toro6 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 for noen er Surface bare en av mange kansellerte serier, som aldri burde bli sendt på norsk tv i dag, men nå skal de faktisk sende den.. jeg syns dette er en råtten måte å drive tv på. tv2 er ille nok, som sender Jericho, men Surface døde jo for flere år siden. som flittig bruker av imdb vet jeg hva som skjer på seriefronten, men den gjennomsnittlige TVNorge seer vil jo følge med på serien i god tro.. eller har de lært de også? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Surface er fortsatt en rimelig god og underholdende serie, så vil absolutt anbefale folk å se den. Men samtidlig bør de selvsagt være klar over at de vil aldri få en fullstendig avslutning av den, noe som faktisk er veldig gjeldende med Surface pga at den endte med en cliffhanger. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Nei!?? Jeg som hadde gledet meg såpass til dette! Så teit... Hvorfor kan de ikke i det minste være ærlige og informere om dette, kanskje ikke i reklamen, men på nettet eller noe? Jaja... får se den allikevel, men bra jeg fikk vite om dette Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg syns også det så spennende ut, og tenkte og se på det. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg kommer til å ta en titt på serien uansett. Reklamen så veldig spennende ut. Om det er etisk riktig av en TV-kanal å sende en serie som allerede er kansellert er vel egentlig ganske forskjellig fra serie til serie. Et prakteksempel er jo Invasion, som gikk på TVN for noen måneder siden. Dama fulgte med på den hver eneste uke, og jeg så noen glimt her og der. Serien falt ikke i smak hos meg, men jeg så sesongavslutningen med henne og jeg mistet haka omtrent ned til navlen når rulleteksten plutselig kom. That's it, liksom? Latterlig. Nå mener jeg å huske at den serien er kansellert og ingen flere sesonger kommer da, hvis ikke så er poenget med dette avsnittet borte. En serie som John Doe f.eks hadde jeg ikke hatt noe i mot om f.eks NRK plutselig plukket opp og begynte å sende. Jeg kan ikke minnes at noen norske kanaler har sendt denne? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 jeg må si det var Invasion som hadde flest løse tråder, men Surface var så mye bedre.. jeg er ikke sikker på om jeg vil fraråde folk å se Surface, bare du er klar over at slutten aldri kommer.. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det værste er at jeg kommer helt sikkert til å se noen episoder fordi jeg ikke har noe annet å gjøre.... De burde si ifra når de sender en serie som ikke har en ordentlig slutt.. Er jo noe annet med humor serier som simpsons, family guy, scrubs, friends osvosvosvosv.. slutten der er jo ikke alltid så viktig uansett, det er en handlig, men humor er hovedpoenget.. Lenke til kommentar
AndreasJ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jeg lo så mye av dette innlegget at jeg faktisk registrerte en konto her bare for å svare.. (Stumblet over tråden mens jeg lette etter informasjon om Microsofts nye Surface PC... ) Surface er en knall god serie. Surface er også en serie som passer til å kun være på en sesong - og dette var også intensjonen. Surface skaperne, eller de som sa ingen fler sesonger er geniale. Fordi serien har ikke blitt ødelagt slik som LOST har blitt av mange sesonger bare for å tjene penger, eller Prison break som var en knall bra første sesong, og ikke tok seg opp igjen i andre sesong før de siste 5 -6 episodene. Surface har et greit plott, spennende handling og siste episode av serien gir en god avslutning. Det er ikke et kvalitetstempel at en serie er på mange sesonger - jeg synes nesten det er flere serier som burde vært på en. Jeg er veldig skeptisk til Heros sesong 2 for eksempel. Er kanskje en fordel å se seriene før du kritiserer dem - og hvis du skal lese om serier og ikke film, så er det vel ikke IMDB du bør fokusere mest på, men heller www.TV.com -AndreasJ PS: Cliffhanger og cliffhanger slutt - Mener det var en ganske klar seier til den ene siden og at hva som skulle skje videre var ganske opplagt. Det er ikke som de hadde med seg Macgyver til å redde seg Så vidt jeg vet var forresten Surface ment til å være en en sesong greie akkurat som "Sleeper cell" egentlig var. Nå kom det jo en sesong 2 av den, men sesong fungerer fint selvstendig og. Endret 3. juni 2007 av AndreasJ Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Er kanskje en fordel å se seriene før du kritiserer dem - og hvis du skal lese om serier og ikke film, så er det vel ikke IMDB du bør fokusere mest på, men heller www.TV.com erm.. hvem var den rettet mot? har ikke vært noe særlig på tv.com, men imdb er vel et mye større forum? jeg vil tro nyheter om kanselleringer dukker opp rimelig fort på imdb.. Lenke til kommentar
AndreasJ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 har ikke vært noe særlig på tv.com, men imdb er vel et mye større forum? jeg vil tro nyheter om kanselleringer dukker opp rimelig fort på imdb.. På serie informasjon er Tv.com's nyheter raskere enn Imdbs forumer.. Høst planene for Amerikansk tv ble publisert der for 1 måned eller noe siden allerede... Men Imdb er greit- men mest rettet mot filmer, ikke primært serier.. Alltid bedre med en spesialisert side enn et bi produkt. Uansett - var egentlig mest skuffet over at du dømte en serie nord og ned kun fordi den bare ble utgitt på en sesong - jeg synes for det første at det var en bra serie(så den på 2 dager eller noe), og for det andre at det er deilig med serier som er ferdige - da slipper jeg vente på at det skal komme mer Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Reagerte på dette selv da det er en av de bedre nyere seriene, ble skikkelig skuffet av at serien ble kansellert ETTER at siste episode på sesong 1 var lagd (derfor cliffhanger). Det var intervju på nettet for litt siden der det ble bekreftet dette med at sesong 2 skulle lages men ble stoppet etter at siste episode i sesong 1 ble laget.. Edit: linking til enkelte av tv.com sine nyhetssider er umulig så får ikke frem artikkelen/intervjuet skikkelig. Endret 4. juni 2007 av nahojdat Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 er det noen som vet hvor man kan få kjøpt denne serien?? helst i norge Så litt på nett men fant ikke så veldig mye akkurat, dvs null og niks... tenkte jeg kunne nedlaste den også, men fant jo bare itunes filer...-.- men men.. noen råd? Heb Lenke til kommentar
AndreasJ Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Skønner ikke helt hvorfor folk mener det er en cliff hanger slutt egentlig - den er jo mer åpen, men mest sannsynlig så går de jo en dyster fremtid i møte.. prøver hardt å ikke si for mye for de som ikke har sett den enda Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 er det noen som vet hvor man kan få kjøpt denne serien?? helst i norge Så litt på nett men fant ikke så veldig mye akkurat, dvs null og niks... tenkte jeg kunne nedlaste den også, men fant jo bare itunes filer...-.- men men.. noen råd? Heb 8810115[/snapback] Du har vel antagelig fått kjøpt den nå, men om ikke så selger Platekompaniet den til 249,- Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Surface er fortsatt en rimelig god og underholdende serie Rimelig god? Den er helt fantastisk! Er bare Babylon 5 som er like episk, spektakulær og spennende. Endret 6. september 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå