AnaXyd Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Hvorfor kan du ikke bruke guiden som er her da? Men, for å hjelpe: Som du selv skriver at det står: "- Copy all contents inside MS_ROOT to the root of your memory stick." Altså, kopier alt innholdet i MS_ROOT mappa til roten av memorysticken. Enkelt og greit! Endret 30. juni 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ingen MS_ROOT her, men en MP_ROOT. Det er dette jeg synes er pussig. Er det en skrivefeil fra de som har klargjort maskinen? Legger med et skjermbilde (PS: Har prøvd både fra mac og pc, for dere som ser at dette er mac): Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hadde vært fint om noen av dere som har holdt på med homebrews lenge kunne poste en "top 10" liste eller noe sånnt over forskjellige homebrews dere annbefaler, ganske vanskelig for oss "ferskinger" å finne fram til god software i den store jungelen av programmer til psp'en.. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 MS_Root er altså Memory stick rooten. Altså helt ytterst av minnekortet.. Vi skal høre med moderator om det er lov at vi poster homebrew på siden (: Vi har hatt planer om å legge ut homebrew som er nyttig til PSP. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Men som jeg sier, for tredje gang nå, jeg finner ingen MS_ROOT... Går alle på autopilot her? :!: Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Omg.. Jeg sa MS_Root er helt ytterst av PSP'en. Det er ingen mappe.. Det er liksom helt ytterst som harddisk C.. Så MS_Root er akuratt som harddisk C.. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 ok, takker, da er det som ventet fortsatt jeg som er på bærtur Prøver nå med et annet system, fra forums.afterdawn.com, som er linket til tidligere her i tråden. Kommer med tilbakemelding, om jeg sitter med murstein eller 1.5 Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nei, jeg gir opp, det blir for mye rot. Prøvde å installere Hen280, men maskinen frøys seg hver bidige gang jeg gikk in på photo til hen-mappa. Ser på QXL at det er noen der som gjør jobben for 400 kroner. Tror det er verdt det, og bedre enn å bricke PSPen.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 DI finner vel en instruksjonsvideo på youtube? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Altså.. Jeg syns ikke 400 kr er verdt det om du kan gjøre det selv.. Har du nedgradert til 1.5 ennå..? Bare følg punktene nøye så unngår du brick.. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kjørte fra 3.50 til 1.5 og til 3.40oa idag... det var gjort på 10 min, ingen problemer... eneste jeg lurer på er hvordan jeg kan se video? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Dette har blitt sagt flere ganger.. Bruk www.pspvideo9.com for å overføre filmer til PSP'en. Det er bare å laste opp filmen du vil skal være på PSP'en. Så konverterer den, så kan du bare overføre den til PSP. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Mener jeg nevnte noen andre bra konvertere til film på side 9 i denne tråden.. De burde også prøves! Selv har jeg ikke ekstremt bra erfaring med PSP Video 9.. Men det funker sikkert! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Nei, jeg gir opp, det blir for mye rot. Prøvde å installere Hen280, men maskinen frøys seg hver bidige gang jeg gikk in på photo til hen-mappa.8983345[/snapback] Her er det bare å smøre seg med tolmodighet, sånn jeg har skjønt det, så er ikke HEN helt stabilt, jeg gjorde dette med en psp før, jeg tror det gikk etter 13 forsøk. Så du får bare prøve mer. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 hehe, ok, tror jeg bare prøvde seks-sju ganger. Første gang, da maskinen frøys seg trodde jeg at jeg allerede hadde bricket den. Det er visst et ustabilt tiff-bilde, leser jeg. Det har ikke kommet noen mer stabile varianter ennå? Det står i brukerveiledningen som følger med at de skal jobbe med saken. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Du må bare prøve om, og om igjen til det fungerer.. Husk, tålmodighet er en viktig faktor når du skal drive med dette... Du kan ikke gi opp etter ett forsøk..! Prøv igjen! Forresten! Sony har lansert en 3.51 firmware nå, som svar på Lumines downgraderen. Husk å IKKE OPPGRADER PSP'N! Det er kun EN ting som er nytt i 3.51, og det er at den er patchet for Lumines exploiten. Endret 3. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Mener jeg nevnte noen andre bra konvertere til film på side 9 i denne tråden.. De burde også prøves! Selv har jeg ikke ekstremt bra erfaring med PSP Video 9.. Men det funker sikkert! 8990142[/snapback] Bruker psp video 9, men når jeg prøver å spille filene jeg har konvertert får jeg bare "unsupported format" Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvilken firmware på PSP'n har du da? Og i hvilket format er filmene du har konvertert? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvilken firmware på PSP'n har du da? Og i hvilket format er filmene du har konvertert? 8992301[/snapback] 3.40oa og jeg bruker psp video 9,velger profile: FW2.00+ AVS 320x240 Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Er det noen som har prøvd VisualHubVisualHub? Tror det bare finnes til Mac, men det ser bra ut, som et alternativ til psp video 9. Har ikke fått testet det ennå, fordi jeg må få nedgradert/oppgradert maskinen først. TTT Endret 3. juli 2007 av AK47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå