mad_arab Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er det noen som vet hvor man får kjøpt et databord/kontorpult som kan heves/senkes med en knapp? Er vant til det fra jobben, og det er greit å kunne bytte sittestilling og til og med stå iblant når man bruker pc. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvis du har det på jobben, er det vel bare å spørre der? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Bordene på jobben er stygge, og større enn det jeg kunne tenke meg. Men jeg kan jo høre med dem, selv om jeg antar de uansett kjøper fra en større leverandør som jeg neppe får kjøpt fra privat. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Har et på jobb... det er svindyrt (har for meg det kostet 13000). Du kan få kjøpt de privat, bare hør med nermeste kontormøbelleverandlør. Endret 29. mai 2007 av JKJK Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Vist du har ein Ikea butikk nærme, stikk innom der. Dei hadde det iallefall sist eg var innom, og det var igrunnen ikkje så dyre heller (eit par tusen). Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Vi benytter disse fra Kinnarps på jobb, og bordplate er valgfri. Dog ikke anelse om pris... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 http://www.idt.no/kontormobel_og_ergonomiprodukter/forsida Disse har en del slike bord i forskjellige utgaver. Tror du må sende mail osv for å forhøre deg om pris og leveranse. Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Vanlige møbelbutikker har vel, eller skaffer slikt. Så akkurat på noen slike bord hos en lokal Bohus forhandler her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå