Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva må jeg gjøre viss jeg blir tad for trimming?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bota er 4200,- ikke noe opp til 5000 den er 4200,- san er det med den saken . å du får heller ikke utsettelse på lappen , med mindre du kjører så fort at de har grunn til å la deg få utsetelse på lappen . og ja du blir avskilta å må skru peden orginal å dra på visning med den å få tilbake skilta .

Lenke til kommentar
hvorfor fikk en jeg kjenner utsettelse på lappen da han hadde trimma moped da? han kjørte heller ikke for fort  :confused:

8722240[/snapback]

Jo det måtte han ha gjort. eller brutt andre trafikregler som gjore at han fikk det . poletiet har absolutt ingen rett til å gi utsetelse på lappen vist du blir tatt for trimm , da er det bare å klage.

Lenke til kommentar
Jo det måtte han ha gjort. eller brutt andre trafikregler som gjore at han fikk det . poletiet har absolutt ingen rett til å gi utsetelse på lappen vist du blir tatt for trimm , da er det bare å klage.

De har nok mulighet til det, en moped som går fortere enn 45km/t kan klassifiseres som lett motorsykkel og da har man kjørt noe man ikke har førerkort for. Det kan man få utsettelse for.

Lenke til kommentar

De har nok mulighet til det, en moped som går fortere enn 45km/t kan klassifiseres som lett motorsykkel og da har man kjørt noe man ikke har førerkort for. Det kan man få utsettelse for.

8722681[/snapback]

relativt nytt for meg . ingen av de jeg kjenner som ble tatt for trimm fikk utsettelse vertfall. men men , det finest vel kansje mindre snilde poleti folk da kansje :roll:

Lenke til kommentar

8722681[/snapback]

uhm, jeg har en moped som går orginal 60 km/t, å det spurte jeg poltimannen på kongsberg om jeg hadde lov til å kjøre, å ja det var lov sa han . :confused:

Lenke til kommentar

8722681[/snapback]

haha da er fz'en min lett sykkel da siden den gjør 55kmh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...