9drd Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ja, trådtittel sier vell det meste Hvor kan jeg kjøpe orginalanlegg til min Derbi Senda SM DRD Racing 06', og hva kommer det til å koste? Vurderer å ha to anlegg, en uplombert og en med plomberingen Lenke til kommentar
9drd Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Noen som kan hjelpe meg ? Please ? Lenke til kommentar
Gunzio Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Noen som kan hjelpe meg ? Please ? 8718910[/snapback] Snakket med en Derbi forhandler for et par uker siden angående org. annlegg til Derbi Gpr. Kosta 3-4000,-....DRD annlegget er sikkert ikke noe billigere. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Kjøp deg heller effektanlegg, hvor du bruker den orginale lyddemperen. Og så har du ditt plomberte anlegg vedsiden av. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Noen som kan hjelpe meg ? Please ? 8718910[/snapback] Snakket med en Derbi forhandler for et par uker siden angående org. annlegg til Derbi Gpr. Kosta 3-4000,-....DRD annlegget er sikkert ikke noe billigere. 8768061[/snapback] 4500,- koster anlegget , pluss 2 ukers leveringstid å ekstra for frakten (til derbi gpr) DRD vet jeg ikke , men orginal anlegg er DYRE Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Sjekk Mopedportalen sikkert noen som har noe billig til salgs der. Btw. Hvorfor kjøper du ikke bare effektanlegg ? Hebo titan sitt. Det er et låvlig effektanlegg. Er mye billigere også ( 1690Kr ), pluss det ser jo tøft ut Endret 3. juni 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
9drd Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Sjekk Mopedportalen sikkert noen som har noe billig til salgs der. Btw. Hvorfor kjøper du ikke bare effektanlegg ? Hebo titan sitt. Det er et låvlig effektanlegg. Er mye billigere også ( 1690Kr ), pluss det ser jo tøft ut 8769592[/snapback] Lovlig effektanlegg ? Trodde det var ulovlig jeg, uansett hvilket effektanlegg ? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Sjekk Mopedportalen sikkert noen som har noe billig til salgs der. Btw. Hvorfor kjøper du ikke bare effektanlegg ? Hebo titan sitt. Det er et låvlig effektanlegg. Er mye billigere også ( 1690Kr ), pluss det ser jo tøft ut 8769592[/snapback] Lovlig effektanlegg ? Trodde det var ulovlig jeg, uansett hvilket effektanlegg ? 8772826[/snapback] de er orginalt plombert san at moppa bare går 45 ned det. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Sjekk Mopedportalen sikkert noen som har noe billig til salgs der. Btw. Hvorfor kjøper du ikke bare effektanlegg ? Hebo titan sitt. Det er et låvlig effektanlegg. Er mye billigere også ( 1690Kr ), pluss det ser jo tøft ut 8769592[/snapback] Lovlig effektanlegg ? Trodde det var ulovlig jeg, uansett hvilket effektanlegg ? 8772826[/snapback] Jeg skrev Hebo Titan sitt Lenke til kommentar
CPI50SM Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ikke gidd å bry dæ om å kjøp det orginale:P du ane ikke korr my arbeid det e me å ta plomba nikko... den ligg to plassa da:P du må kutt opp hele dritten for å så sveis det igjenn... Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 ikke gidd å bry dæ om å kjøp det orginale:P du ane ikke korr my arbeid det e me å ta plomba nikko... den ligg to plassa da:P du må kutt opp hele dritten for å så sveis det igjenn... 8776517[/snapback] Det er mye mye mye mer effekt å hente fra et effektanlegg en noen vanlig derbi svanehalser. Min svanehals var så liten i diameter at de ikke var plombering i den. Svanehalsen fungere i seg selv som en stor plombering pluss det var katylisator i den. jevla dritt Gå for eff.anlegg da slipper du katylisator og kan ta uten plombering vist det er. Lenke til kommentar
CPI50SM Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 ikke gidd å bry dæ om å kjøp det orginale:P du ane ikke korr my arbeid det e me å ta plomba nikko... den ligg to plassa da:P du må kutt opp hele dritten for å så sveis det igjenn... 8776517[/snapback] Det er mye mye mye mer effekt å hente fra et effektanlegg en noen vanlig derbi svanehalser. Min svanehals var så liten i diameter at de ikke var plombering i den. Svanehalsen fungere i seg selv som en stor plombering pluss det var katylisator i den. jevla dritt Gå for eff.anlegg da slipper du katylisator og kan ta uten plombering vist det er. 8779763[/snapback] akkurat det jeg mener;) Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er alle effektanleggene som selges med plombe (snakker om nye)? Så hvis jeg setter et effektanlegg på sykkelen min uten å ta plomben i den, så går den i 45? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er alle effektanleggene som selges med plombe (snakker om nye)? Så hvis jeg setter et effektanlegg på sykkelen min uten å ta plomben i den, så går den i 45? 8779864[/snapback] Ja tror vertfall det er de fleste , men å fjerne plomberingene i effektanleggene er sjøre enkelt og gjort på 5 minutter. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Er alle effektanleggene som selges med plombe (snakker om nye)? Så hvis jeg setter et effektanlegg på sykkelen min uten å ta plomben i den, så går den i 45? 8779864[/snapback] Ja tror vertfall det er de fleste , men å fjerne plomberingene i effektanleggene er sjøre enkelt og gjort på 5 minutter. 8779887[/snapback] Nei, ikke alle kommer med plombering, du får hebo titan sitt, med godkjennings papir. Vet ikke om noen andre effektanleg som kommer med papirer. Ninja anlegget kommer med plombering, men det nytter lite så lenge du ikke har papirene. Som skrevet, så kommer ikke alle med plomberingen. "hyper - racing" anleggene kommer som en selvfølge ikke med plombering. Er de anleggene som passer til orginale sylindere, og "mid-race" sylinder som kommer med plombering. Endret 5. juni 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå