Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Hvorfor kan du ikke bruke guiden som er her da?

 

Men, for å hjelpe:

Som du selv skriver at det står: "- Copy all contents inside MS_ROOT to the root of your memory stick."

 

Altså, kopier alt innholdet i MS_ROOT mappa til roten av memorysticken. Enkelt og greit! :)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært fint om noen av dere som har holdt på med homebrews lenge kunne poste en "top 10" liste eller noe sånnt over forskjellige homebrews dere annbefaler, ganske vanskelig for oss "ferskinger" å finne fram til god software i den store jungelen av programmer til psp'en..

Lenke til kommentar

Nei, jeg gir opp, det blir for mye rot. Prøvde å installere Hen280, men maskinen frøys seg hver bidige gang jeg gikk in på photo til hen-mappa.

 

Ser på QXL at det er noen der som gjør jobben for 400 kroner. Tror det er verdt det, og bedre enn å bricke PSPen..

Lenke til kommentar
Nei, jeg gir opp, det blir for mye rot. Prøvde å installere Hen280, men maskinen frøys seg hver bidige gang jeg gikk in på photo til hen-mappa.

8983345[/snapback]

 

Her er det bare å smøre seg med tolmodighet, sånn jeg har skjønt det, så er ikke HEN helt stabilt, jeg gjorde dette med en psp før, jeg tror det gikk etter 13 forsøk.

 

Så du får bare prøve mer. ;)

Lenke til kommentar

hehe, ok, tror jeg bare prøvde seks-sju ganger. Første gang, da maskinen frøys seg trodde jeg at jeg allerede hadde bricket den.

 

Det er visst et ustabilt tiff-bilde, leser jeg. Det har ikke kommet noen mer stabile varianter ennå? Det står i brukerveiledningen som følger med at de skal jobbe med saken.

Lenke til kommentar

Du må bare prøve om, og om igjen til det fungerer.. :) Husk, tålmodighet er en viktig faktor når du skal drive med dette... Du kan ikke gi opp etter ett forsøk..! Prøv igjen! :)

 

 

 

 

Forresten!

Sony har lansert en 3.51 firmware nå, som svar på Lumines downgraderen. Husk å IKKE OPPGRADER PSP'N! Det er kun EN ting som er nytt i 3.51, og det er at den er patchet for Lumines exploiten.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Mener jeg nevnte noen andre bra konvertere til film på side 9 i denne tråden.. :) De burde også prøves! Selv har jeg ikke ekstremt bra erfaring med PSP Video 9.. Men det funker sikkert! :)

8990142[/snapback]

 

Bruker psp video 9, men når jeg prøver å spille filene jeg har konvertert får jeg bare "unsupported format"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...