CurSe Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 1) Kan jeg bruke savegamene mine når jeg installerer morrowind fra orginalen?(har spilt på piratkopi en liten stund nå :oops: ) 2) Hvor i all dager er Ministry of Truth? Skal finne Mehra Milo der 3) Noen ideer hvorfor morrowind slenger meg tilbake til windows hardt og brutalt altfor ofte? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 3) Noen ideer hvorfor morrowind slenger meg tilbake til windows hardt og brutalt altfor ofte? Skjer med alle, last ned de nyeste patchene så hjelper det litt (tror jeg) Jeg har hvertfall ikke blitt kastet ut på lenge Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 3) Noen ideer hvorfor morrowind slenger meg tilbake til windows hardt og brutalt altfor ofte? Skjer med alle, last ned de nyeste patchene så hjelper det litt (tror jeg) Jeg har blitt kastet tilbake til Windows en gang, og har bare lastet ned den første patchen som ble sluppet (kjenner ikke til nye, spiller det ikke lenger). Heldiggris jeg. 8) Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Ministry of Truth ligger i Vivec. Den nest sørligste kantonen. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 1) Kan jeg bruke savegamene mine når jeg installerer morrowind fra orginalen?(har spilt på piratkopi en liten stund nå :oops: ) 2) Hvor i all dager er Ministry of Truth? Skal finne Mehra Milo der quote] 1) Ja, tror det. Selv brukte jeg no-cd i en periode for å forbedre ytelsen og hadde ikke noen problemer pga det. 2)I Vivec.. rettere sagt over Vivec. Du har kanskje lurt på hva den flygende stein-dingsen over tempelet er? Det er Ministry of Truth. Du må fly opp dit. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 ok...har funnet minisry og truth og reddet Mehra Milo, men nå står jeg bom fast igjen... nå skal jeg finne Sul-Matuul,the guradian of the neravine cult...hvor finner jeg så denne karen? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Sul-Matuul befinner seg i Urshilaku Camp. Caius sier vel det hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå