Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ettersom dere diskuterte filmkonverteringsalternativer for PSP kom jeg med et tips, men det er godt mulig mac-alternativet blir off topic, sammenlignet med PC :whistle:

 

Nedgraderingen? Den går det dårlig med. Skal forsøke litt mer i dag, men jeg sliter.

Lenke til kommentar

Et litt off topic spørsmål. Jeg bestilte lumines på platekompaniet på nett, men de sendte mail en dag etter og sa at orderen var kanselert pga. at de var utsolgt. Men min mor skal til Bergen i morra.

 

Så er det noen som vet om noen butikk i Bergen sim selger lumines til en grei pris? (Helst en butikk nær jærnbanen siden hun ikke har all verdens tid)

Lenke til kommentar
Egentlig var alt med filmkonverteringa off-topic akkurat i denne tråden.. Men denne har jo så og si tatt over for "Den store PSP tråden". :)

 

Men! Hvis du sliter AK47, så må du bare spørre her!

 

Lykke til!

8994401[/snapback]

 

Hei, takker for tålmodigheten og viljen til å hjelpe :)

 

Har nå fått 2.7.1 HEN-D :thumbup:

 

Har gjort fremgangsmåten som blir beskrevet i forums-afterdawnforums-afterdawn, som er anbefalt på side fire i denne tråden. Så HEN-D er nå ok, men: Det står i pkt 4 at man skal gjøre om eboot-fila til UPDATE.PBP. Det har jeg gjort. Når jeg kjører PSP Update ver x.y.z via game, får jeg beskjed om at PSP-maskinen ikke finner UPDATE.PBP... Dette skjer under extracting, med en gang, når skjermen er svart.

 

 

Noen gode råde? Føler jeg nærmer meg :ph34r:

Lenke til kommentar

Prøvde å laste ned fila på nytt, og da fungerte det. Alt gikk vel, prosenten gikk til 100. Fikk en feilmelding hvor jeg skulle trykke en eller annen knapp for restore (var det eneste alternativ, og tror det var 0)

 

Så ble skjermen svart. Ventet litt, så kom GMT-innstillingen. Trykker, og hver gang jeg trykker på en knapp blir skjermen svart. Her må det tålmodighet til. Kan det være at jeg har kastet meg inn i håndtverkeryrket, som murer? :whistle:

Lenke til kommentar

Altså.. Om du har TA-082, så har du TA-082. Men det skal ikke ha noe å si siden du har 1.5 eller 3.40 OE. Det er bare ved nedgraderingen det har noe å si, ellers har det lite å si. Kan hende at det er noen homebrew ellerno, som ikke er testet på TA-082, ellerno. Da er det ofte homebrew som skriver til flash0.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...