Gå til innhold

har bestilt wii;D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke minst skaff deg Classic controller og last ned SNES Zelda: A link to the past fra virtual console. Selv om det er gammelt er det helt fantastisk bra, tør nesten påstå at det er det spillet som har gitt meg mest glede noen gang. Og jeg har spillt helt siden jeg fikk min c64 en eller annen gang på 80 tallet.

 

Det første Zelda til NES er også veldig bra, er litt som første Super Mario Bros helt tidløst og vil være moro uansett hvor bra dagens grafikk blir.

 

Det viktige med eldre spill dersom man ikke har spillt dem før er å se litt forbi grafikken og få med seg spillfølelsen. Når man ikke kunne imponere med grafikk måtte man faktisk lage spill som var morsomme å spille.

Lenke til kommentar
Snart jeg får min wii så har jeg tenkt å spille den på en 50" plastma skjærm bør jeg ha en komponentkabel eller går det bra med den som følger med? :hmm:

8720747[/snapback]

Nei det går IKKE bra med den som følger med. På faltskjerm spesielt, så blir all tekst og alt bilde ganske dårlig. 350kr ekstra er jo ikke allerdens, og forskjellen er sikkert like stor som EDTV til HDTV på Xbox 360/PS3. :innocent:

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Snart jeg får min wii så har jeg tenkt å spille den på en 50" plastma skjærm bør jeg ha en komponentkabel eller går det bra med den som følger med? :hmm:

8720747[/snapback]

Nei det går IKKE bra med den som følger med. På faltskjerm spesielt, så blir all tekst og alt bilde ganske dårlig. 350kr ekstra er jo ikke allerdens, og forskjellen er sikkert like stor som EDTV til HDTV på Xbox 360/PS3. :innocent:

8722223[/snapback]

 

Kjøp heller komponentkabelen fra playasia.com. Kun 80kr. Hvis det er onlinespill du er interressert i, så kjøp Mario Strikers umiddelbart. Utrolig artig å spille co-op online

Lenke til kommentar
ok;)

noen som har flere tips?

8726077[/snapback]

 

Les flere anmeldelser av samme spuill på nett blir litt nyansert da, eller finn noen du vet du har samme smak som og hør på dem. Et hvert spill har en hatskare og en fanskare. Til og med Zelda som nesten alle liker er det noen som ikke skjønner poenget med i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Spill liste, over spill ti lWii som jeg vurderer å skaffe meg:

- Super Smash Brawl

- Super Mario Galaxy

- Far Cry: Vengeance

- Splinter Cell: Double Agent (usikker)

- Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi (usikker)

- WarioWare: Smooth Moves

- Rayman: Raving Rabbids

- Excite Truck

- Mario Party 8

- Heatseeker (usikker)

- Mario Strikers Charged Football (usikker)

- Metroid Prime 3: Corruption

- Mario & Sonic at the Olympic Games (usikker)

- Guitar Hero 3

- Pokémon Battle Revolution

- Resident Evil 4

 

De som står merket med "usikker", er de jeg ikke har lest noe særlig om, og som jeg rett og slett er usikker på om fortjener å bli kjøpt.

Lenke til kommentar

Så ut om ei grei liste det der. Men Far Cry: Vengeance er mildt sagt bortkasta penger. Det er den dårligste unnskyldninga for et spill jeg har vært borti. Wii-versjonen av Farcry er så faktisk så latterlig dårlig at jeg ikke helt klarte å tro det når jeg spilte det.

 

Det er så jævelig dårlig at du begynner å grine om du kaster bort 500kr på det, og du i utgangspunktet bare har råd til 1 spill. FOR DET SUGER SÅ MØKK!

 

Ikke kjøp det ... INGEN må kjøpe det.

Lenke til kommentar
Så ut om ei grei liste det der. Men Far Cry: Vengeance er mildt sagt bortkasta penger. Det er den dårligste unnskyldninga for et spill jeg har vært borti. Wii-versjonen av Farcry er så faktisk så latterlig dårlig at jeg ikke helt klarte å tro det når jeg spilte det.

 

Det er så jævelig dårlig at du begynner å grine om du kaster bort 500kr på det, og du i utgangspunktet bare har råd til 1 spill. FOR DET SUGER SÅ MØKK!

 

Ikke kjøp det ... INGEN må kjøpe det.

8728958[/snapback]

:p Ok, da så. Har lyst til å ivhertfall ha et First person shooter skytespill til Wii'en og, så da får det kanskje heller bli Resident Evil 4, eller Splinter Cell: Double Agent ?

Lenke til kommentar
Ja ellers så er Red Steel et mye bedre alternativ. Har sine barneproblemer (launch-release) - men det er iallefall underholdende.

 

FarCry er bare skremmende patetisk på Wii .... ikke utsett deg for det :)

8728995[/snapback]

 

Hva er det som gjør far cry så utrolig dårlig? Har flere steder fått samme score som Red Steel dvs dårlig. Men mange fler som skryter av red steel tross problemene det har, noe som tyder på at når det funker så funker det bra.

Lenke til kommentar

Jeg har Far Cry og Red Steel og liker Far cry bedre , sikkert fordi jeg har dårlig smak på spill.

Men Far cry kan man kjøre vannscooter :cool: også er det mye ute og åpent, digg med frisk luft.

Red steel er et innestengt spill synes da jeg, sverdkampene er gøye og musikken er helt ok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...