Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kort forklart så kalles det utholdende muskelstyrke, vil du ikke si det? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Utholden muskelstyrke er når du arbeider lenge sammenhengede med lite vekt. Da vil de aktuelle musklene i kroppen få fler kappilærer rundt og i seg, noe som gjør at muskelcellene lettere tar opp oksygen. Da vil musklene holde ut lenger. Arbeider man med tung vekt med få reps vil ikke kappilærer komme i samme grad, men det vil bli en økning i muskelmassen istedenfor. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Vil anbefalle marinejegernes treningsprogram til dykk alle her lastes ned her: http://www.marinejeger.no/treningsprogram/...ningsdagbok.pdf Skriv den ut og heng den en plass for økt motivasjon! Forandr på dei øvelsene du ikkje vil ha mulighet for å kunne utføre og tilpass programmet for deg Godt tips: Få deg en partner som hjelper å pushe deg til å klare dei siste meterane det er å springe! Meget bra program for deg som ikkje har månedskort på et fæncy treningsstudio Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 før meg opp... tar 30 stk nå målet 100 stk før 26 november 08 Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 faen, tok 42.. har gått ned, tok 48 før. Men før meg opp! Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg er med Tar 50 nå... Skal klare 100 begynnte og trene igår på treningstudio Lenke til kommentar
andiss Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg er med Tar 50 nå... Skal klare 100 begynnte og trene igår på treningstudio du er hmm 14 AR, tar 50 pushups, du begynte og trene pA treningsstudio i gAr ? hvorfor hOres det helt feil ut ? jaja jeg tviler, kanskje 50 jente pushups, du klarer 50 stykker hvor brystet ditt rOrer hAndflaten til en annen person ? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 du er hmm 14 AR, tar 50 pushups, du begynte og trene pA treningsstudio i gAr ? hvorfor hOres det helt feil ut ? jaja jeg tviler, kanskje 50 jente pushups, du klarer 50 stykker hvor brystet ditt rOrer hAndflaten til en annen person ? Man behøver ikke ha trent på studio for å bli god i armhevinger. Alt som behøves er å være ei spinkel flis, og å ha trent litt på armhevinger fra før. Jo spinklere ungene er jo flere pushups klarer de, generelt sett. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har fått skade i kragebeinet :/ Må nok sette rekorden på pause litt, men kommer sterkt tilbake. Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 du er hmm 14 AR, tar 50 pushups, du begynte og trene pA treningsstudio i gAr ? hvorfor hOres det helt feil ut ? jaja jeg tviler, kanskje 50 jente pushups, du klarer 50 stykker hvor brystet ditt rOrer hAndflaten til en annen person ? Man behøver ikke ha trent på studio for å bli god i armhevinger. Alt som behøves er å være ei spinkel flis, og å ha trent litt på armhevinger fra før. Jo spinklere ungene er jo flere pushups klarer de, generelt sett. Eller bare har trent mye push-ups sånn generelt? Kanskje holdt på med noe form for kampsport... Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har gått opp med 5 rep nå Så da blir det 47. Lenke til kommentar
affliction Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 30 på mirax. 30 + 70 = målet Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Skal faan med være med her! Per dags dato klarer jeg kanskje 30, men skal opp i 50 før året er over (mulig? ja, med motivert trening!) Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Melder meg på eg ! Usikker på kor mange eg tek no, men skal sjekke i morgon Edit : 35 utan oppvarming Erlend Endret 2. desember 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
DADONKYKONG Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) 49 utført militært korrekt 27 med klapp Endret 9. desember 2007 av DADONKYKONG Lenke til kommentar
DADONKYKONG Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 du er hmm 14 AR, tar 50 pushups, du begynte og trene pA treningsstudio i gAr ? hvorfor hOres det helt feil ut ? jaja jeg tviler, kanskje 50 jente pushups, du klarer 50 stykker hvor brystet ditt rOrer hAndflaten til en annen person ? Man behøver ikke ha trent på studio for å bli god i armhevinger. Alt som behøves er å være ei spinkel flis, og å ha trent litt på armhevinger fra før. Jo spinklere ungene er jo flere pushups klarer de, generelt sett. Dummeste jeg har lest. "Alt som behøves er å være ei spinkel flis, og å ha trent litt på armhevinger fra før. Jo spinklere ungene er jo flere pushups klarer de, generelt sett." Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Dummeste jeg har lest. "Alt som behøves er å være ei spinkel flis, og å ha trent litt på armhevinger fra før. Jo spinklere ungene er jo flere pushups klarer de, generelt sett."Det er ikke til å komme fra at små og lette folk har mye enklere for å ta mange pushups enn store og kraftige folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg