AnaXyd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nå går du strengt tatt litt Off Topic AK47.. Har du ikke prøvd mer med downgradinga forresten? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ettersom dere diskuterte filmkonverteringsalternativer for PSP kom jeg med et tips, men det er godt mulig mac-alternativet blir off topic, sammenlignet med PC Nedgraderingen? Den går det dårlig med. Skal forsøke litt mer i dag, men jeg sliter. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Egentlig var alt med filmkonverteringa off-topic akkurat i denne tråden.. Men denne har jo så og si tatt over for "Den store PSP tråden". Men! Hvis du sliter AK47, så må du bare spørre her! Lykke til! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Et litt off topic spørsmål. Jeg bestilte lumines på platekompaniet på nett, men de sendte mail en dag etter og sa at orderen var kanselert pga. at de var utsolgt. Men min mor skal til Bergen i morra. Så er det noen som vet om noen butikk i Bergen sim selger lumines til en grei pris? (Helst en butikk nær jærnbanen siden hun ikke har all verdens tid) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei, kjøp og salg er ikkje tillatt på forumet, vennligst les følgande punkt i våre Retningslinjer: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Eit innlegg er derfor fjerna. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Egentlig var alt med filmkonverteringa off-topic akkurat i denne tråden.. Men denne har jo så og si tatt over for "Den store PSP tråden". Men! Hvis du sliter AK47, så må du bare spørre her! Lykke til! 8994401[/snapback] Hei, takker for tålmodigheten og viljen til å hjelpe Har nå fått 2.7.1 HEN-D Har gjort fremgangsmåten som blir beskrevet i forums-afterdawnforums-afterdawn, som er anbefalt på side fire i denne tråden. Så HEN-D er nå ok, men: Det står i pkt 4 at man skal gjøre om eboot-fila til UPDATE.PBP. Det har jeg gjort. Når jeg kjører PSP Update ver x.y.z via game, får jeg beskjed om at PSP-maskinen ikke finner UPDATE.PBP... Dette skjer under extracting, med en gang, når skjermen er svart. Noen gode råde? Føler jeg nærmer meg Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Er du sikker på at UPDATE.PBP ligger riktig da? Er du heeelt sikker på at den fila isåfall heter det riktige for at updateren skal finne den? ms0:/PSP/GAME/UPDATE/ Du er veeeldig nære nå ja! Endret 3. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 veldig nære... Ser ikke dette riktig ut? (bilde av mappa på PSPn): Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jo det der ser jo absolutt riktig ut...! Fungerer det ikke altså? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 nei, på svart skjerm står det følgende, før maskinen restarter: Extracting special prx´ from pbp Cannot find upate.pbp Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Er det RIKTIG update.pbp da? Når du flytta over filene, tok du og overskrev den gamle fila du kanskje har oppgradert firmware med før? EDIT: Sier den upate.pbp? Endret 3. juli 2007 av Alastor Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Prøvde å laste ned fila på nytt, og da fungerte det. Alt gikk vel, prosenten gikk til 100. Fikk en feilmelding hvor jeg skulle trykke en eller annen knapp for restore (var det eneste alternativ, og tror det var 0) Så ble skjermen svart. Ventet litt, så kom GMT-innstillingen. Trykker, og hver gang jeg trykker på en knapp blir skjermen svart. Her må det tålmodighet til. Kan det være at jeg har kastet meg inn i håndtverkeryrket, som murer? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Neida! Trykk på brightness knappen på PSP'n... Se hva som skjer.. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 JAAAAA! Takker for hjelpen, min PSP er 1.5!! Takk igjen Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Gratulerer! Nå bør du vel kanskje oppgradere til 3.40 OE-A? Det er en en blanding av 1.5 og Sony's 3.40 firmware. Det er mer sikkert også. Også hadde det kanskje vært kult å endre på themen på PSP'en? (: Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hehe... Gratulerer! Alltid gøy å få til ting! Den der er litt skummel den, for mange tror det er brick.. Lykke til videre..! Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Normalt oppsett for oppdatering til 3.40 OE? Ikke lenger noe spesielt opplegg for TA-082? Endret 3. juli 2007 av AK47 Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Altså.. Om du har TA-082, så har du TA-082. Men det skal ikke ha noe å si siden du har 1.5 eller 3.40 OE. Det er bare ved nedgraderingen det har noe å si, ellers har det lite å si. Kan hende at det er noen homebrew ellerno, som ikke er testet på TA-082, ellerno. Da er det ofte homebrew som skriver til flash0. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 For å gjøre det enda tydligere, nei det er ikke noe mer tull med TA-082 videre framover nå.. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 huff en trist dag.. Dark_alex har bestemt seg for å slutte med firmware utviklingen sin http://konsollguiden.no/content/view/2014/67/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå