aas123 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei. Har laget en hjemmeside og har lyst til å sette den i søkemotoren , noen som vet hvordan jeg setter den inn, hvis det er noen som vet den vennligst skriv her, skriv gjerne link til siden også. Takk på forhånd.. Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 OK, få se om jeg har forstått deg rett: Du har laget en hjemmeside, og vil at f.eks google.com skal finne den? I såfall må du bare vente til google og alle andre søkemotorer "cacher" siden din, det kan nok ta litt tid (noen uker) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 For at en søkemotor skal finne hjemmesiden din må du legge til meta-tags i din html-kode. Hvordan du gjør det finner du her: http://searchenginewatch.com/webmasters/meta.html Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jaha B|Real? Hvorfor kan du søke på Aderlig i google, for så å finne hjemmesiden min da? Selv om jeg ikke har noen <meta>-greier. Lenke til kommentar
8===D Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 De vanligste søkemotorene ignorerer meta tags'ene idag. F.eks. google søker etter sider der angitt søkeord er skrevet. Du kan imidlertid bruke meta description til å gi mer info om siden din til søkemotorene. Eks: søker du etter "microsoft" med google vil du se en link til siden, fulgt av søkeordet/søkeordene slik det/de står på siden og deretter beskrivelse av siden, her kommer meta description inn. Microsoft Corporation The entry page to Microsoft's Web site. Find software, solutions, answers, support, and Microsoft news. Microsoft Home, All Products ... Beskrivelse: Official homepage of Microsoft Corporation Kategori: Computers > Companies > ... > Microsoft Corporation www.microsoft.com/ - 31k - I hurtigbuffer - Liknende sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå