Aak1 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 dere er virkelig oppfinnsomme ^^ Må si resultatet ble ganske bra... Må vel prøve jeg å. Når jeg får dslr.. DOH! Lenke til kommentar
andm Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Jeg satt opp lamper på siden av platen, men det fungerte dårlig, så jeg gav blaffen i all belysning og fyrte heller blitsen opp i taken. Det fungerte ikke så altfor verst. Blits mot kameraet, stoners? Det er noe som aldri hadde slått meg. Ingen dum idé, det skal jeg prøve neste gang. Endret 31. mai 2007 av Ostekjeks Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Takk for kule bilder og litt inspirasjon. Må prøves Ikke mye å utsette her. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Gjorde endelig noen forsøk på dette selv. Oppfordrer andre til å legge ut sine resultater her også... Endret 2. juni 2008 av krister461 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Åssen får du farget røyk? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Wow, de var fete, Krister! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvordan lager man forskjellige farger? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Mange takk cyberpunk. Fargelegging gjør jeg vha Hue/Saturation. På siste bildet har jeg merket deler av bildet og fargelagt disse for seg. På de andre har jeg justert hvitbalansen ved raw-konvertering slik at fargenyansene i røyken kommer frem og så justert med Hue/Saturation for å få ønskede farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå