Gå til innhold

100-push-ups-klubben! Hvem er med?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal teste på nytt når håndleddet mitt har forstuet seg ferdig. Noen som har noen gode tips for å øke i chins BTW?

8793620[/snapback]

Selv kjørte jeg en periode med en sak de har på de fleste studioer - hvor du har bena på en plate under deg med mulighet for å stille på motstanden til denne. Slik at du får drahjelp. Når jeg ble god nok til å trene med chins kommando, kjørte jeg øvelsen så ofte jeg kunne og øker ganske gjevnlig. Det er snart på tide å kjøre vektbelte for min del.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei og hei!

 

Jeg fikk ikke sove for to dager siden. Derfor gikk jeg på stua. PC'en var slått av, og jeg kom på push-ups tråden. Jeg bestemte meg for å teste en ny teknikk.

 

Først startet jeg med å ta så mange push-ups jeg klarte. Det blei 45. Så ventet jeg i noen sekunder, før jeg fortsatte opp til 60. Venter i noen sekunder, tar 5-10 nye up's. Dett gjorde jeg helt til jeg hadde tatt 100 stykker!

 

To dager senere er jeg støl i hele overkroppen.

 

Jeg skal prøve å ta up's på denne måten annenhver dag en stund fremover og se hvordan fremgangen blir. Eller tilbakegangen... ettersom jeg ikke har testet teknikken mye enda. Skal bli spennende! :)

Lenke til kommentar
Hei og hei!

 

Jeg fikk ikke sove for to dager siden. Derfor gikk jeg på stua. PC'en var slått av, og jeg kom på push-ups tråden. Jeg bestemte meg for å teste en ny teknikk.

 

Først startet jeg med å ta så mange push-ups jeg klarte. Det blei 45. Så ventet jeg i noen sekunder, før jeg fortsatte opp til 60. Venter i noen sekunder, tar 5-10 nye up's. Dett gjorde jeg helt til jeg hadde tatt 100 stykker!

 

To dager senere er jeg støl i hele overkroppen.

 

Jeg skal prøve å ta up's på denne måten annenhver dag en stund fremover og se hvordan fremgangen blir. Eller tilbakegangen... ettersom jeg ikke har testet teknikken mye enda. Skal bli spennende! :)

8927562[/snapback]

Støl av pushups?

går det ann å nå

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...