Winydancer Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Lever ofte etter; "Det som kan utsettes, utsettes". Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Diggbart snart etterpå ++ Endret 30. juni 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 working hard or hardly working? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 *sies med en dyp forteller stemme,noe som jeg klarer* Gratulerer, du har vunnet *en gratis busstur til Helvete *kan byttes ut med hva som helst Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 "Er det ikke det ene, så er det det andre." "Alt som kan gå galt, vil gå galt, på absolutt værst tidspunkt." Dette er mine to pessimistiske uttrykk, og sistnevnte er også kjent som Murphys lov. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Bruker ordet(ordene?) skam-pedo veldig mye.. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Fire fulle bassister blir aldri et orkester Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kjøleskap er en fin farge er min default "gidder ikke prate mer om dette thingy" har selvsagt schlägere som : lais lais ka faen? meh "ja ser det ut som æ gidd?" Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 "Trokke det nei". "hehe ja." "Yaay!" "Også bare PEOW!" (midt inni en setning...) "Neida." (etter en vits). "lol as" (må...slutte..å..si..) Er vel de jeg kommer på i forbifarten. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Eat shit and die. Blow it out your ass. It's time to chew bubblegum and kick ass. And I'm all out of gum. I am going to rip of your head and shit down your neck. I got balls of steel! Takk til Duke Nukem for å gi meg disse yndlings uttrykkene : ) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 sitte og se rett fram når noen snakker og når de stopper eller ikke så avbryter jeg med et skikkeligt grovt gjesp Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 "Grønne brødskiver er spisse" Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 working hard or hardly working? 8977987[/snapback] Ja det er utrykk jeg må begynne med Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 "Ho'i-læll!" Et fabelaktig lokalt uttrykk for gledelig forbauselse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå