reversert prosessen og gjort batteriet normal igjen, eller så bruker du en multiloader. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Heisan folkens, nå har min bror bestemt seg får å legge in CFW på sin PSP, og da trenger jeg litt hjelp, for å hjelpe han. Jeg har en psp med CFW 4.01 M33-2, og han har en psp med FW 4.01. Begge har den gamle typen PSP(phat) og da lurer jeg på hvilken av guidene jeg skal følge Håper noen kan hjelpe meg og broren min. /Markus Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Pandora Guiden skal dere bruke.. Lykke til! Si ifra om det oppstår problemer! Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Pandora Guiden skal dere bruke.. Lykke til! Si ifra om det oppstår problemer! Vi fikk det til Men den guiden funket ikke, fordi jeg tror ikke Pandoras Battery Creator støttet 4.01, så jeg søkte rundt på nettet og fant en norsk guide, med et program som gjorde alt bare sinnsykt mye lettere , så etter 3 timer med prøving og feiling klarte vi det til slutt Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Battery Creatoren skal kunne lett kjøres på alle PSP-er som har støtte for homebrew. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg vet, men jeg fikk hele tiden melding om at "The game could not be started", og jeg prøvde alle forskjellige Game mapper, og 4.01 kernel, og 1.5 kernel. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hadde du et fysisk spill i PsP'en når du prøvde? Om ikke, hadde du skrudd av funksjonen som krever dette. Den står som standard "på" Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Merkelig, kanskje du ikke har installert Kernel addon på PSP-en din? Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hadde begge disse, for har ikke noe problem med å kjøre annet homebrew som f.eks backups og PSPtube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå