Gå til innhold

hva synes dere om dette desinget?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merklig med det Snobjørn... Jeg syntes det var fint og ryddig, det er det som skal være der, ikke en masse dritt som ingen er intressert i.

Stemte forresten på Troms Kraft... :p

Edit:

Hvorfor er det to like bilder ved siden av hverandre i banneren? Hadde blitt bedre med et panoramabilde over Tromsø eller hvor nå dere holder til, eller plassen det er.

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Uten å lese noe av det andre:

Cons;

* Kornete og blury header som repeteres

* Brunfargen fungerte IKKE

* Jeg må lete etter linker

* "Opprett en"-hvaforno?

* Høyre kolonne virker trang

* Elendig typografi, umulig å skille inleggene fra hverandre

* Lite forstålige linker for å øke og minske fontstørrelsen i stygg sort

* Dette er vel egentlig en template?

Siden virker for bred og trenger mer luft.

Fant ikke mye positivt, men går sikkert ann å mose det sammen til noe brukbart :)

Fiks hvertfall header, den trekker ned noe enormt. Har heller ikke sett på koden, da jeg neppe venter å finne noe imponerende der.

Lenke til kommentar

Blir utrolig irritert over at den navigasjonslinja under headeren noen ganger blir som en liste nedover, istedet for bortover som den skal. Har ikke sett på koden så jeg vet ikke hva det kan skyldes.

Bruker Firefox 2 under Ubuntu 7.04

Lenke til kommentar

Joomla som setter doctype. ikke min feil. Kan selvsagt overstyre det fra joomla cp med har ikke tenkt på det enda.

Men for å komme tilbake til emnet, skal se på fargen selvom jeg faktisk liker den mørke grå. skal også se på den brune nav linjen, er enig i at den ikke passer helt inn.

skal egentli være "opprett bruker" men er vel bare jeg om har skrevet feil i de norske oversettnings filene :p

Endret av glad
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke de avstemningne der har teller mye i virkligheten (de vil vel ikke velge Telenor, basert på tallene fra avstemingen), og etterhvert er det ikke sikkert det så mange utenfra boretslaget som kommer til å besøke siden...

Det er vel kanskje mer for å se hvor landet ligger...

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...