Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Da må du ha en PSP med CFW først.. Eller en som kan gjøre det for deg, som har en PSP med CFW..

Se her. Dette er historien. Jeg fikk en semi brick, kameraten min hadde nettopp kjøpt seg en PSP slim. Min andre kamerat hadde en psp med CFW. Av oss er jeg psp "experten" så jeg måtte lage et pandora battery. Når jeg var ferdig med det så fiksa vi min psp og downgrada pspen til kameraten min. Men så hadde jeg glemt å ta backup av batteriet før jeg gjorde det om til pandora, så nå sitter jeg her med 2 psper. 1 som funker helt fint (Altså min) og en som funker helt fint untatt batteriet som fortsatt er pandora. Så nå må jeg få det fikset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et spørsmål.. Føler at jeg ikke trenger å starte en ny tråd.

Jeg har nå 3.90 m33-3.

Jeg la et spill innpå Minnekortet, og startet det. etter no'n sekunder fikk jeg error: This game could not be started ( 80020321 )

hva må jeg gjøre ?

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål.. Føler at jeg ikke trenger å starte en ny tråd.

Jeg har nå 3.90 m33-3.

Jeg la et spill innpå Minnekortet, og startet det. etter no'n sekunder fikk jeg error: This game could not be started ( 80020321 )

hva må jeg gjøre ?

Sette inn en UMD kanskje ??

Lenke til kommentar
Da må du ha en PSP med CFW først.. Eller en som kan gjøre det for deg, som har en PSP med CFW..

Se her. Dette er historien. Jeg fikk en semi brick, kameraten min hadde nettopp kjøpt seg en PSP slim. Min andre kamerat hadde en psp med CFW. Av oss er jeg psp "experten" så jeg måtte lage et pandora battery. Når jeg var ferdig med det så fiksa vi min psp og downgrada pspen til kameraten min. Men så hadde jeg glemt å ta backup av batteriet før jeg gjorde det om til pandora, så nå sitter jeg her med 2 psper. 1 som funker helt fint (Altså min) og en som funker helt fint untatt batteriet som fortsatt er pandora. Så nå må jeg få det fikset.

Start opp med Pandora igjen, og resett batteriet ditt. Det gjøres fra menyen i service modus. Guide på forsiden.. ;)

@Datass:

Du må prøve å sette igang en emulering. Trykk inn homeknappen eller hold den inne i XMB, og du vil få opp en meny. Prøv deg frem med de ulike emuleringsdriverne. Eller prøv med en UMD i, om ikke annet fungerer.

Lenke til kommentar

Start opp med Pandora igjen, og resett batteriet ditt. Det gjøres fra menyen i service modus. Guide på forsiden.. ;)

@Datass:

Du må prøve å sette igang en emulering. Trykk inn homeknappen eller hold den inne i XMB, og du vil få opp en meny. Prøv deg frem med de ulike emuleringsdriverne. Eller prøv med en UMD i, om ikke annet fungerer.

Hva er det du mener med emulering ? Og service mode, hvor er det ?

Lenke til kommentar

Når du starter opp en PSP med Pandoras Battery, og har installert en form for firmware på memorysticken din kommer du inn i service modus.

Du har installert M33 med Pandora måten får, eller?

Om ikke, følg guiden til "Hvordan lage Pandoras Battery" på førstesidene, slik at du får Pandora Battery Creator installert. Mener man kan resette batteriet via denne menyen.

Hvis du prøver å trykke på Home knappen når du er i XMB på PSP'n(hovedmenyen) så får du se en meny hvor du kan velge ulike UMD emuleringer. Du skjønner hva jeg mener når du får frem den menyen. Prøv de ulike, om ikke - sett inn en UMD.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Når du starter opp en PSP med Pandoras Battery, og har installert en form for firmware på memorysticken din kommer du inn i service modus.

Mener du når jeg har valgene mellom å innstallere 3.71 m33-2 og 3.71 osv?

Du har installert M33 med Pandora måten får, eller?

Ja, det har jeg gjort.

Lenke til kommentar

Mener du når jeg har valgene mellom å innstallere 3.71 m33-2 og 3.71 osv?

Jepp.. :) F.eks.

Det skjer ingen ting når jeg trykker/holder inn "HOME" knappen når jeg er der. Det nermeste jeg kommer HOME knappen er "Press L+R+start+home to restore nand dump phisically (dangerous!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...