the_odd Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvis man tar 3x15 og har ca. 1 min pause mellom repetisjonene. og etterhvert minker pause til man tar 45 strekk, kan man da jobbe seg oppover med så 3X20 osv? Lenke til kommentar
DADONKYKONG Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Dummeste jeg har lest. "Alt som behøves er å være ei spinkel flis, og å ha trent litt på armhevinger fra før. Jo spinklere ungene er jo flere pushups klarer de, generelt sett."Det er ikke til å komme fra at små og lette folk har mye enklere for å ta mange pushups enn store og kraftige folk. Hvor har du lest det? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kan vi ha en tilsvarende tråd for neste år? Jeg er veldig sikker på at jeg ikke kommer til å klare 100 før året er over. Kan vi ha en tilsvarende tråd for neste år? Jeg er veldig sikker på at jeg ikke kommer til å klare 100 før året er over. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvor har du lest det?Har ikke lest det noe sted, men logikken min tilsier det. Og min egen empiri. Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Count me in! Tar vanligvis 60, men har presset meg opp til 70 en gang Er det noen logikk som sier at man blir sterkere av arm hevninger? føler meg ikke så sterkere fra da jeg begynte med å ta ti Arbakadarba: Ja har selv merket denne følelsen av at jeg ikke klarer over 60. Det går helt fint til jeg kommer til den siste, da blir alt fryktelig tungt. Så jeg så om det var en slags psykisk blokkade og satte målet mitt og all energien på 70 og jaggu meg klarte jeg det. Så det er ikke kroppen min som ikke vil, det er hodet. Endret 13. desember 2007 av StalkerPrime Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det noen logikk som sier at man blir sterkere av arm hevninger? føler meg ikke så sterkere fra da jeg begynte med å ta ti Du blir ikke så mye sterkere av armhevinger, kun mer utholdende. Men litt sterkere blir du selvsagt =) Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kan dessverre ikke være med lengre, brakk armen på trening, så derfor melder jeg meg ut nå. Kan dessverre ikke være med lengre, brakk armen på trening, så derfor melder jeg meg ut nå. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kan dessverre ikke være med lengre, brakk armen på trening, så derfor melder jeg meg ut nå. Du BRAKK faktisk armen på trening!!! kan jeg få lov til å spørre åssen i h... du fikk til det? Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kan dessverre ikke være med lengre, brakk armen på trening, så derfor melder jeg meg ut nå. Du BRAKK faktisk armen på trening!!! kan jeg få lov til å spørre åssen i h... du fikk til det? Var på bandyterning, og så hadde vi treningskamp. Jeg skulle ta ballen fra en motspiller, men han falt og glei rett inn i meg bakfra og jeg falt baklengs rett på høyrearmen og brakk den 2 steder:P Og der ble resten av vintersesongen ødelagt Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Armbrudd på treninger da vel ikke så utrolig, klarte det samme på fotballen. Takling, to på ballen samtidig, ramle over strak arm og vips! Begge beina i underarmen tvers av... =P Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er det ikke nå tidsfristen er? Har ikke skjedd noe her siden jul nå .. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du har rett! Jeg skal prøve å teste meg i morgen etter jobb, så legger jeg ut resultatet her! Forresten, så har du litt for mange linjer i signaturen din, pasilac! Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Forresten, så har du litt for mange linjer i signaturen din, pasilac! Ops .. er det noen regler på det? Bra at noen skal komme resultatene sine nå da;) Endret 12. januar 2008 av pasilac Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tror over 100 i benken er mer klubben for meg, har vell greid 60 armhevinger maks rett før militæret, men er for tung og har ikke utholdeneht nå for tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ettersom denne tråden kun skulle vare frem til nyttår, stenges den. Til nå så er det ingen som har klart det, tror jeg. Selv måtte jeg gi meg med en skade, men jeg kommer sterkt tilbake. Selv om "klubben" er stengt, er det bare å fortsette med armhevningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg