Gå til innhold

100-push-ups-klubben! Hvem er med?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utholden muskelstyrke er når du arbeider lenge sammenhengede med lite vekt. Da vil de aktuelle musklene i kroppen få fler kappilærer rundt og i seg, noe som gjør at muskelcellene lettere tar opp oksygen. Da vil musklene holde ut lenger.

Arbeider man med tung vekt med få reps vil ikke kappilærer komme i samme grad, men det vil bli en økning i muskelmassen istedenfor.

Lenke til kommentar

Vil anbefalle marinejegernes treningsprogram til dykk alle her :)

lastes ned her: http://www.marinejeger.no/treningsprogram/...ningsdagbok.pdf

Skriv den ut og heng den en plass for økt motivasjon!

Forandr på dei øvelsene du ikkje vil ha mulighet for å kunne utføre og tilpass programmet for deg :)

Godt tips: Få deg en partner som hjelper å pushe deg til å klare dei siste meterane det er å springe!

Meget bra program for deg som ikkje har månedskort på et fæncy treningsstudio ;)

Lenke til kommentar
Jeg er med :)

Tar 50 nå...

Skal klare 100 begynnte og trene igår på treningstudio :)

du er hmm 14 AR, tar 50 pushups, du begynte og trene pA treningsstudio i gAr ? hvorfor hOres det helt feil ut ?

jaja jeg tviler, kanskje 50 jente pushups, du klarer 50 stykker hvor brystet ditt rOrer hAndflaten til en annen person ?

Lenke til kommentar
du er hmm 14 AR, tar 50 pushups, du begynte og trene pA treningsstudio i gAr ? hvorfor hOres det helt feil ut ?

jaja jeg tviler, kanskje 50 jente pushups, du klarer 50 stykker hvor brystet ditt rOrer hAndflaten til en annen person ?

Man behøver ikke ha trent på studio for å bli god i armhevinger. Alt som behøves er å være ei spinkel flis, og å ha trent litt på armhevinger fra før. Jo spinklere ungene er jo flere pushups klarer de, generelt sett.
Lenke til kommentar

Man behøver ikke ha trent på studio for å bli god i armhevinger. Alt som behøves er å være ei spinkel flis, og å ha trent litt på armhevinger fra før. Jo spinklere ungene er jo flere pushups klarer de, generelt sett.

Eller bare har trent mye push-ups sånn generelt? Kanskje holdt på med noe form for kampsport...

Lenke til kommentar

Dummeste jeg har lest. "Alt som behøves er å være ei spinkel flis, og å ha trent litt på armhevinger fra før. Jo spinklere ungene er jo flere pushups klarer de, generelt sett."

Lenke til kommentar
Dummeste jeg har lest. "Alt som behøves er å være ei spinkel flis, og å ha trent litt på armhevinger fra før. Jo spinklere ungene er jo flere pushups klarer de, generelt sett."
Det er ikke til å komme fra at små og lette folk har mye enklere for å ta mange pushups enn store og kraftige folk.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...