glad Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Siden min ble hacket i dag. men nå skal alt være fikset:P og tilbake til emnte, hva synes dere om designet? Link Endret 29. mai 2007 av glad Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg syns det virker litt vel template aktig... Ser ut som om det er laget med google web tingen? Har liksom ikke noe "sjel". Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Vel, det var veldig blogg-design på det. Det er da ganske standard da.... Ville gått for noe sprekere, selv om det bare er for ett borettslag. Lenke til kommentar
glad Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 har laget det selv da.. men skulle være ganske enkelt, det er tross alt til ett borettslag. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 For å være til et borettslag er det helt greit. Enkelt og fint. Når man ber om kritikk, så får man som oftest negative svar tilbake Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Hva synes dere? noen forslag til forbedringer *Sensurert* 8718341[/snapback] Likte ikke fontene og den mørke bakgrunnen. Prøv noen andre fonter til du finner noe som matcher bedre. Endret 29. mai 2007 av Zeph Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Merklig med det Snobjørn... Jeg syntes det var fint og ryddig, det er det som skal være der, ikke en masse dritt som ingen er intressert i. Stemte forresten på Troms Kraft... Edit: Hvorfor er det to like bilder ved siden av hverandre i banneren? Hadde blitt bedre med et panoramabilde over Tromsø eller hvor nå dere holder til, eller plassen det er. Endret 27. mai 2007 av jalejale Lenke til kommentar
glad Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Jepp, det hadde vært bedre. Og det er akkurat det jeg her i planene også å fikse, men det var nettop avstemmning i styret å da måtte jeg ha noen provisorisk om du skjønner? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Uten å lese noe av det andre: Cons; * Kornete og blury header som repeteres * Brunfargen fungerte IKKE * Jeg må lete etter linker * "Opprett en"-hvaforno? * Høyre kolonne virker trang * Elendig typografi, umulig å skille inleggene fra hverandre * Lite forstålige linker for å øke og minske fontstørrelsen i stygg sort * Dette er vel egentlig en template? Siden virker for bred og trenger mer luft. Fant ikke mye positivt, men går sikkert ann å mose det sammen til noe brukbart Fiks hvertfall header, den trekker ned noe enormt. Har heller ikke sett på koden, da jeg neppe venter å finne noe imponerende der. Lenke til kommentar
glad Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Koden er standard XHTML foruten den som wysiwyg editoren til joomla spytter ut Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Blir utrolig irritert over at den navigasjonslinja under headeren noen ganger blir som en liste nedover, istedet for bortover som den skal. Har ikke sett på koden så jeg vet ikke hva det kan skyldes. Bruker Firefox 2 under Ubuntu 7.04 Lenke til kommentar
glad Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Den gjør ikke det her oss meg, bruker også firefox 2 i linux. har testet med IE, Opera og ff uten lignende resultat. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Siden du skal dra det frem: Validerbar kode er ikke noe imponerende. du har faktisk en html loose doctype, som betyr at koden din er så feil du kan få den. Koden som er brukt er ytterst usemantisk og lite logisk. Lenke til kommentar
glad Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Joomla som setter doctype. ikke min feil. Kan selvsagt overstyre det fra joomla cp med har ikke tenkt på det enda. Men for å komme tilbake til emnet, skal se på fargen selvom jeg faktisk liker den mørke grå. skal også se på den brune nav linjen, er enig i at den ikke passer helt inn. skal egentli være "opprett bruker" men er vel bare jeg om har skrevet feil i de norske oversettnings filene Endret 27. mai 2007 av glad Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Hvis den avstemmingen skal kunne brukes til noe, bør det ikke være mulig å stemme dersom man ikke bor i boretslaget. Jeg har stemt på begge. Ørjan... Endret 28. mai 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Jeg tror ikke de avstemningne der har teller mye i virkligheten (de vil vel ikke velge Telenor, basert på tallene fra avstemingen), og etterhvert er det ikke sikkert det så mange utenfra boretslaget som kommer til å besøke siden... Det er vel kanskje mer for å se hvor landet ligger... Endret 28. mai 2007 av jalejale Lenke til kommentar
glad Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Det har du rett i, det skal fikses slik at bare registrerte brukere kan stemme og slik at bare beboere kan registrere seg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Nettsida er sensurert inntil vidare for uønska innhald. Lenke til kommentar
glad Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Siden er nå fikset og kan nås med linken i toppen. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Synes den hackete siden var bedre.. Neida.. 1. Hva handler siden om egentlig? 2. Bruk en header som faktisk er like bred som designet 3. Endre fargene til noe mindre "kjedelig" 4. Hele siden gir meg en 1998'portal følelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå