Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Den delen av svaret til Anaxyd var til Datass, ikke deg. Du fikk svar i samme innlegget.

Nei, se litt lenger ned ! (2-3 innlegg ned)

Har et spørsmål

Hvordan kan jeg nedgradere en PSP Phat 3.90 m33-3?

Pandora Battery. Guide til å lage det i første innlegg. (Du kan også kjøpe det ferdig fra nettet)

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leste ikke inlegget ditt før nå..

jeg googla litt og fant ut av det selv..

om noen andre en gang sku ha samme problem så gjor jeg slik:

Holdt inne R når jeg starta PSP'n. så gikk jeg inn på:

Configuration> og gikk ned på UMD mode. klikket til det sto:

( currently M33 driver -NO UMD-)

funka som bare det. :)

Lenke til kommentar
Den delen av svaret til Anaxyd var til Datass, ikke deg. Du fikk svar i samme innlegget.

Nei, se litt lenger ned ! (2-3 innlegg ned)

Har et spørsmål

Hvordan kan jeg nedgradere en PSP Phat 3.90 m33-3?

Pandora Battery. Guide til å lage det i første innlegg. (Du kan også kjøpe det ferdig fra nettet)

ok takk for svar

Lenke til kommentar
Det skal fungere det også, men dette har jeg ikke erfart selv.. :)

Funker det ja... omprogrammerte psp slim batteriet til jigkick i min psp fat. Det å bruke batteriet kan bli problematisk siden det blir litt mye slingringsmonn under dekselet. og det har vel litt kort levetid i en psp fat også vil jeg tro siden det ikke er like kraftig som standardbatteriet på en fat

Lenke til kommentar

Hei.

er litt ny på dette men har fått lagt inn m33-3 med pandora metoden på min psp.

spørsmålet mitt er om jeg kan spille .iso spill fra minnekortet mitt? eller må man ha em UMD disk. legger ett .ISO spill inn i iso mappen på minnekortet, og da kommer starten på spillet fram i menyen på psp'n. men når jeg skal starte spillet sier den bare "this game could not be started" (80020321) er det ikke mulig og spille iso spill på en "moddet" psp? hvis det skal gå så hadde det vært veldig fint om noen kunne hjelpe meg.

-mvh anders

Lenke til kommentar
Hei.

spørsmålet mitt er om jeg kan spille .iso spill fra minnekortet mitt? eller må man ha em UMD disk. legger ett .ISO spill inn i iso mappen på minnekortet, og da kommer starten på spillet fram i menyen på psp'n. men når jeg skal starte spillet sier den bare "this game could not be started" (80020321) er det ikke mulig og spille iso spill på en "moddet" psp? hvis det skal gå så hadde det vært veldig fint om noen kunne hjelpe meg.

-mvh anders

Dette er nok besvart tidligere. Gå inn i recovery-menyen til M33 ved å holde nede høyre skuldeknapp ved oppstart av PSP-en. Finn UMD-drivere og bytt den till M33 (no UMD).

Lenke til kommentar
Hei.

-mvh anders

Dette er nok besvart tidligere. Gå inn i recovery-menyen til M33 ved å holde nede høyre skuldeknapp ved oppstart av PSP-en. Finn UMD-drivere og bytt den till M33 (no UMD).

Glimrende TUSEN takk =) jippi. ffcc here i come :D

Lenke til kommentar

Har to spørsmål (mulig de er stilt men orker ikke lese gjennom hele tråden):

Hva er best av CFW? OE eller M33 eller hva det het?

Hvis man kjøper Tool battery til PSP phat, kan man bruke den på nytt etter allerede brukt en gang?

Planlegger å kjøpe et sånt battery fra Modnet. Har alltid hatt lyst på CFW!

Lenke til kommentar
Har to spørsmål (mulig de er stilt men orker ikke lese gjennom hele tråden):

Hva er best av CFW? OE eller M33 eller hva det het?

Hvis man kjøper Tool battery til PSP phat, kan man bruke den på nytt etter allerede brukt en gang?

Planlegger å kjøpe et sånt battery fra Modnet. Har alltid hatt lyst på CFW!

M33 er best, den er nyest og det er kun den det kommer oppdateringer til. Batteriet kan du bruke så mange ganger du har lyst til ;).

Lenke til kommentar

Joa, takk for svar, men er det liksom ingen fordeler med OE istedet for M33 eller fordeler med M33 istedet for OE :p ?

Edit: Har bestilt et sånt et tool battery fra ModNet.

Nå, ett nytt spørsmål (helst besvar mitt første og), kan man bruke det som et vanlig batteri istedet for det som er inni fra før?

Endret av Pentumsmart
Lenke til kommentar

Har ikke peiling, har aldri brukt OE. Men det blir vel ikke laget homebrew til OE mer, så hvorfor velge den?

Det andre spørsmålet er jeg ikke helt sikker på. Det skal er mulig, ihvertfall med de du har laget selv(uansett om det er soft eller hard) kan du laste ned et program som gjør det om til et vanlig batteri :). Jeg går ut i fra at det går med det ferdig modifiserte også.

Jeg har ikke gjort dette med mitt hardmodifiserte batteri, og den enkle grunn at jeg syntes det er greit å ha det visst noe skulle gå galt, f.eks under flashing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...