AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Forskjellen er at det første er til PSP Phat, og det andre til Slim. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Står da vitterlig PSP Slim/Lite på begge to? :S Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Slim og Lite er vel de samme ? Phat er den første. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Beklager, jeg som var litt kjapp i svingene. Er ikke store forskjellen på de batteriene, muligens har det dyreste alternativet litt bedre batterikapasitet. Står ikke oppgitt noe særlig specs på den billigste, men begge gjør samme jobben.. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Quick question; Har 4.01 M33-2 PSX/PS1 emulator? Kan jeg spille et spill fra Eboot eller hva det er? Bare putte inn et PSX spill på PSP/game ? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jepp.. Mulig du må drive litt med Popsloader o.l, noe som jeg ikke har særlig erfaring innenfor. Men prøv! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Problemet mitt er at jeg har i de to siste dagene sitti med PSP hele tiden. Jeg er lei og bare ORKER ikke sette meg inn i PSX emulator greier og derfor håpet på at det var inkludert i 4.01 ^^ Får bare teste. Det står at det er Eboot, noe som vel betyr at du kan bare putte den inn så spiller fra memory sticken! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Da var et Pandora-batteri bestilt. En ting til; jeg har et minnekort på 4GB, vil ikke dette fungere når man skal lage "Magic Memory Stick"? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nei, desverre... Støtter ikke så store kapasiteter.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Så jeg kan ikke bruke 4GB i det hele tatt, eller kan jeg bruke det etter jeg har laget Magic Memory Stick med et annet? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Joda, du kan bruke 4g brikken etter du er ferdig med å installere firmwaren.. Det er bare akkurat Magic Mem Sticken som må være mindre enn 4g... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jada, PSX spill som var i Eboot fil funket fett! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Trenger help! Hva skal jeg gjøre når jeg skal putte inn en Custom Gameboot og replace den gamle i resources så får jeg en melding "Disketten i målstasjonen er full, sett inn ny diskett og fortsett" WTF? Jeg har masse minne på memory sticken! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Du driver inne i flash0? Dette er ikke på memorysticken din, men i minnet i selve PSP'n.(som er på noen få mb(mener det var 2mb)) Sjekk forsiden for tips for å renske opp i flash0/1.. Endret 3. juli 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hint: Miniguide: Hvordan modde XMB'en på din PSP! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Takk skal du ha! Var redd jeg ikke fikk de gode gamebootsa lenge siden de som regel tar over 300kb! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ingen sak vettu, alltid løsninger! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) hmhm i den pandora guiden er det slik at jeg starter med det batteriet som følger med pspen, og deretter putter i pandora batteriet etterhvert om jeg kommer nedi guiden. Følger forøvrig guiden for de med 3.50 firnware eller høyere. og jeg har pandora fra modnet Endret 5. juli 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Når den er ferdig lastet ned, unzipper du den ett sted på din harddisk og kjører fila "Start.exe" fra mappa. Herfra kommer det opp en fryktelig enkel GUI som guider deg igjennom hele prosessen.Koble i PSP'n din via USB, og følg det som står der. Jeg har laget en enkel fremgangsmåte for dere som vil: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor1. Trykk enter, om du har formatert memorysticken med PSP'n i "System Settings". Skru deretter på "USB Connection" 2. Skriv inn stasjonsbokstaven til PSP'n. (I mitt tilefelle er dette I:) Trykk enter når du har skrevet det inn 3. Nå spør den om et volumnavn til memorysticken din. Skriv inn ett om ønskelig(maks 11 tegn) trykk enter. 4. Nå spør den om bekreftelse om å formatere memorysticken. Skriv inn Y og trykk enter om du godkjenner. 5. Nå vil den at du skal ta ut memorysticken din, og deretter stopper USB connection. (Ikke stopp USB connection FØR) Trykk enter 6. Sett i memorysticken din igjen, og start USB Connection igjen. Trykk enter. 7. Nå har vi valgene mellom de ulike pandora pakkene, og du skal velge Universal Unbricker. Denne er både for Phat og Slim&Lite. Skriv inn 4, og trykk enter. 8. Nå skal den drive og kopiere inn en del filer, og du kan bare lene deg tilbake og slappe av til den blir ferdig. ( Fila 371.PBP bruker lang tid på og bli kopiert ) 9. Så skal den spørre om du vil godta noen endringer med MS Boot greier. Skriv inn Y, og trykk enter. 10. Så skal det hele avslutte med litt credits til de som har laget det. Husk: Dette fungerer ikke i Windows Vista! Finn en annen PC med XP eller lignende som du kan gjøre dette på. Så var det å installere Pandora på PSP'n. Du skal nå ha to filer under "Game" menyen på PSP'n, ved navn "Pandora Battery Creator" og "Despertar del Cementerio". Har du alt klart, (batteri og memorystick) restarter du PSP'n og den vil starte opp med Pandora menyen. Om du bruker Slim vil du ikke se særlig mye, da Pandora Menyen ikke klarer å bli vist på Slim. Dette gjør ingenting, for det fungerer for det. La den bli ferdig med å blinke og trykk deretter X. De med Phat som ser hva de kan velge, trykker også X for å installere 3.71 M33 Skal alt dette gjøres med pandora batteriet i pspen? eller er det vanlig batteri på første del og deretter pandora batteriet på slutten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå