Gå til innhold

100-push-ups-klubben! Hvem er med?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er faktisk ikke 100% bevist at tøying hjelper. Det er nemlig ikke alle det hjelper å tøye hos. Mange får rett og slett ingen effekt av tøying.

Og uansett hva du sier så blir man som regel støl etter en treningsøkt siden du sliter ut musklene dine. Selvfølgelig, ting kan gjøres for å minske stølheten som kan komme etter en treningsøkt, både før og etter.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Da klarte jeg 38 stykker nå. Bare 62 stykker igjen til 100!!

Tar dere push ups med den reglen som kravet til militæret er?

Altså du skal legge deg ned på magen med hendene langs siden, deretter får du noen til å legge noe på hver sin side av skuldrene dine.

Mellom disse 2 skal du ha hendene dine når du tar push-upsene.

Lenke til kommentar
Når man tar normale push ups så skal hendene være rett under skuldrene.

Det er veeeldig stor forskjell på å ha hendene litt lengre ut for meg ihvertfall.

8928428[/snapback]

Jo smalere grep du har, jo mer jobber triceps og arm.

Jo videre grep du har, jo mer jobber bryst og rygg.

Lenke til kommentar
Er med ;)

Klarte 80 før jeg opererte i hånden.

Kan kanskje starte igjen om noen uker. (blir tøft)

8928176[/snapback]

OT: Oppererte du håndleddet?

Har nemelig gjort det selv, og har ikke blitt slik det skal og gjør da vondt og ta push ups. Klarte mange fler før jeg opprerte. Er en stund siden nå da.

Lenke til kommentar
Tør jeg spørre hva som er grunnen til at man må operere håndleddet? Det er vel ikke på grunn av for mange push-ups? For hvis det er det, så melder jeg meg ut av konkurransen.. :p

8929260[/snapback]

Det er ikke av den grunn. Slapp av og tren ivei du :w00t:

For min del ble jeg påkjørt-legene oppdaget ikke brudd i håndleddet-grodde sammen feil- og etter 2 år så merket jeg endel smerter og måtte da operere..

Lenke til kommentar

På et par uker har jeg økt med 10 push ups, så det går jo riktig vei.. Men det står at jeg klarer rundt førti, men det er med bredt grep, klarer ikke så mange med smalt..

Jeg har også brekt håndleddet. Jeg kjenner det etter jeg har tatt push ups at jeg har knekt det.. Verker litt, men det går bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...