JesperRabbit Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei!! jeg bestilte en prosessor med komplett og jeg fikk feil prosessor. Jeg bestilte prosessoren hos dem i september. Jeg har ikke så mye peiling på data, å da jeg bestilte så regnet jeg med at det var rett prosessor jeg hadde fått, men nå i jula fikk jeg besøk av en som kunne en del meir enn meg om data, og han sa jeg hadde fått feil prosessor. Hva skal jeg gjøre? får jeg en nye på garantien, for det var ikke jeg som sendte feil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hvilken Prossesor var det du hadde bestilt og hvilken fikk du da? Hvis jeg var deg så hadde jeg kontaktet komplett via mail eller TLF og forklart din sak til dem og se hva de sier. Lenke til kommentar
laris Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 tviler for det,da sku du ha kontaktet dæm innen 30 dager. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei!! jeg bestilte en prosessor med komplett og jeg fikk feil prosessor. Jeg bestilte prosessoren hos dem i september. Jeg har ikke så mye peiling på data, å da jeg bestilte så regnet jeg med at det var rett prosessor jeg hadde fått, men nå i jula fikk jeg besøk av en som kunne en del meir enn meg om data, og han sa jeg hadde fått feil prosessor. Hva skal jeg gjøre? får jeg en nye på garantien, for det var ikke jeg som sendte feil. jeg anbefaler deg å ringe til komplett og si det som det er, du har rett til å få det du har bestilt og betalt for (gjeldende lov ETTER 1/7 2002: forbrukerkjøpsloven; gjeldende lov FØR 1/7 2002: kjøpsloven) en ting til, har denne personen vært inni maskine og sett om det var "riktig" prosessor eller har han bare sett i biosen? har nemlig hørt at noen celeron hk raporterer at det er en pIII prossesor, men det er noen år siden jeg hørte om dette, men det kan jo hende at dette problemet finnes i nye hk også...... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 tviler for det,da sku du ha kontaktet dæm innen 30 dager. etter at du oppdager problemet ja......, men det tror jeg også er etter den gamle loven og siden han har bestilt etter 1/7 så er vel denne tiden utvidet enda mer....... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hva har du fått da? Og hva skulle du hatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå