Bruker-93156 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har dere tro på at man makser 3 ganger iløpet av en dag? At man tar så mange til morgen, til middag og til kvelds, som man kan? Jeg trodde ikke man skulle trene ved å makse? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 På et par uker har jeg økt med 10 push ups, så det går jo riktig vei.. Men det står at jeg klarer rundt førti, men det er med bredt grep, klarer ikke så mange med smalt.. Jeg har også brekt håndleddet. Jeg kjenner det etter jeg har tatt push ups at jeg har knekt det.. Verker litt, men det går bra. 8936091[/snapback] Samme som meg. GJør litt vondt med hard belastning? Har bare 60 ca igjen til hundre Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg kjører maks x 3 annen hver dag. Ligger på mellom 25 og 30 enda. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Her er et program som tar deg til 100pushups på ti uker Hvis noen følger dette og klarer det så vil jeg gjerne ha feedback på det. http://www.impulseadventure.com/weights/100push.html Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg vil gjerne være med, men gidder ikke å ta smale push-ups siden det er brystet jeg er ute etter å trene. Kan jeg få lov likevel? Kanskje ha mitt eget lille hjørne å sitte i? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg vil gjerne være med, men gidder ikke å ta smale push-ups siden det er brystet jeg er ute etter å trene. Kan jeg få lov likevel? Kanskje ha mitt eget lille hjørne å sitte i? 8939929[/snapback] Du trener brystet med smale push også. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Såklart, men det blir ikke det samme okke som. Jeg tar pushups for tiden som et rent benkpress-substitutt siden jeg lett blir vond i skuldrene av det. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Såklart, men det blir ikke det samme okke som. Jeg tar pushups for tiden som et rent benkpress-substitutt siden jeg lett blir vond i skuldrene av det. 8940411[/snapback] Syns brede pushups er litt vanskelig, siden det er veldig lett å bøye ryggen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Kjenner det både i magen og ryggen, i det hele tatt fin kjernemuskulaturtrening. Dessuten: Jentene blir like imponerte av 100 brede som av hundre smale, så hvorfor gjøre det vanskeligere enn det trenger å være? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 På et par uker har jeg økt med 10 push ups, så det går jo riktig vei.. Men det står at jeg klarer rundt førti, men det er med bredt grep, klarer ikke så mange med smalt.. Jeg har også brekt håndleddet. Jeg kjenner det etter jeg har tatt push ups at jeg har knekt det.. Verker litt, men det går bra. 8936091[/snapback] Samme som meg. GJør litt vondt med hard belastning? Har bare 60 ca igjen til hundre 8937612[/snapback] Jepp, kjenner det etter hard belastning.. Men det går jo over igjen med en gang, det er liksom bare det at du kjenner det.. Hvis du belaster det veldig mye akn det gjøre vondt, men går som regel bra.. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg er med Tror jeg tar +- 40. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Bra klubb. Melder meg på. Trente endel armhevinger før, var akkurat under 100 synes jeg å huske. Hadde nok husket det hvis jeg hadde vært over siden det er så rundt tall. Men var på 90-95 og strevde hardt for å komme meg over 100. Siden jeg kjørte hardt løp så måtte jeg gi meg tilslutt p.g.a dårlig rygg (var ikke så flink å varme opp). Hadde skolerekorden på VGS på ett sted mellom 65-70. Militæret tok jeg kun 45 for å få en 6'er slik at jeg ikke var sliten til de andre øvelsene. Var vel da istand til 60-65 rep tenker jeg. Det tells uansett ikke for er jo det som jeg tar nå. Tar armhevinger av og til, men tar aldri maks for er ikke noe god trening. Tar heller ned knærna og fortsetter på den måten når jeg begynner å gå tom. Kan si sikkert at jeg tar 55 idag. Sannsynligvis litt mer, men får si det så jeg ikke skryter på meg noe. Jeg er ihvertfall under 65 rep for merker jeg er ganske "rusten" i forhold til slik jeg var. Før meg opp på lista med 55 ihvertfall. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 sett meg opp da! skylinepower (30) Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Lurer på om noen kommer til å nå 100 push-ups her. Det skal endel motivasjon til for å klare det. Høyeste er vel 70 stk hvis jeg ikke så helt feil på lista og det er ikke mange over 50 heller. 70stk er jo veldig bra, men det er ganske god vei opp til 100 derfra. Det hjelper lite å trene andre øvelser, en er nødt til å spesialisere seg på push-ups. Selv om man tar skikkelig mye i benken gir egentlig det ikke særlig fordel i push-ups, gir jo litt, men temmelig lite. Jeg har faktisk litt lyst å se andre som filmer seg selv tar push-ups. Ikke på grunn av at jeg ikke tror de tar det de sier, men litt blant annet for å se teknikken til forskjellige her. Tror det kan virke positivt for de som er litt usikre. Noen her som melder seg frivillig til å slenge ut en film? Selv har jeg ingenting å filme med akkurat nå, men blir å kjøpe ett ett fotoapparat jeg kan filme med litt senere. Vil trene litt til også slik at jeg kan dokumentere f.eks en god 70rep. Anyone? Wh1te: Hva med å finne en rutine på at de som dokumenterer kommer øverst på lista i synkende rekkefølge? Med kursiv, (dokumentert), stjerne foran eller lignende? Forhåpenligvis så får vi litt mer aktivitet og konkurranse her på den måten. Og den som har dokumentert høyest får også markert sitt navn med noe spesielt. Tror det vil få en positiv virkning. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 ot: hvordan laster man opp en film da? On topix: er usiker selv så derfor vil jeg se noen som kan det Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Tror ikke det går ann her på forumet. Det du må gjøre er å finne en plass på weben og bare linke den herfra. Kjørte 9 sett med vanlige armhevinger igår. (2 pauser på 1 min, 1 pause på 4 min o.s.v) Deretter kjørte jeg 3 sett på knærna. Er greit for da får du ut de siste kreftene. Skal prøve å kombinere vanlig trening med armhevinger for så å legge ut en video etterhvert. Men jeg vil gjerne se andre legge ut i mellomtiden. Ingen? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 HAr desverre ikke kamera, så får ikke lagt ut noe for tiden... Skal skaffe så snart jeg faktisk greier 100 'ups! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) 38 på millitærmåten... Har vertfall forbedringspotensial da! Sign me upp! Edit: Nå har jeg kopiert nå hundre på 1o uker skjemaet, dette skal følges! Har lagd oversikt og hengt opp på dør, tror jeg kommer til å oppdatere denne posten bare for å ha ekstra med press på meg! Endret 22. juli 2007 av Best0 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Oppskrift for å klare 100push ups: Ta en og en hver dag, altså, bruk 40dager for å ta 40, 100 dager for å ta hundre. Første dagen, tar du en, andre dagen to, tredje dagen tre, osv. Da skal du nok klare hundre, etter hundre dager vell og merke Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Dette har jeg faktisk helt glemt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg